Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het in dit geval hoogstwaarschijnlijk discriminatie is.
De haat voor moslims zit bij sommigen diep hoor.quote:
Dat denk ik.quote:
Selffulfilling prophecyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het in dit geval hoogstwaarschijnlijk discriminatie is.
Er is ook geen reden om mij soms bij de bushalte te laten staan, toch gebeurt het. Wat is daar de reden dan van?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk ik.
Anders is er gezien het scenario geschetst in OP geen reden om de vrouw te laten staan.
Dan kun je 80% van je klanten laten staan in Utrecht...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De haat voor moslims zit bij sommigen diep hoor.Waarmee ik niet wil zeggen dat het bij deze man het geval was, maar het kan wel. Het is tevens net zo fout om gothics te laten staan.
Om het uur? In wat voor uithoek van Nederland was dat...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef braddofiel het volgende:
Ik ben ook een keer voorbijgereden door een buschauffeur, die mij zeker weten wel zag staan
Hij gaf me ook nog eens een vuile blik, wat werd ik toen chagrijnig zeg, vooral om het feit dat de bus maar om het uur reed..
Hoe gaan ze dat ooit bewijzen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Confetti het volgende:
Als het bewezen kan worden dat die haar puur om haar hoofddoek niet oppikt moet die mongool ontslagen worden.
Dat lukt natuurlijk nooit, want je kan niet in iemand z'n hoofd kijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef Confetti het volgende:
Als het bewezen kan worden dat die haar puur om haar hoofddoek niet oppikt moet die mongool ontslagen worden.
Whut?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:23 schreef Strugglemaster het volgende:
Nederlanders zijn een mislukte natie.
Misschien was de chauffeur moslim man die een moslimvrouw zag. En vond ie haar te westers om mee te nemen. Echt he, van die onzin nieuws berichten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Darklight het volgende:
Als ik iemand zou zien staan die dom met een buskaartje staat te wapperen,zou ik ook doorrijden
Het ging om lijn 4 in IJmuiden, en lijn 4 is helaas de enigste bus die dichtbij mijn huis (halte Dammersboog in Velserbroek) stoptquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Om het uur? In wat voor uithoek van Nederland was dat...
Die drie keer zullen wel aangedikt zijn, in feite is het slechts bij die ene keer gebleven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet wat er zo te lachen valt, als je voor de derde keer door een bus voorbij wordt gereden kan ik me voorstellen dat je in het huidige Nederland waarin iig 26 zetels aan stemmers een teringhekel aan je hebben omdat je een hoofddoek draagt, het een beetje zat wordt...
Ja zoek het vooral bij anderen. Je kunt ook gewoon op de weg gaan staan en wapperen en de bus tegen houden he. Ezels, stenen. enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet wat er zo te lachen valt, als je voor de derde keer door een bus voorbij wordt gereden kan ik me voorstellen dat je in het huidige Nederland waarin iig 26 zetels aan stemmers een teringhekel aan je hebben omdat je een hoofddoek draagt, het een beetje zat wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |