Ik merk hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
iedereen zit op FB
nog minder dan 2 maanden en ik ben een jaar getrouwd![]()
Vind je het gek!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
iedereen zit op FB
nog minder dan 2 maanden en ik ben een jaar getrouwd![]()
Ja en daarom heb ik het hier ook ff geblèrd, maar niemand reageerde.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Amsel het volgende:
Overigens vind ik het stiekem een beetje flauw dat er tegenwoording meetings via Facebook gepland worden, juist omdat niet iedereen daar zit. Niet dat ik erheen ga
Volgens mij lok je meer mensen als de voorpret ook daadwerkelijk in dit topic plaatsvindt, anders leeft het niet zo. Maargoed, kan me voorstellen dat het voor een prikken van een datum enzo wel handiger is om het via Facebook te doen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik het hier ook ff geblèrd, maar niemand reageerde.
Jij geen feestboek?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:47 schreef Amsel het volgende:
Overigens vind ik het stiekem een beetje flauw dat er tegenwoording meetings via Facebook gepland worden, juist omdat niet iedereen daar zit. Niet dat ik erheen ga
jij denkt dat er iets over is van die Epic Pie? Wat over was hebben mijn ouders+familie meegenomen en dat was het toetje voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vind je het gek!![]()
En woei, ga je dan nog een stukje Epic Pie eten? Dat doen sommigen toch?
Het leeft op FB ook niet. Iets met trekken en dood paard.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:48 schreef Amsel het volgende:
[..]
Volgens mij lok je meer mensen als de voorpret ook daadwerkelijk in dit topic plaatsvindt, anders leeft het niet zo. Maargoed, kan me voorstellen dat het voor een prikken van een datum enzo wel handiger is om het via Facebook te doen hoor
ik heb er wel zin in hoor. Vlees is altijd goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het leeft op FB ook niet. Iets met trekken en dood paard.
Je hebt flaporen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Voor degenen zonder feestboek
[ afbeelding ]
Moest lachenquote:
Zet het anders in de OP?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb er wel zin in hoor. Vlees is altijd goed
En ik denk dat het meer gaat leven naarmate we dichterbij de datum zitten. Het hangt bijv ook van het weer af of we kunnen bbq'en etc.
Locatie is nog niet eens bepaaldquote:
Oh!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Voor degenen zonder feestboek
[ afbeelding ]
Wat mij betreft: ik had het tot nu toe te druk in mn hoofd om overzicht te hebben in wat ik na deadline allemaal wil/kan/moetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb er wel zin in hoor. Vlees is altijd goed
En ik denk dat het meer gaat leven naarmate we dichterbij de datum zitten. Het hangt bijv ook van het weer af of we kunnen bbq'en etc.
Oh ok.quote:
moeten jullie maar geen datum prikken dat ik niet eens in NL benquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het leeft op FB ook niet. Iets met trekken en dood paard.
Ahaaaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voor zover ik weet was men nog aan het kijken wie er allemaal 25 juni kon bbq-enEn waar dan eventueel! Dus het is idd nog in de kinderschoenen, zogezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |