quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
Even de shortie voor morgen bekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Dat vragen we ons ook af, ze verscheen als Tanja en ging met Jef op wereldreis. Ze kwam zonder Jef terug, verbrandde zijn paspoort en ging in de Koning werken en deed net of ze Jef niet kende en noemde zichzelf Tineke.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:15 schreef Jaapo het volgende:
Who the F is die Tineke? Een psychopaat? Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren met dat personage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dat kunnen ze er idd wel van gaan maken jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rik is zwak
Jack is zwak
Bing is dom
Danny is dom
Kunnen ze het niet beter Zwakke Mannen, Domme Mannen noemen?
Rik is stiekem gecastreerd.quote:
Eindelijk zie je het nu ook in, Rik is een kneusje geworden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rik is zwak
Jack is zwak
Bing is dom
Danny is dom
Kunnen ze het niet beter Zwakke Mannen, Domme Mannen noemen?
Alsof ik dit niet eerder in wilde zienquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:41 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Eindelijk zie je het nu ook in, Rik is een kneusje geworden.
Och de makers denken zo een gevoelige mooie liefde verhaallijn neer te zetten, moeten ze naar mijn inzichten geen Charlie voor gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dit! Wie denkt dat wijf wel niet wie ze is. Ze zou op d'r knieën moeten gaan, dankbaar voor zijn toenadering. Nee wat doet zij, ze geeft hem nog een groot muilwerk ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Rik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij stomme sukkel.
En dan durft Charlie nog een grote bek te geven ook ... zet haar alsjeblieft op het vliegtuig richting mams en broerlief.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Frey het volgende:
Bekend gezicht gespot bij de studio's:Laar me raden: Frits keert terug uit de dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt super hoe vaak die man vreemd gingquote:Op woensdag 1 juni 2011 04:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alsof ik dit niet eerder in wilde zien
[..]
Och de makers denken zo een gevoelige mooie liefde verhaallijn neer te zetten, moeten ze naar mijn inzichten geen Charlie voor gebruiken.![]()
Toch jammer dat de makers een superkoppel ala Peter-Suzanne, Arnie-Roos, Robert-Laura, Jef-Silvia, Ludo-Janine willen creeëren met personages zoals Rik en Charlie die daarmee vergeleken een aanfluiting zijn
Niks ten nadele van Rik-Anita overigens, dat was ook een superkoppel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |