Friso in Juni?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
we gaan naar de 3000, historisch moment, ik vind dat we dat moeten vieren met een grote meet!
Ik heb 'm in m'n agenda gezetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:25 schreef Ang3l het volgende:
24 Juni. En dan in Juli en Aug waarschijnlijk even niet... om vervolgens 30 Sept in de grote zaal weer los te barsten als de afterparty van ABBA Gold![]()
24 Juni of de ABBA gold?quote:
Met een kaartje voor ABBA gold krijg je gratis toegang tot Frisoquote:
We halen geen 22 topics in 1 maandquote:
Euhm, dat hele ABBA kan me eigenlijk gestolen wordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een kaartje voor ABBA gold krijg je gratis toegang tot Friso
Dus als je eerst naar dat concert wil kun je beter daar een kaartje voor kopen en dan niet voor Friso, maar gewoon blijven
En nee dat scheelt ons geen inkomsten, want dat wordt geregeld met de Effenaar
Tuurlijk welquote:
Nee, wedstrijdje mini-frikandel etenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef gastwatdefok het volgende:
morgen feesje heuiiii
alcohol gebruiken als excuus om hetero mensen te tonge![]()
maar nee ff serieus, ik ga nu werken, ajuuu![]()
Ik hou ook niet van Abbaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, dat hele ABBA kan me eigenlijk gestolen worden
Friso daarentegen wil ik wel heenIf the time is right
Met alcohol wordt alles grappig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van AbbaMaar ik denk dat we er wel gaan kijken. Kan best grappig zijn
Hetero's mogen toch ook gewoon naar homo feesten? Dus hij maakt zich druk om niksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Ang3l het volgende:
Aww. hetero belde net weer, over hoe laat vanavond en of er dan bekenden zijn misschien etc etc. Hij is ZO nerveusEn een vriendin van zijn beste vriend is lesbisch en zij gaan morgen uit, dus nu is ie helemaal bang dat ze er misschien vanavond zal zijn en hem zal zien.... terwijl hij eigenlijk in "Amsterdam" zit.
RELAAAAAAAAAAAX!
(maar goed, die fase heb ik ook gehad)
Klopt, maar zo denkt niet iedereen er over hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hetero's mogen toch ook gewoon naar homo feesten? Dus hij maakt zich druk om niks
Laatbloeiersquote:
Ow jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar zo denkt niet iedereen er over hoor
Maar, als die ene goede vriend een lesbo vriendin heeft, zou het die vriend toch niet uitmaken om ook een homo vriend te hebben?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar zo denkt niet iedereen er over hoor
Het is zo'n hetero die de lesbo wilde versieren om haar "wel ff op andere gedachten te brengen".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, als die ene goede vriend een lesbo vriendin heeft, zou het die vriend toch niet uitmaken om ook een homo vriend te hebben?![]()
Dat is altijd wel klotequote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zo'n hetero die de lesbo wilde versieren om haar "wel ff op andere gedachten te brengen".
I rest my case.
Ik heb 4 jaar in de bouw gewerkt, en ik was helemaal outquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Het zijn surfers....en monteurs en zo..... en hetero (de mijne) is nu een beetje bang hoe hetero 2 (zijn vriend) zal reageren als die er achter komt dat het meisje wat hij zo leuk vindt helemaal geen meisje is.
Soap soap we willen soap!
Zo nerveus was ik ook toen ik ging voor het eerst in homokringen kwamquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef Ang3l het volgende:
Aww. hetero belde net weer, over hoe laat vanavond en of er dan bekenden zijn misschien etc etc. Hij is ZO nerveusEn een vriendin van zijn beste vriend is lesbisch en zij gaan morgen uit, dus nu is ie helemaal bang dat ze er misschien vanavond zal zijn en hem zal zien.... terwijl hij eigenlijk in "Amsterdam" zit.
RELAAAAAAAAAAAX!
(maar goed, die fase heb ik ook gehad)
Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke dat isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:11 schreef Ang3l het volgende:
Erik....
SYTYCD USA S8 E1..... auditie vanaf 7m17s ................ De tranen vallen gewoon nog steeds.....
Godverkolére zeg................ ik heb er verder geen woorden voor zo zo ZO mooi en fijn en zacht en fijn als dat was.
Meisje met kort haar, moderne dans, dode papa.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke dat is.
jahquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jahSeizoen 8 is gister begonnen, druifje!!!
KUt.quote:
Yeah, maar dat maakt weinig uit aangezien hij hetero isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat hij al lang van je plannen af weet..
Jullie zullen dit toch wel overlegd hebben?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar dat maakt weinig uit aangezien hij hetero is
Natuurlijk, maar met overleg gaat je gevoel toch niet ineens weg?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jullie zullen dit toch wel overlegd hebben?
Zowiezo bijzonder dat jullie dan nog samen zijn, toch?
Hij heeft twee maanden geleden aangegeven dat ie er geen heil meer in ziet. We kunnen echter nog goed met elkaar overweg dus veel haast heeft een scheiding verder niet.quote:
ow...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft twee maanden geleden aangegeven dat ie er geen heil meer in ziet. We kunnen echter nog goed met elkaar overweg dus veel haast heeft een scheiding verder niet.
Ik heb het ook niet echt van de daken geschreeuwdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow...
dat wist ik niet
sorry..
dat spijt me vooral voor jou
en nu?
terug naar Nederland?
Nou ja, ik heb de afgelopen maanden wat nieuwe vrienden gemaakt en zit echt niet zonder support op dit moment. Ik heb er wel vrede mee, ik barst van het zelfvertrouwen op dit moment, ik weet inmiddels uit ervaring dat ik in een all-male omgeving prima pas en ik ben eigenlijk wel klaar voor een nieuw hoofdstuk in mijn leven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:16 schreef Peter het volgende:
Lijkt me dan nog zwaarder.. in een 'vreemd land' zonder support..
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, ik vind het er wel best netjes uitzien eigenlijk. Denk dat het resultaat over een paar weken heel mooi is.
Dat leek ik er al uit op te makenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft twee maanden geleden aangegeven dat ie er geen heil meer in ziet. We kunnen echter nog goed met elkaar overweg dus veel haast heeft een scheiding verder niet.
Dat vind ik een hele mooie sterke visiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de afgelopen maanden wat nieuwe vrienden gemaakt en zit echt niet zonder support op dit moment. Ik heb er wel vrede mee, ik barst van het zelfvertrouwen op dit moment, ik weet inmiddels uit ervaring dat ik in een all-male omgeving prima pas en ik ben eigenlijk wel klaar voor een nieuw hoofdstuk in mijn leven.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatste haren on plooi leggen en de fiets op.
Ouwe lulquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakker. Straks alweer weg, en vanavond weer op stap
. Ik trek dat slecht
.
Hipsiedepipsiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat de vierde of vijfde keer deze week worden dat ik ga zuipen.
quote:
Erik was dronken...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Hoe was Friso?
Sterkte Wonderer trouwens
Hoe was je date?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Erik dronken gister? Viel wel mee volgens mij hoor.
Ik had dus toch om 10 uur nog naar de trein moeten sprintenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik had geen date
Maar als ik een date gehad zou hebben dan was ie leuk. En zenuwachtig. Maar de fokkers hebben zich over hem ontfermd toen ik moest werken.
Dat wel, maar of dat nou van het roken is weet ik niet.. was in 2 maanden 10 kilo afgevallen door de verbouwing (slecht eten, weinig slapen, niet sporten), nu weer 8 erbij omdat ik weer wat gezonder leef..quote:
dan is het maar goed dat ik er niet wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik had geen date
Maar als ik een date gehad zou hebben dan was ie leuk. En zenuwachtig. Maar de fokkers hebben zich over hem ontfermd toen ik moest werken.
'olaquote:
Róókte jij?!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
bonjour
alweer ruim 4 weken sinds mijn laatste sigaret!
*trots is*
Een platte, mannelijke borst.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:51 schreef gastwatdefok het volgende:
Wonderer mag ik van jou een samenvatting wat eigenlijk precies de bedoeling is van die operatie enzovoort?
just curious
Nu is het "homo is een leuke vent, hoor"quote:
Ja blijf gestopt zijn he!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Dat wel, maar of dat nou van het roken is weet ik niet.. was in 2 maanden 10 kilo afgevallen door de verbouwing (slecht eten, weinig slapen, niet sporten), nu weer 8 erbij omdat ik weer wat gezonder leef..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:40 schreef Waxxer het volgende:
Ja, Wonderer!
Wat een veranderingen!Wel heel gaaf hoor en het ziet er tot nu toe erg oké uit. En je ziet er zelf ook veel beter, 'frisser' uit (als ik dat mag zeggen) dan in de begintijd van dit proces.
Wel heel erg kut natuurlijk dat je relatie nu strandt... Komt er zo achteraan.
Maar heel veel sterkte én succes in ieder geval!
Ik dacht dat je inmiddels wel wist dat dit soort mededelingen vergezeld horen te gaan van foto'squote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril uitgezocht.
Kewl!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb een nieuwe bril uitgezocht.
Johquote:
Het duurt twee tot drie weken voordat zo'n ding klaar is.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je inmiddels wel wist dat dit soort mededelingen vergezeld horen te gaan van foto's
Nou, ben in de regel heel kalm.quote:
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In de Groene Amsterdammer stond een artikel over hardlopers.
Ik ben deze week er ook niet aan toe gekomen om te zwemmen, dus ach...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat een hint?Het weer is te kut.
Zonnetje, licht briesje...
Maar nú...
Of ging het over hoe hardlopers zíjn?
Dan kom je vast alleen op Fok als je hyper bent, want ik ken je niet andersquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ben in de regel heel kalm.Maar heb geen idee waar het vandaan komt.
Studiedingen denk ik.
Ja, nou ja, als het rustig is probeer ik wel eens de boel op te klatsjen omdat er ws een hele groep lurkt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan kom je vast alleen op Fok als je hyper bent, want ik ken je niet andersOf in ieder geval is dat de indruk die je hier achterlaat en je kalme posts vallen niet meer op en worden snel vergeten.
Ja maar jij hebt geen theezakjes met hangtepels.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben deze week er ook niet aan toe gekomen om te zwemmen, dus ach...
Nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen theezakjes met hangtepels.
OMGquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:03 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb trouwens een hoed gekocht, in Frankrijk. Een echte Stetson Panama hoed.
Je kent mijn mailadresquote:
Ja toch?quote:
Wil ie nog steeds te snel?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja toch?
Hij is een beetje boel verliefd. Aww
Flinke ruk aan de riem?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja. En hij weet dat ie eigenlijk te snel gaat. Maar hij genietdat is wel schattig. Net een jonge hond. Maar als ie te snel gaat rem ik wel ff af.
Stop humping my leg!quote:
Ik heb maar een uurtje slaap gehad, plus dierentuin hele dag, en kon nog gewoon.quote:
quote:Enne..... David? Kon die niet!
dat wordt: The Hangover part 3: The Vlarp edition?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:59 schreef Vlarp het volgende:
Pfff... ik moet even heel hard nadenken wat ik vannacht ook al weer gedaan heb en waar ik ben geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oh, dat heb ik regelmatig. Voelt best stom.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben kapot. En in het park onderuit gegaan toen ik (na op de grond gezeten te hebben) een letterlijk gevoelloze voet had waar ik op probeerde te staan. BAM! Daar ging Erik
.
Ik heb dat echt nog nooit gehad, zo'n slapende voet dat het net was alsof ik geen voet meer had. Alle gevoel weg, niets meer kunnen bewegen. Duurde ook wel even voordat het weer weggetrokken was.
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok dan ook maar hier mijn coming out, het hoort bij de therapie die ik volg op het moment:
Nu een mededeling die ik moet maken.
Ik moet er voor uit komen, hoe zwaar moeilijk en emotioneel het ook is voor mij Maar ik moet hem maken, het hoort bij mijn acceptatieproces en ik hoop dat jullie me begrijpen, begrip is alles wat ik vraag
Vaak veroordeel ik mezelf er om: zie ik mezelf als nutteloos, lui een onvolwaardig lid van de maatschappij en wil ik om die reden niet meer leven.
Waarschijnlijk is dat alleen iets wat in mijn hoofd afspeelt en vinden mensen mij niet echt lui.
En ik ben ook niet lui, ik heb ADHD en heb om die reden enorm veel moeite om regulier een baan te hebben.
Ik heb moeite met structuur, maar werk er aan
ik heb moeite met stemmingswisselingen en driftbuien, maar probeer duidelijk mijn grenzen aan te geven.
Ik probeer mezelf zo waardevol mogelijk te maken voor de wereld om me heen
en ik hoop dat iedereen die dit leest probeert daar begrip voor op te brengen.
Ik ben ook maar een mens met mijn worstelingen en er zullen vast mensen zin die zeggen daar heb je die dramqueen weer, maar dit was echt even openbaar nodig dank je wel.
en je weet zeker dat dit enkel aan het trainingsweekend te wijten is ?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Zelfs uitkleden doet zeer
Ik heb overal kneuzingen, blauwe plekken, schrammen en spierpijn.... maar het was een super leuk trainingsweekendIntro op Pulp Fiction
en afsluiting op Rhythm Nation (Janet Jackson).
HELL YEAH!
Ga op dansen danquote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Burner82 het volgende:
Ultijate Dance Battle was coolen junior blijft cute
Ik wil ook dansen
je het nog 4 weken om te oefenen voor de volgende frisoquote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Burner82 het volgende:
Ultijate Dance Battle was coolen junior blijft cute
Ik wil ook dansen
Ja, omvallen in een heel vol park omdat iedereen naar een dansoptreden gekeken had wat net was afgelopen voelde ook niet echt enorm charmantquote:Op zondag 29 mei 2011 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik regelmatig. Voelt best stom.
Weet iemand een heeeeeeele goede dansschool in midden limburg?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je het nog 4 weken om te oefenen voor de volgende friso
Geef je priveles?quote:
ik zie hier eenquote:
Les kan ik je niet geven, maar dansen kan welquote:
zouden we doen, zijn ook nooit aan toe gekomen haha, te druk met andere dingenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Les kan ik je niet geven, maar dansen kan wel
quote:
gij zeit verzuurdquote:
Hahaquote:
Ik heb netjes alleen geslapen hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je weet zeker dat dit enkel aan het trainingsweekend te wijten is ?
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie van hier heeft me gisterenavond toegevoegd op facebook? Ik herken de naam niet, maar de mutual friends wijzen (een klein beetje) deze richting in. Mag ook per DM/PM reageren als je niet openbaar wil maken dat we vrienden worden
.
Je kan toch ook in je eentje van mooi weer genieten?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef Vlarp het volgende:
Waarom is het precies vandaag lekker weer? En waarom ben ik dan vandaag vrij? En waarom moeten de meeste mensen werken vandaag? Met wie moet ik dan nu van het weer genieten?
Neequote:Op maandag 30 mei 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan toch ook in je eentje van mooi weer genieten?
Nee, want Kug heet anders.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets vroeg de hetero me ook alHet was Kugari.
Pitty the fool who cannot entertain himself.quote:
ik kan er niets aan doen maar vermoed nog steeds dat er een last minute afspraak voor je komt die dagquote:Op maandag 30 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik snak juist naar een dag voor mezelf..... Hemelvaart, je bent nog nooit zo welkom geweest!
De deur gaat op slot, de telefoon gaat uit. ENIG KIND DAG!!!!!!!!!!!!!
Ik heb dat ook wel eens in de zoveel tijd effe nodig ja... een hele dag alleen zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik snak juist naar een dag voor mezelf..... Hemelvaart, je bent nog nooit zo welkom geweest!
Hij is naar z'n ouders, dus daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 30 mei 2011 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen maar vermoed nog steeds dat er een last minute afspraak voor je komt die dag
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie het is.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie van hier heeft me gisterenavond toegevoegd op facebook? Ik herken de naam niet, maar de mutual friends wijzen (een klein beetje) deze richting in. Mag ook per DM/PM reageren als je niet openbaar wil maken dat we vrienden worden
.
Je verwacht toch niet dat ik dat ga aanklikken he?quote:
Sherlock Homos?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Er is ondertussen een facebookbericht direct verstuurd! De detective in me wordt wakker. Even mijn pijp zoeken
.
sorry hoor,wat moet ik dan posten?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Toen ik zag dat de laatste post van Yuri was dacht ik "Moet ik wel gaan kijken, of zal het toch alleen maar eensmiley zijn?"
Ik keek.
foto's van hitsige meneren ?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sorry hoor,wat moet ik dan posten?
Een woord zou wel aardig zijn om mee te beginnen. Iets wat uitnodigt tot reactie, een afbeelding (wel een toffe), en zo voooooorts....quote:Op maandag 30 mei 2011 15:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom post je dan steeds eenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heeft Assen een internetcafé ?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zit in een internetcafe dus ik durf nietmaar er zit wel een leuke meneer tegenover me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:07 schreef Steve het volgende:
Toen zoende ik nog meisjes..
dat is wel anderhalve meter geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was wel the talk of the town, aan het vosje en de bemoeizuchtige kabouter op de eerste verdieping te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Was wel the talk of the town, aan het vosje en de bemoeizuchtige kabouter op de eerste verdieping te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Pomplamoose.quote:
Wie van de twee is het meisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Oh ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat we NEEderland zijn, het negatieve zit al in de naam.
Lekker weer juistquote:Op maandag 30 mei 2011 19:36 schreef wonderer het volgende:
Waarom piepen die Nederlanders zo dat het een dagje 30 graden is? Het is de hele week al zo warm hier en er komt voorlopig geen einde aan, bij jullie is het maar een dag
Ik hoor hier niemand klagenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:36 schreef wonderer het volgende:
Waarom piepen die Nederlanders zo dat het een dagje 30 graden is? Het is de hele week al zo warm hier en er komt voorlopig geen einde aan, bij jullie is het maar een dag
weet je zeker dat het geen pms is ?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben grieperig... Of verkouden... Een van de twee
Te lang buiten staan klessebessenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben grieperig... Of verkouden... Een van de twee
Welnee joh, het is vast gonorroequote:Op maandag 30 mei 2011 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, ik heb ook last van m'n keel al 2 dagen ofzo. Zou het EHEC kunnen zijn? Ik heb vorige week nog komkommer op
Ja maar het gaat daarna vrij rap... als morgenvroeg je adamsappel op je knieën hangt is het te laatquote:
Dan moet je naar bedje toe....quote:
Je bent gek schat. Maar dat wist je welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:39 schreef Burner82 het volgende:
Dadelijk marathon-werken. Om 09.00 beginnen en ergens rond 24.00 / 01.00 klaar
Zeg ik dat ergens?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent niet de enige die het druk mag hebben, Ang3l!
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Te lang buiten staan klessebessen! Koudje gevat.
You don't get to call others sloerie!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Heb je met Erik buiten gestaan?
SLOERIE!
Eerst mijn hetero, daarna Erik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |