Ikookniequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wie of wat is Kenicknie? Want ... keniknie.
Post eens wat jij graag draagt dan?quote:
quote:
Want? Je trekt er een doorschijnende string onder?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Amsel het volgende:
[..]
Vakantiegeld. En belasting terug. En het was nódig. De basics in m'n kast waren echt versleten en verwassen, dat de zoompjes gaan loslaten enzo
Even geen foto'sHeb een witte broek gekocht
Twijfel enorm, want ik vind witte broeken zo snel ordinair
Oh vandaar. Nooit gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kenickie! Uit Grease! Sidekick van John Travolta!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nice! Die willik wel
[ afbeelding ]
Morgen naar Rosada voor deze..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet trouwens ook weer naar de kapper.Misschien ga ik morgen wel even.
Tink, ik vind dat rossige heel leuk bij jou staan, misschien zoiets?
[ afbeelding ]
wat is er zo speciaal aan die schoenen? Ik vind ze niet zo mooi... (zachtjes uitgedrukt)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nice! Die willik wel
[ afbeelding ]
quote:
Nou, die moet ik morgen dan gaan kopen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Laureline het volgende:
O, dat zijn toch van die workout-schoenen? Die trek je dan aan en dan hoef je nooit meer te sporten verder, en krijg je een goddelijk figuur
Ja. dat bedoelde ik met dat beach Barbie effect! Lijkt heel stug op het plaatje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef Laureline het volgende:
Maar Tink, dat kapsel is wel heel erg gestyled hoor! Alleen zo laten knippen is niet genoeg, het ziet er helemaal uit als behandeld/gestraight haar op één of andere manier...alsof het expres heel stug is gemaakt, waardoor het veel volume krijgt. Of heb jij van jezelf zulk soor haar (beetje 'Chinees' haar lijkt het wel!)?
Of wacht, hebben ze het effect van zout zeewater en dan laten opdrogen geïmiteerd?
seriously? waarom?!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nice! Die willik wel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |