Niet een broodje waar ik tussen zit iigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
wat is een vikingbroodje Tink? heb het nu al een paar keer in je lijstje gezien en ik vraag het me steeds af
Ze noemen het hier een Vikingerbroodje. Ik weet wel wat voor broodsoort het is in het Nederlands, maar kom er niet op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
wat is een vikingbroodje Tink? heb het nu al een paar keer in je lijstje gezien en ik vraag het me steeds af
Jup.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:19 schreef Blurred86 het volgende:
http://www.backladen24.de(...)6f5e&art=41&act=info
waldkorn?
Jillz is gewoon cider in een hip flesje. Overigens is appelcider wel heel lekker, maar zou ik gewoon een merkloze literfles kopen. Dus, samenvattend: goed idee loveliquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:26 schreef loveli het volgende:
Vik, is Jillz niks voor jou? Lijkt mij aan de omschrijving 'fruitig biertje' voldoen.
jaaaa, die's leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Net Ratatouille gekeken op de bank met het vriendjeLeuke film!
oh, en daar moest ik ook om huilenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:43 schreef Laureline het volgende:
Door de mini zitten wij ook weer jaren in de tekenfilmsEn de mini en meneer zitten mij elke keer weer uit te lachen omdat ik altijd moet huilen bij het eerste kwartier van Up
inderdaad! bovendien is jills heel licht en zoet, heel erg frisdrank-esquequote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jillz is gewoon cider in een hip flesje. Overigens is appelcider wel heel lekker, maar zou ik gewoon een merkloze literfles kopen. Dus, samenvattend: goed idee loveli![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa Megamind!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:46 schreef Laureline het volgende:
Ja, maar die vond ik niet zo leuk als die film met een raar soort beest dat Maria een keer postte, die met een vis in een kom als hoofd (dat was de handlanger van de slechterik/hoofdpersoon, soort mislukte superheld).
De mini lag wel in een deuk om die miniwezentjes bij Despicable Me, die waren heel goed![]()
Oh mèn, ik ken ze echt allemaal![]()
Jup, ook gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef Amsel het volgende:
Ik heb Gnomeo en Juliet gedownload om dit weekend te kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |