aha takoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
78 euro alleen heen he..Dus wij hebben ongeveer 180 euro betaald per persoon toen.
Mag ook wel, Turkish Airlines is immers grootaandeelhouder.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef Shalimar het volgende:
ahahah gewoon turks lol
nieuwe ziet er goed uit
ah daarom dus, bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mag ook wel, Turkish Airlines is immers grootaandeelhouder.
De vliegtuigen leasen we dan ook van hun.
Turkish Airlines?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mag ook wel, Turkish Airlines is immers grootaandeelhouder.
De vliegtuigen leasen we dan ook van hun.
Hopelijk crash je niet..quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
"Mladic kreeg op verzoek van in de cel aardbeien en romans van Tolstoi"
quote:Opa, hoe heet jij?
Doe jij soms ook wel is een Sarajevsko pivo.
Waarom zo agressief man, alsof ik je ga beroven ofzo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn naam krijg je niet te weten. De rest; Ja.
Ik vertrouw je niet, jij bent volgens mij uit op mijn rijkdommen..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zo agressief man, alsof ik je ga beroven ofzo.
oke is goed man.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet, jij bent volgens mij uit op mijn rijkdommen..
100% Bosnisch bloed vloeit er door deze aderenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:52 schreef Shalimar het volgende:
opa, ben jij gedeeltelijk van roma afkomst?
ja ik ook welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
100% Bosnisch bloed vloeit er door deze aderen, al kan ik (soms) wel genieten van hun muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |