Dat klinkt geniaal! Bevriest dat niet heel moelijk?quote:
extra colasiroop toevoegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:18 schreef _MejIk het volgende:
[..]
Met cola vindk het zo'n nadeel dat je dan met 3x likken de smaak dr af hebt..
Monin heeft inderdaad heerlijke siropen... vijg niet gezien toen ik in Duitsland was, anders had ik hem wel meegenomenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je waterijs maakt moet je het wat sterker op smaak brengen dan je met limonade zou doen.
Monin heeft heerlijke siropen, Vijgen is op het moment mij favoriet.
Haal hem bij de Hanos, heb hem helaas ook nog nergens anders gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef kahlie het volgende:
[..]
Monin heeft inderdaad heerlijke siropen... vijg niet gezien toen ik in Duitsland was, anders had ik hem wel meegenomen![]()
peren in de blender * met wat water!!! zonder water wordt het te pulperig en valt het na vriezen te makkelijk uiteen. heerlijk ijsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef _MejIk het volgende:
Ts heeft vanmiddag zo'n ijsjes lollypop maker dingetje gekocht. Maar ik vraag me nu af welke smaken je dr allemaal in zou kunnen maken zonder dat het extreem waterig word of raar.
Hebben jullie suggesties?
Oeeeh, dat klinkt lekker. thnx voor de tip!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
peren in de blender * met wat water!!! zonder water wordt het te pulperig en valt het na vriezen te makkelijk uiteen. heerlijk ijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |