Oke. Waar moet ik zijn?quote:
quote:
wat bedoel je ? wat voor muziek ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
Dit weekend maar eens beginnen aan een nieuwe track. Vanavond even wat inspiratie opdoen
Hardcore, terror, schranz.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je ? wat voor muziek ?
Ja maar jij gaat trouwen en zit onder de plak etc. jij telt nie meequote:
schranz ? lol dat ken ik nietquote:
Nee geintje hoor..quote:
ik tel heulmaal wel meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat trouwen en zit onder de plak etc. jij telt nie mee
Even heel iets anders..quote:
whehe, ja ik weet het niet. volg het niet meer zo eerlijk gezegd , dus kan best dat er een stroming bij is gekomenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee geintje hoor..
House, progressive, minimal.
zal best van de geenstijl site komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Even heel iets anders..
Waar de neuk komt dat HEUL en VEUL en alles met de EU vandaan?
braboland? limbabwe?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:26 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Even heel iets anders..
Waar de neuk komt dat HEUL en VEUL en alles met de EU vandaan?
Zal binnekort wel even een soundcloud linkje plaatsenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, ja ik weet het niet. volg het niet meer zo eerlijk gezegd , dus kan best dat er een stroming bij is gekomen
.....quote:
nope niet echtquote:
Waarom?quote:
dat magquote:
ja jaquote:
Let it be me..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ja
en volgende week ben je weer botergeil en wil je haast een vreemde vent van de wegplukken om hem te verkrachten
Die kans is idd aanwezig jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ja
en volgende week ben je weer botergeil en wil je haast een vreemde vent van de wegplukken om hem te verkrachten
Maar ik ga me wel beheersenquote:
werk jij bij de gemeente ofzo ?quote:
nee, gewoon elke dag om 6:30 beginnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk jij bij de gemeente ofzo ?
ah dan stap ik net onder de douchequote:
en elke dag om 4:45 opstaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dan stap ik net onder de douche![]()
lekker hoor, bijna weekend!
ik sta om 5 uur op, maar meer omdat ik dan toch niet meer kan slapenquote:
whehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sta om 5 uur op, maar meer omdat ik dan toch niet meer kan slapen
disiplinequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
ik zie het woord geil, ik heb geen keus en moet reageren in dit topic.
en dat op je vrije dagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
waar het hart van vol zit spoelt de mond van over hehquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
Haha hier de borrelnootjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ben maar aan de pistache noten begonnen
tjah de werkweek wel te verstaan zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee deze week.
Yea zeker weten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah de werkweek wel te verstaan zeker
Lijkt er wel op jaquote:
lekkerquote:
Ik ga zo..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 4 kwartier
ATTENTIE ATTENTIE
nog 4 kwartier
+1 kwartierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 4 kwartier
ATTENTIE ATTENTIE
nog 4 kwartier
Hetzelfduh!quote:
Awesome!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:52 schreef Pinguino81 het volgende:
WEEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
dat had ik al zeker 2 uurquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:52 schreef Pinguino81 het volgende:
WEEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Geweldige fotoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh je zal wel moeten![]()
[ afbeelding ]
Ik ga lekker wok maken vanavond. Eens even een lekker teryaki gerecht opzoeken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:05 schreef NBT het volgende:
ik ga vandaag maar eindelijk eens slurpkip eten.....
Hoe laat moet ik er zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ga lekker wok maken vanavond. Eens even een lekker teryaki gerecht opzoeken.
17:30quote:
Haha, dat red ik niet meerquote:
Haha, het is ook al op :pquote:
Ik weet het. Ik zit al continu tegen mezelf te lullen hier..quote:
Beiden zijn okequote:Op zondag 29 mei 2011 11:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
Battlefield 3 lijkt me velen malen vetter..
Ja maar die engine in BF 3.. Omg!quote:
Dat is mooi, dan kan ik hem misschien nog met dit kaartje spelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Mw3 krijgt volgens mij geen nieuwe engine.
Ja je weet al wat ik ga zeggenquote:Op zondag 29 mei 2011 11:38 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik moet trouwens ontbijten maar ik weet niet wat
Haha, yea waarschijnlijk. Maar Battlefield ziet er gewoon echt geil uitquote:Op zondag 29 mei 2011 11:42 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan kan ik hem misschien nog met dit kaartje spelen.
[..]
Ja je weet al wat ik ga zeggen![]()
De mac nog dicht?
Hmm yea lunchen.. What to eat, what to eat.quote:
Ziet er tof uit maar was toch altijd meer van de C&C Generals: Zero Hourquote:
Dit weekend effe veel RTS games gedownload.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:29 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ziet er tof uit maar was toch altijd meer van de C&C Generals: Zero Hour
Haha yea. "Vroeger" toen ik nog veel spelletjes speelde, deed ik ook veel RTS. Maar meeste tijd zit toch in CoD en een MMORPG..quote:Op zondag 29 mei 2011 18:31 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Dit weekend effe veel RTS games gedownload.![]()
![]()
morguh sletjequote:
neequote:Op maandag 30 mei 2011 07:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
morguh sletje
maar 3 dagen werken ... betekend woensdag = edit day ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |