Waarom zo agressief man, alsof ik je ga beroven ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn naam krijg je niet te weten. De rest; Ja.
Ik vertrouw je niet, jij bent volgens mij uit op mijn rijkdommen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zo agressief man, alsof ik je ga beroven ofzo.
oke is goed man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet, jij bent volgens mij uit op mijn rijkdommen..
100% Bosnisch bloed vloeit er door deze aderenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Shalimar het volgende:
opa, ben jij gedeeltelijk van roma afkomst?
ja ik ook welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
100% Bosnisch bloed vloeit er door deze aderen, al kan ik (soms) wel genieten van hun muziek.
Ghehe. BrandX, de oudste vrouw van het GC mod teamquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Opa is hooguit 2 jaar ouder dan ik, pas op je woorden, broekie.
Fixedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ghehe. BrandX, de enige vrouw van het GC mod team
Memory lane? Kan je samen met de andere FOK! fossielen praten over dingen van vroeger. BrandX is er ook vaak te vinden!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Naast het missen van het oude Joegoslavië, mis ik nog iets..
..het oude Nederland.Niet dat we het nu zo slecht hebben,
maar toen ik kind was, was Nederlands zóveel toffer als nu..
(is er ook een Holland-topic?)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Memory lane? Kan je samen met de andere FOK! fossielen praten over dingen van vroeger. BrandX is er ook vaak te vinden!
Terug naar NL gekomen. Jaartje niet gewerkt (alles even op een rijtje zetten, bijkomen) en toen weer aan de bak gegaan.quote:
Waarom waren je ouders weggegaan uit Sarajevo naar Nederland dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
Opa is als 5-jarig jongetje in 1975 vanuit Sarajevo naar Nederland
gekomen en in 1991 weer teruggegaan om te blijven tot 1996, Mirel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |