Oke. Waar moet ik zijn?quote:
quote:
wat bedoel je ? wat voor muziek ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
Dit weekend maar eens beginnen aan een nieuwe track. Vanavond even wat inspiratie opdoen
Hardcore, terror, schranz.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je ? wat voor muziek ?
Ja maar jij gaat trouwen en zit onder de plak etc. jij telt nie meequote:
schranz ? lol dat ken ik nietquote:
Nee geintje hoor..quote:
ik tel heulmaal wel meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat trouwen en zit onder de plak etc. jij telt nie mee
Even heel iets anders..quote:
whehe, ja ik weet het niet. volg het niet meer zo eerlijk gezegd , dus kan best dat er een stroming bij is gekomenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee geintje hoor..
House, progressive, minimal.
zal best van de geenstijl site komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Even heel iets anders..
Waar de neuk komt dat HEUL en VEUL en alles met de EU vandaan?
braboland? limbabwe?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Even heel iets anders..
Waar de neuk komt dat HEUL en VEUL en alles met de EU vandaan?
Zal binnekort wel even een soundcloud linkje plaatsenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, ja ik weet het niet. volg het niet meer zo eerlijk gezegd , dus kan best dat er een stroming bij is gekomen
.....quote:
nope niet echtquote:
Waarom?quote:
dat magquote:
ja jaquote:
Let it be me..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ja
en volgende week ben je weer botergeil en wil je haast een vreemde vent van de wegplukken om hem te verkrachten
Die kans is idd aanwezig jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ja
en volgende week ben je weer botergeil en wil je haast een vreemde vent van de wegplukken om hem te verkrachten
Maar ik ga me wel beheersenquote:
werk jij bij de gemeente ofzo ?quote:
nee, gewoon elke dag om 6:30 beginnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk jij bij de gemeente ofzo ?
ah dan stap ik net onder de douchequote:
en elke dag om 4:45 opstaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dan stap ik net onder de douche![]()
lekker hoor, bijna weekend!
ik sta om 5 uur op, maar meer omdat ik dan toch niet meer kan slapenquote:
whehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sta om 5 uur op, maar meer omdat ik dan toch niet meer kan slapen
disiplinequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
ik zie het woord geil, ik heb geen keus en moet reageren in dit topic.
en dat op je vrije dagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
waar het hart van vol zit spoelt de mond van over hehquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
Haha hier de borrelnootjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ben maar aan de pistache noten begonnen
tjah de werkweek wel te verstaan zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee deze week.
Yea zeker weten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah de werkweek wel te verstaan zeker
Lijkt er wel op jaquote:
lekkerquote:
Ik ga zo..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 4 kwartier
ATTENTIE ATTENTIE
nog 4 kwartier
+1 kwartierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 4 kwartier
ATTENTIE ATTENTIE
nog 4 kwartier
Hetzelfduh!quote:
Awesome!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:52 schreef Pinguino81 het volgende:
WEEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
dat had ik al zeker 2 uurquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:52 schreef Pinguino81 het volgende:
WEEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Geweldige fotoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh je zal wel moeten![]()
[ afbeelding ]
Ik ga lekker wok maken vanavond. Eens even een lekker teryaki gerecht opzoeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef NBT het volgende:
ik ga vandaag maar eindelijk eens slurpkip eten.....
Hoe laat moet ik er zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ga lekker wok maken vanavond. Eens even een lekker teryaki gerecht opzoeken.
17:30quote:
Haha, dat red ik niet meerquote:
Haha, het is ook al op :pquote:
Ik weet het. Ik zit al continu tegen mezelf te lullen hier..quote:
Beiden zijn okequote:Op zondag 29 mei 2011 11:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
Battlefield 3 lijkt me velen malen vetter..
Ja maar die engine in BF 3.. Omg!quote:
Dat is mooi, dan kan ik hem misschien nog met dit kaartje spelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Mw3 krijgt volgens mij geen nieuwe engine.
Ja je weet al wat ik ga zeggenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik moet trouwens ontbijten maar ik weet niet wat
Haha, yea waarschijnlijk. Maar Battlefield ziet er gewoon echt geil uitquote:Op zondag 29 mei 2011 11:42 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan kan ik hem misschien nog met dit kaartje spelen.
[..]
Ja je weet al wat ik ga zeggen![]()
De mac nog dicht?
Hmm yea lunchen.. What to eat, what to eat.quote:
Ziet er tof uit maar was toch altijd meer van de C&C Generals: Zero Hourquote:
Dit weekend effe veel RTS games gedownload.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ziet er tof uit maar was toch altijd meer van de C&C Generals: Zero Hour
Haha yea. "Vroeger" toen ik nog veel spelletjes speelde, deed ik ook veel RTS. Maar meeste tijd zit toch in CoD en een MMORPG..quote:Op zondag 29 mei 2011 18:31 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Dit weekend effe veel RTS games gedownload.![]()
![]()
morguh sletjequote:
neequote:Op maandag 30 mei 2011 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morguh sletje
maar 3 dagen werken ... betekend woensdag = edit day ?
jah godver,quote:
Jah goed manquote:
goedemorgen Huppelquote:Op maandag 30 mei 2011 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Bijna vakantie![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)teness_overload.html
OMG zhe cuteness![]()
Morrguuh HopHatquote:Op maandag 30 mei 2011 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Bijna vakantie![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)teness_overload.html
OMG zhe cuteness![]()
hehe, slimpiequote:
jah rustig aan gedaanquote:Op maandag 30 mei 2011 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, slimpie
o zaterdag ook nog kermis gedaan
en hoe was jouw weekend ?
okquote:Op maandag 30 mei 2011 07:38 schreef tripack het volgende:
[..]
jah rustig aan gedaan![]()
beetje boodschappen beetje relaxen enzo
quote:Op maandag 30 mei 2011 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
maar was wel lachenwaren met 2 andere nog gaan stappen, eerst beetje in onze standaard kroegjes, waar NLtalig en ENtalig werdt gedraaid. Kende ze maar weinig nummers. Komen we in dat rock cafe draaide ze muziek die ik niet kende, tot je good charlot kreeg
die kende hun niet maar ik weer wel, ze keken echt zo van: wtf ...
wat wil je, als ze met mij omgaanquote:Op maandag 30 mei 2011 07:42 schreef tripack het volgende:
[..]![]()
rare maten heb jij
![]()
maar klinkt heel gezellig
daar heb je ook gelijk inquote:
Godver, dit wordt engquote:Op maandag 30 mei 2011 07:44 schreef tripack het volgende:
[..]
daar heb je ook gelijk in
nog niet veel leven hier
ja dat krijg je als je feiten gaat opnoemenquote:Op maandag 30 mei 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Godver, dit wordt eng
ik ben vandaag Hyper (voor een maandag like wtf ...)
jij bent al de 2de die me gelijk geeft vandaag ...![]()
hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 07:47 schreef tripack het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je feiten gaat opnoemen![]()
dan geven mensen je gelijk
wheheh ging gister te laat slapen om vandaag hyper te zijn
23:45 ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 08:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
is dat zo ?mja lag gister om 22:00 in bed
morguuuuh Deesquote:Op maandag 30 mei 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
Chagrijnig, maar! Ik ga donderdag wel naar Jera On Air!![]()
PENDULUM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die heb ik ook nog niet gezienquote:Op maandag 30 mei 2011 08:03 schreef tripack het volgende:
[..]
23:45 ofzogister the dark knight gekeken
die had ik nog niet gezien
Daisy Beesiequote:Op maandag 30 mei 2011 08:03 schreef NBT het volgende:
Chagrijnig, maar! Ik ga donderdag wel naar Jera On Air!![]()
PENDULUM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Crazy-M slaat de bij uit de luchtquote:
Goed zoquote:
mwa, hoor net op het nieuws dat de wodka in Tsjechie is uitverkocht en dat er een import verbod geldtquote:Op maandag 30 mei 2011 08:25 schreef Unfabulouss het volgende:
Nog 13 dagen. Dan zit ik lekker met een glas wodka in Tsjechië
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, hoor net op het nieuws dat de wodka in Tsjechie is uitverkocht en dat er een import verbod geldt
tjah, wordt het toch aan het bierquote:
Lol, nee. Er zijn nog wel andere drankjes waar ik mee kan vermakenquote:
moet je opletten dat je geen antivries te drinken krijgtquote:Op maandag 30 mei 2011 08:35 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Lol, nee. Er zijn nog wel andere drankjes waar ik mee kan vermakenTrouwens als de wodka op is ga ik gewoon effe naar polen.
![]()
Lol. Neuh, ik ben er al zo vaak geweestquote:Op maandag 30 mei 2011 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je opletten dat je geen antivries te drinken krijgt
Voor mij super goedquote:Op maandag 30 mei 2011 08:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
Morning.. no good because it's friggin' monday.
HAHAHA nicequote:Op maandag 30 mei 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Voor mij super goed
* Crazy-M heeft gister nog kip nuggets op
Ehm.. hallo? Denk even aan je medemensquote:Op maandag 30 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
3 daagjes vroeg op en dan bijna 2 weken vakantie
12 stuks van de mac met kerrie sausquote:Op maandag 30 mei 2011 08:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
HAHAHA nice
[..]
Ehm.. hallo? Denk even aan je medemens
ooooooh lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
3 daagjes vroeg op en dan bijna 2 weken vakantie
Uhm neequote:Op maandag 30 mei 2011 08:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
HAHAHA nice
[..]
Ehm.. hallo? Denk even aan je medemens
Mjah dat zit er dus niet inquote:
quote:
Witte lichtquote:
Mjah en geen geld om iets te gaan doen he.quote:
* Crazy-M is ook niet het type uitslapen.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en geen geld om iets te gaan doen he.
Uitslapen kan ik niet dus ik zal weinig merken van de vakantie
Ik was dat altijd wel!quote:Op maandag 30 mei 2011 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M is ook niet het type uitslapen.
nee, jij bent gewoon stilquote:
Dan heb je toch gee nfuck aan die dagquote:Op maandag 30 mei 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was dat altijd wel!
En dan ook echt uitslapen! Jarenlang heb ik de zondag niet eens meegemaakt omdat ik dan lag te slapen. Werd ik rond uur of 5 ff wakker, schoof wat eten naar binnen en ging verder met slapen![]()
En toen werd ik mama
* WhiteLightning klemt 2 ijsblokjes onder zn oogleden. heerlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 08:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Witte licht
* Crazy-M gooit een emmer ijsklontjes in het gezicht van Whitelight.
oeps, sorry, te lang koud gestaan
Uhm toen woonde ik in een christelijk dorp. Hoe leuk denk je dat de zondagen daar waren?quote:Op maandag 30 mei 2011 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan heb je toch gee nfuck aan die dag
* Crazy-M kan maar max tot 12:00 in bed blijven, maar dan moet ik wel de dag van te voren rond 4:00 naar bed zijn gegaan
geen dankquote:Op maandag 30 mei 2011 08:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning klemt 2 ijsblokjes onder zn oogleden. heerlijk
morge basboxquote:
weet nietquote:Op maandag 30 mei 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm toen woonde ik in een christelijk dorp. Hoe leuk denk je dat de zondagen daar waren?
kwart voor tien en kwart voor vijf gaan de kerkklokken van BimBamquote:Op maandag 30 mei 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm toen woonde ik in een christelijk dorp. Hoe leuk denk je dat de zondagen daar waren?
Op zondags reden daar toen geen eens bussen. Het was dus onmogelijk om het dorp uit te komenquote:Op maandag 30 mei 2011 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet
maar jah ik ben dan ook iemand die niet aan de zondagrust houdt
liefst de zondag vol gepland met dingen
Hoor de klokken gaan weer luiden.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
kwart voor tien en kwart voor vijf gaan de kerkklokken van BimBam
je hebt een fietsquote:Op maandag 30 mei 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zondags reden daar toen geen eens bussen. Het was dus onmogelijk om het dorp uit te komen
Geloof mij nou maar, met slapen was je echt het nuttigst bezig daar
waarom met de treinquote:Op maandag 30 mei 2011 08:55 schreef Unfabulouss het volgende:
Mijn trein![]()
![]()
Amsterdam Centraal
Utrecht Centraal
Arnhem
Duisburg Hbf
Düsseldorf Hbf
Köln Hbf
Dortmund Hbf
Bielefeld Hbf
Berlijn Hbf
Berlijn Ostbahnhof
Berlijn Schönefeld
Dresden-Neustadt
Dresden Hbf
Bad Schandau
Decin
Usti nad Labem
Lovosice
Roudnice nad Labem
Kralupy nad Vltavou
Praag Holesovice
Praag hl.n..
Berlijnquote:Op maandag 30 mei 2011 08:55 schreef Unfabulouss het volgende:
Mijn trein![]()
![]()
Amsterdam Centraal
Utrecht Centraal
Arnhem
Duisburg Hbf
Düsseldorf Hbf
Köln Hbf
Dortmund Hbf
Bielefeld Hbf
[b]Berlijn Hbf[/b]
Berlijn Ostbahnhof
Berlijn Schönefeld
Dresden-Neustadt
Dresden Hbf
Bad Schandau
Decin
Usti nad Labem
Lovosice
Roudnice nad Labem
Kralupy nad Vltavou
Praag Holesovice
Praag hl.n..
50 euroquote:Op maandag 30 mei 2011 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom met de trein
is dat niet duur ?
Die heb ik heul niet!!quote:Op maandag 30 mei 2011 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoor de klokken gaan weer luiden.
BIM BAM o wat gaan ze hard te keer BIM BAM
[..]
je hebt een fiets
das echt zo 1990. nu hebben we de imamquote:Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik vind dit wel een beetje grappigquote:
Ik en vliegtuigen gaan niet samenquote:Op maandag 30 mei 2011 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik vind dit wel een beetje grappig
o okquote:
kijk, kon je met de brommer wegquote:Op maandag 30 mei 2011 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik heul niet!!
Had ik toen ook niet![]()
En dan nog. Op de fiets naar Rotterdam was wel beetje ver. Dat deden we vaak op de brommer
met de ochtendpreekquote:Op maandag 30 mei 2011 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das echt zo 1990. nu hebben we de imam
busquote:
Ik heb serieus een paar keer van die kerkratten aan de deur gehad omdat ik op zondag mn ramen aan het lappen wasquote:Op maandag 30 mei 2011 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
[..]
kijk, kon je met de brommer weg
werd je wel kwaad aangekeken omdat je de rust verstoorde
[..]
met de ochtendpreek
[me=Crazy-M] snapt niet waarom ze die preek door de luidsprekers gooien als die mensen toch binnen zitten
[/me]
[..]
bus
je wilt liever hoog in de lucht zijn met je benen aan de grondquote:Op maandag 30 mei 2011 08:59 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik en vliegtuigen gaan niet samenze zijn mooi aan de grond
Terwijl vliegen nog goedkoper is. Van Eindhoven naar Praag rond de 30 euro.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:00 schreef tripack het volgende:
[..]
je wilt liever hoog in de lucht zijn met je benen aan de grond
Feel stonedquote:Op maandag 30 mei 2011 09:00 schreef tripack het volgende:
[..]
je wilt liever hoog in de lucht zijn met je benen aan de grond
jij duivelaanbidderquote:Op maandag 30 mei 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus een paar keer van die kerkratten aan de deur gehad omdat ik op zondag mn ramen aan het lappen was
pff echt irritant, denk dat ik daar binnen een week ook ruzie mee hadquote:Op maandag 30 mei 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus een paar keer van die kerkratten aan de deur gehad omdat ik op zondag mn ramen aan het lappen was
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
Ik was ook een keer het priveprojectje van een vrouw van de kerk.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
jij duivelaanbidder![]()
whehe gelukkig is het bij mij niet zo erg...als zou ik op zondag niet de ramen lappen... sowieso niet op 2 hoog
whahaha, en vast niet geluktquote:Op maandag 30 mei 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was ook een keer het priveprojectje van een vrouw van de kerk.
Ze ging mij wel even bekeren
whehehe gezellig, elk weekend op bezoek gehad?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
gewoon een skelet aan je deur hangenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe gezellig, elk weekend op bezoek gehad?
mijn buurvrouw werkt in/voor de kerk, maar ze heeft ons gelukkig nog nooit proberen te bekeren
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:02 schreef Pinguino81 het volgende:
zo
mijn rechter hand was weer uiterst geil dit weekend![]()
zo iemand neem je toch niet serieus gewoon ?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ligt eraan of ze knap isquote:Op maandag 30 mei 2011 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo iemand neem je toch niet serieus gewoon ?
Ik had een nee/nee sticker op de brievenbus. De kerk had toch een folder met aankondiging dat ze kwamen collecteren enz in de bus gedaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe gezellig, elk weekend op bezoek gehad?
mijn buurvrouw werkt in/voor de kerk, maar ze heeft ons gelukkig nog nooit proberen te bekeren
Ja nou leuk was anders hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
hahaha, de volhouder wint huppelmuts.
optyfen met die bijbel
achteraf kan je er toch wel om lachenquote:
fubar jij hierquote:
Dat sowiesoquote:
pff, ik had hem aangenomenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een nee/nee sticker op de brievenbus. De kerk had toch een folder met aankondiging dat ze kwamen collecteren enz in de bus gedaan.
Ik had een pleurishumeur!
Mens belt aan, ik doe de deur open, zij begint haar geloofspraatje.
Ik: je kan toch lezen gvd? Nou lees die nee/nee sticker dan nog eens en tieft op met je kutkerk.
1 maand later(augustus) :
Vrouw stond aan de deur met een bloemetje want god wil dat mensen vrolijk zijn en blablabla daarom heeft hij bloemen op de wereld gezet om mensen op te vrolijken.
Vriendelijk bedankt, excuses voor mn humeur aangeboden, verteld dat bloemen bij mij binnen no time dood gaan en dat ze dus echt geen bloemetje had hoeven brengen en netjes de deur dicht gedaan.
September:
Vrouw staat weer aan de deur, weer met een bloemetje. Want samen gaat het ons lukken om de bloemen in leven te houden!
Vroeg ze wat ik 13 oktober ging doen want dan was er een evangelische boekentent in het dorp.
Voor ik er erg in had zei ik dat ik dan strontlazarus zou zijn ivm mn verjaardag.
13 oktober:
Vrouw staat aan de deur met een cadeautje, een bijbel. Ik had the worst hangover ever en heb toen ook niet open gedaan, heb haar via het balkon gesproken.
Precies 1 jaar later!!
Ik fiets (ja toen had ik wel een fiets) naar huis van mn werk en opeens komt er een oud wijf naast me fietsen. Ze had duidelijk moeite met het tempo.
Hoor ik opeens: Hey gefeliciteerd, woon je nog steeds in de rembrandtlaan? Ik heb die bijbel nog liggen voor je!
Heb toen gelogen dat ik was verhuisd en ben snel doorgefietst.
morge fubarquote:
whehe toen ik nog in den haag woonde.. kwam een x de jehova om te vragen of ik wist wat de apocalyps wasquote:
ik zeg altijd netjes geen intressequote:Op maandag 30 mei 2011 09:21 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe toen ik nog in den haag woonde.. kwam een x de jehova om te vragen of ik wist wat de apocalyps was![]()
ik heb het briefje maar aan genomen en de deur gesloten
en het briefje met een mooie boog in de prullenbak gegooid
ja doe ik meestal ookquote:
bij ons al lang niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 09:23 schreef tripack het volgende:
[..]
ja doe ik meestal ookin het dorp waar ik woon tot nu toe maar 1x in ruim 2,5 jaar "last" van gehad
rofl ... tja je moet wat.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
sow, veels te warm buiten.
weer snel binnen aan de pc zitten
te warm om binnen te zittenquote:
je, moest even buiten een werk gaan opnemen.quote:
jah, dat ligt eraan wat je zoektquote:Op maandag 30 mei 2011 09:43 schreef tripack het volgende:
whehe wat is het nou... te warm voor binnen of te warm voor buiten te zitten
lekker buiten in de zon zitten geen goed idee dan ipv achter zo n stink pc? T is dat ik t moet anders had ik nu lekker buiten ontbeten en straks heerlijk aan een biertjequote:Op maandag 30 mei 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
sow, veels te warm buiten.
weer snel binnen aan de pc zitten
ik ga gewoon om 15:00 naar huisquote:Op maandag 30 mei 2011 09:48 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
lekker buiten in de zon zitten geen goed idee dan ipv achter zo n stink pc? T is dat ik t moet anders had ik nu lekker buiten ontbeten en straks heerlijk aan een biertje
Zo beterquote:
echt niet, verrekte lamlul, 15:00 hier, en niet laterquote:
voor mij welquote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt niet, verrekte lamlul, 15:00 hier, en niet later
had je maar eerder moeten beginnenquote:
ik vond het altijd wel leuk om op zaterdag avond de discussie aan te gaan met de evangalisten die krantjes uit stonden te delen.quote:
mja dan aangeven dat hij huisvredebreuk pleegt en de politie bellenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vond het altijd wel leuk om op zaterdag avond de discussie aan te gaan met de evangalisten die krantjes uit stonden te delen.
en een keer zon jehova, die zn voet tussen de voordeur stak. hij vergat alleen dat de voordeur aardig zwaar is, en dat hij gewone leren schoentjes aan had.
ja vet irritant die lui.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dan aangeven dat hij huisvredebreuk pleegt en de politie bellen
past niet in zijn geloof
en de chick mee naar binnen nemen zekerquote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vet irritant die lui.
ik met zeggen dat ik die lui van de energiemaatschappijen net zo irritant vindt.
eerst zon lekkere chick naar boven, en dan als ik de deur open doe, staan er ineens 2 gasten bij.
WTF! nee sorry, ik ben net overgestapt. doei!
nee dat niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en de chick mee naar binnen nemen zeker
o valt weer mee danquote:
lopen ze dan weg ?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm vanmiddag maar eens ovenwanten kopen. dronken kipkluifjes uit de oven halen is geen goed idee
nou ze vliegen idd door de lucht. maar niet uit dr eigen hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lopen ze dan weg ?
je moet ze ook niet eerst alcohol geven
klopt, want kippen kunnen ook niet vliegenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ze vliegen idd door de lucht. maar niet uit dr eigen hoor
dooie kippen niet neequote:Op maandag 30 mei 2011 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, want kippen kunnen ook niet vliegen
levende kippen ook niet hoor ...quote:
valt mee toch ?quote:
nja die vliegen(fladderen) nog meer dan piguinsquote:
ja maar ze komen niet echt los van de grond, misschien een klein beetje.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nja die vliegen(fladderen) nog meer dan piguins
20 half hierquote:
morgen + overmorgen = 16 uur.quote:
Te moeilijk voor maandag.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morgen + overmorgen = 16 uur.
nog 4u en 20 min vandaag = 20 uur en 20 min
quote:
* Crazy-M geeft tripack een trap onder zn kont, Wakker worden jijquote:
geen zinquote:Op maandag 30 mei 2011 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft tripack een trap onder zn kont, Wakker worden jij
Wake up!quote:
* Crazy-M gooit Tripack in een modderpoelquote:
* Crazy-M gooit een appel in de open mond van Fubarquote:
Nog even een uurtje wachtenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
VOEDSELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ez, mogguh!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
Godgloeiende. Volgens mij heb ik nog nooit zo brak op mijn werk gezeten
Buikje!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
Godgloeiende. Volgens mij heb ik nog nooit zo brak op mijn werk gezeten
Nogal ja. Ik was naar The Hangover 2, en heb het zo ongeveer nagedaan IRL. Alleen dan met drank, zonder drugs.quote:
Boobs!quote:
NBTquote:
Gelijk heb je, het is maandag he!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Boobs!Ik doe mijn best.
Lukt alleen nog niet erg
quote:
Met je boobies als kussen?quote:
Zo zwaar is mijn hoofd nou ook weer niet.quote:
Hoofd van mij BF doet ook pijn alstie erop wil liggenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo zwaar is mijn hoofd nou ook weer niet.
ja maar ik heb zacht haar wat t verzacht!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Hoofd van mij BF doet ook pijn alstie erop wil liggen
hier opruimen en de was doen en dan weg.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
Dadelijk tot 15:00 in meeting en dan naar huis
In de auto, airco aan, lekker muziekje aan .. wat is het leven toch heerlijk soms
okquote:Op maandag 30 mei 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hier opruimen en de was doen en dan weg.
airco die mis ik nu toch wel in mn autoquote:Op maandag 30 mei 2011 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
Dadelijk tot 15:00 in meeting en dan naar huis
In de auto, airco aan, lekker muziekje aan .. wat is het leven toch heerlijk soms
jij ook!quote:
Oh ja? Ik heb de gordijnen nog dicht.quote:
hier nog steeds sinds een uur of 8 ofzoquote:
je bent zeker dan al aan het werkquote:Op maandag 30 mei 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ja? Ik heb de gordijnen nog dicht.
lekker toch 24 graden om 8 uurquote:Op maandag 30 mei 2011 13:30 schreef tripack het volgende:
[..]
hier nog steeds sinds een uur of 8 ofzo
Ik ben vrij vandaag. Morgen ook. Heb woensdag voor t laatst gewerkt want vrijdag had ik geen zin. Een week lang weekend yeahquote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent zeker dan al aan het werk
oh lekker joh. ik zou ook wel lekker vrij willen, ben toe aan vakantie. lekker niksenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag. Morgen ook. Heb woensdag voor t laatst gewerkt want vrijdag had ik geen zin. Een week lang weekend yeah
tjah is nog de vraag oftie het wel doet, want officieel staat ado niet 5e natuurlijk... alleen op de lijst die naar de uefa gaatquote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk eens tripack
http://www.spitsnieuws.nl(...)s_voor_matthijs.html
Je faaltquote:
nouja ik heb het heel druk anders. Woensdag vriendinnetje die bleef slapen, donderdag verjaardag gevierd, vrijdag dinnetje weer weg en ik naar mijnquote:Op maandag 30 mei 2011 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh lekker joh. ik zou ook wel lekker vrij willen, ben toe aan vakantie. lekker niksen
geen leuke ouders...of had je er gewoon geen zin in?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nouja ik heb het heel druk anders. Woensdag vriendinnetje die bleef slapen, donderdag verjaardag gevierd, vrijdag dinnetje weer weg en ik naar mijn, zaterdag zijn ouders ontmoet
en later een verjaardag van een vriend, gisteren weer naar zijn huis en ik daarna weer naar huis en nu vandaag weer weg.
Ouders ontmoeten is altijd kut. en ik was ontzettend brak, want weinig geslapen toen dinnetje hier wasquote:Op maandag 30 mei 2011 13:40 schreef tripack het volgende:
[..]
geen leuke ouders...of had je er gewoon geen zin in?
airhquote:Op maandag 30 mei 2011 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ouders ontmoeten is altijd kut. en ik was ontzettend brak, want weinig geslapen toen dinnetje hier wasZijn moeder heeft een leidse r
kaal moet ie!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah is nog de vraag oftie het wel doet, want officieel staat ado niet 5e natuurlijk... alleen op de lijst die naar de uefa gaat
er blijft weinig van je vakantie over als ik het zo hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nouja ik heb het heel druk anders. Woensdag vriendinnetje die bleef slapen, donderdag verjaardag gevierd, vrijdag dinnetje weer weg en ik naar mijn, zaterdag zijn ouders ontmoet
en later een verjaardag van een vriend, gisteren weer naar zijn huis en ik daarna weer naar huis en nu vandaag weer weg.
ja dat haar kan echt niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kaal moet ie!das de officiele lijst voor de uefa. dat telt toch ?
ff gedaanquote:Op maandag 30 mei 2011 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
er staat een poll op AD. ff ja stemmen aub!
Ik ook niet echt hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
airhwhaha 1e keer is meestal wel spannend
nooit echt problemen mee gehad
heilig boontje
zo, maandagmiddag dip is ingeslagenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:21 schreef tripack het volgende:
plat fries.... hmm heel soms versta ik datmaaar meeste versta ik nie
Ik ben fries dus ik versta tquote:Op maandag 30 mei 2011 14:21 schreef tripack het volgende:
plat fries.... hmm heel soms versta ik datmaaar meeste versta ik nie
ja lekker!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo, maandagmiddag dip is ingeslagen
snel koffie halen
Koffieeeequote:
doe maar, wil niet weer over bier beginnenquote:
heb ook nog ff geen trek in bierquote:Op maandag 30 mei 2011 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar, wil niet weer over bier beginnen
Rum dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar, wil niet weer over bier beginnen
ja vanavond laatste uitzending van voetbal international. dan zal ik ook wel een biertje nuttigen. en dan stop ik een maandjequote:Op maandag 30 mei 2011 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook nog ff geen trek in bier
vanavond weer vergadering, dan zal er wel weer een biertje komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |