SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
OOK goed HOOR
Meiden, altijd met hun laatste woord
klinkt als een frustratie trouwensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
OOK goed HOOR
Meiden, altijd met hun laatste woord
Dat moet ook!quote:
Hij heeft vast niks te batsenquote:
Vandaar dat jij er ook weer als de kippen bij bentquote:
ik geloof dat ik niet verder wou vragenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:36 schreef MPG het volgende:
Zo ongemakkelijk dat het tpoic ervan stilvalt...
Impotent?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Op het moment heb ik niets te batsen, ik zit namelijk in een ongemakkelijke situatie
neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
Manianman heeft een bloemkool op z' dop.
Yup. Echt super. Heerlijk rijden dat DSG.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hij bevalt goed? Altijd leuk, een nieuwe auto
Alles goed gegaan?quote:
Had je me nog zien zwaaien, toen ik rond 21.30 met 140 km/h langs Wageningen flitstequote:
Toen was ik er nog nietquote:Op zondag 29 mei 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je me nog zien zwaaien, toen ik rond 21.30 met 140 km/h langs Wageningen flitste?
Dan zijn we elkaar onderweg ergens gekruistquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:32 schreef ManianMan het volgende:
Goede morgen iedereen!
Ben voor het eerst met een korte broek aan de bak gegaan bij een overheidsinstantie. Naast een paar scheven gezichten bevalt het mij goed
Nee kantoor, maar waarom is korte broek eigenlijk zo'n taboe, beter dan bezwete benenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan de plantsoenendienst, neen ik aan?
Dan klaagde ik mijn ex-werkgever toch aan, niemand kan iets verplichten tenzij veiligheid het eistquote:Op maandag 30 mei 2011 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier hoef je het niet te proberen met een korte broek. Volgens mij mag je dan direct naar huis toe.
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij ons zit een korte broek zelfs in het uniformpakket.
In een korte broek kom je toch wat minder representatief over. Gelukkig zijn de regels qua dresscode hier niet zo heel streng. In de bancaire sector zijn die wel wat meer aanwezig.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:07 schreef ManianMan het volgende:
Dan klaagde ik mijn ex-werkgever toch aan, niemand kan iets verplichten tenzij veiligheid het eist![]()
Heb de hele tijd sportschoenen aangehad en ze keken niet scheef en nu met korte broek welquote:Op maandag 30 mei 2011 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een korte broek kom je toch wat minder representatief over. Gelukkig zijn de regels qua dresscode hier niet zo heel streng. In de bancaire sector zijn die wel wat meer aanwezig.
Op dagen dat ik geen afspraken heb kan ik zelfs mijn AllStars aan doen.
Ik heb vanaf woensdag half 5 lang weekendquote:Op maandag 30 mei 2011 10:30 schreef nattermann het volgende:
Ik heb nog lekker vrij vandaag en morgen
Ook kortebroek en overhemd
Da's ook chill. Woensdag begint mijn werkweek weer. Dinsdagochtend om 7 uur heb ik pas weekend.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb vanaf woensdag half 5 lang weekend
Euh, watquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:23 schreef Tism het volgende:
Ey wat was die term )slang( ook alweer als men van die witte vlekken rondom de ogen hebben van de hele dag een zonnebril op hebben???...
Ja je weet wel, als men nog een zonnebril op heeft als de zon eindelijk weg is, meestal is dat s'avonds, een rooie kop en dan van die witte contouren hebben van je bril die je de hele dag op hebt gehad, hoe noem je dat, daar is een term voor!?!..quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik wist niet dat daar een term voor wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja je weet wel, als men nog een zonnebril op heeft als de zon eindelijk weg is, meestal is dat s'avonds, een rooie kop en dan van die witte contouren hebben van je bril die je de hele dag op hebt gehad, hoe noem je dat, daar is een term voor!?!..
Was ook al aan't googelen, maar hij snapt er idd helemaal niks vanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:41 schreef Tism het volgende:
Ja, kweet het ook ff niet meer, google snapt er ook niets van!..
Rot op met je ijs man!..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:55 schreef nattermann het volgende:
En in september begint het ijshockeyseizoen weer![]()
![]()
Met de fiets of te voet ipv een half uur rijdenDat wordt weer Jupilers wegtikken.
Echt he, dat is toch zo'n ongelooflijk vette sportquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Rot op met je ijs man!..![]()
Begin net aan de zomer te wennen!..![]()
Heb het wel ff gehad met kou/ijs/regen en winter..
Om 8.30 van huis gegaan en een kwartiertje geleden aangekomen op de uni in Eindhovenquote:
Ik had de laatste 2 nachten voor mn vakantie ook nog vrij gepakt. Zou eik vannacht nog moeten en dan vakantie hebben. Maar dat heb ik dus nu al.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:49 schreef nattermann het volgende:
Thuis op de bank, genieten van mijn laatste weekenddag
Maarniet op tijd dus, blijkbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef ManianMan het volgende:
Shit toennet functioneringsgesprek gehad, ik werk te langzaam, wat de neuk heb altijd alles af
Weekend wordt weer 25 gradenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had de laatste 2 nachten voor mn vakantie ook nog vrij gepakt. Zou eik vannacht nog moeten en dan vakantie hebben. Maar dat heb ik dus nu al.
Wel kutweer nu; hoop dat morgen weer zonnetje is
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef ManianMan het volgende:
Shit toennet functioneringsgesprek gehad, ik werk te langzaam, wat de neuk heb altijd alles af
Gezelligquote:
En ik op de DFquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:54 schreef vosss het volgende:
Ach, ik zou het niet erg vinden. Jarenlang gedaan, maargoed, vooralsnog vermaak ik me prima op de EBC
Ja, heb ik ook gehad, waar ik het nu over heb is stagequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef vosss het volgende:
Jij had toch een sollicitatie vorige week of niet?
Hier hetzelfde, maar dan eerder half 2, 2 uurquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:54 schreef vosss het volgende:
Uhuh, ik kan dan ook nooit om 2200 ofzo naar bed
Meestal is dat ook minstens 12 half 1 ofzo en om half 6 de wekker
Juistemquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:56 schreef vosss het volgende:
En dan morgen thuiskomen en voor etenstijd al op de bank liggen meuren.
Ik ken het ja
Hmm, altijd gezellig zulke festivalletjes, maar denk niet dat ik er voor in de auto stap!..quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
http://www.urpop.nl/programma-urpop/11/61.html
Haha, ik moet helaas werken, anders was ik wel even gaan kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Tism het volgende:
[..]
Hmm, altijd gezellig zulke festivalletjes, maar denk niet dat ik er voor in de auto stap!..
dit zijn dingen die je echt niet met ons hoeft de delen hoor! bquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:09 schreef ManianMan het volgende:
Manianman zit binnen te werkenen heeft vanmorgen een pijnlijk moment gehad op de wc, kleine niersteentjes uit liggen te pissen
Sorry moest het even kwijtquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:26 schreef maen het volgende:
[..]
dit zijn dingen die je echt niet met ons hoeft de delen hoor! b
Die was je op de wc toch al kwijt!!!!quote:
Dan hoef je er hier dus niet nog een keer over te zeiken toch?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoef je er hier dus niet nog een keer over te zeiken toch?
Wat een woordspeling man, fakquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoef je er hier dus niet nog een keer over te zeiken toch?
Omdat ik over een kwartiertje alweer naar werk moetquote:
Geen excuus!quote:Op donderdag 2 juni 2011 05:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik over een kwartiertje alweer naar werk moet...
Et is een gekkenhuis hier vanwege die bacteriequote:
Voor mij is het mijn eerste vrije dag sinds tijden, alleen voelt het niet vrij aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef Frishe het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfden die moeten werken.
Ik vraag me wel eens af wat ik gedaan heb om dit te verdienen.....
Een student zonder drank, dat kan toch nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:40 schreef maen het volgende:
[..]
lekker, alleen heb ik niets in huis (slechte student...)
Hier gaat ergens iets misquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:40 schreef maen het volgende:
[..]
lekker, alleen heb ik niets in huis (slechte student...)
ik zeg niet dat ik geen drank heb!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Een student zonder drank, dat kan toch niet![]()
?
Dan heb je ook geen probleemquote:
Ergo, voortaan voorraad in huis hebbenquote:
voor die ene keer dat ik thuis zin heb in bier... neequote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergo, voortaan voorraad in huis hebben [ afbeelding ] ...
Krijg je nooit bierdrinkers over de vloer?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:00 schreef maen het volgende:
[..]
voor die ene keer dat ik thuis zin heb in bier... nee
Geen ideequote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:01 schreef Tism het volgende:
[..]
Waarom is dit geen standaard smilie op FOK!?..
weinigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Krijg je nooit bierdrinkers over de vloer?
Mijn zwager had het sleuteltje van zijn autotje in het contact laten zitten en de deur in het slot gegooid, ik heb mijn skills van het openen van auto's (zonder sleutel en schade) weer eens mogen toepassen..quote:
Zojuist gestart, met bierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:46 schreef maen het volgende:
ik vroeg me net af hoe lang het nog zou duren voor iemand de avond zou starten
Doet ie goedquote:Op zondag 5 juni 2011 00:01 schreef nattermann het volgende:
M'n pa wel. Die heeft whiskey's van €200. De idioot, whehe.
Bavariaquote:Op zondag 5 juni 2011 04:02 schreef MPG het volgende:
Alhoewel... Vanavond ook weer 40 euro aan bier weggetankt. Iets met Deja Vu XL in Venlo... Grote nineties disco.
Nineties, altijd leuke feestjesquote:Op zondag 5 juni 2011 04:02 schreef MPG het volgende:
Alhoewel... Vanavond ook weer 40 euro aan bier weggetankt. Iets met Deja Vu XL in Venlo... Grote nineties disco.
Whehe.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:26 schreef Mss het volgende:
Aan facebook te zien is iedereen in de omgeving Venlo naar Deja Vu geweest. Zo van 'er is eindelijk iets te doen'
Ander werk of waarom moet je ergens anders zitten?quote:Op maandag 6 juni 2011 08:32 schreef ManianMan het volgende:
Goedemorgen,
Heerlijk dat uitslapen alleen jammer dat dat verleden tijd is. Op mijn stage zenuwachtig begonnen omdat ik op een ander kantoortje moest gaan zitten.
Iemand heeft mijn stekkie ingenomenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ander werk of waarom moet je ergens anders zitten?
Dat is wel vervelend.quote:
Ja het is eigenlijk zo er kwam een nieuwe werknemer dus die plaatsen ze op mijn plaats omdat ik toch maar een stagiair ben. Ik had dus alles ingericht net zoals jij dus nu moest ik vanmorgen alles gaan zoeken omdat ik alles snel op de nieuwe plek had neergezet. Niet echt handigquote:Op maandag 6 juni 2011 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend.
Hier zijn ze van het "flexibele werkplekken" idee afgestapt omdat het toch niet werkt. Heb nu mijn eigen plek vrij aardig ingericht gelukkig.
Ik word nu op een niet logische plek geplaatst mijn begeleiding zit op een andere kamerquote:Op maandag 6 juni 2011 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als stagiair zijnde zit je dan toch vaak in een lastige positie inderdaad. Ik werd op het begin ook op een niet logische plek geplaatst.
dat zou ik juist fijn vinden, anders heb ik de hele tijd het gevoel dat ik op mn vingers gekeken wordquote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik word nu op een niet logische plek geplaatst mijn begeleiding zit op een andere kamer
Ik vind het niet zo fijn om iedere keer te wisselen, daarnaast heb ik een geluk dat ik iemand al persoonlijk kon op die nieuwe kamerquote:Op maandag 6 juni 2011 13:11 schreef maen het volgende:
[..]
dat zou ik juist fijn vinden, anders heb ik de hele tijd het gevoel dat ik op mn vingers gekeken word
kende.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo fijn om iedere keer te wisselen, daarnaast heb ik een geluk dat ik iemand al persoonlijk kon op die nieuwe kamer
Dat is toch rete handig hoef je niet zo ver te lopen als je vragen hebt.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:21 schreef maen het volgende:
[..]
kende.
En nee, dat iedere keer wisselen lijkt me oook niets. Doelde meer op bij je begeleider op de kamer zitten.
Ik voel mij ook wat minder serieus genomen nuquote:Op maandag 6 juni 2011 13:44 schreef Mss het volgende:
Ik heb een stage gelopen op een plek waar ik dus steeds aan het bureau van de werknemer die die dag aanwezig was moest gaan zitten. Ik had ook een vaste plek, maar die werd door een nieuwe werknemer ingenomen.
En het ergste was nog dat er op één ochtend in de week alle plekken bezet waren. Ik kon dus nergens gaan werken. Hoe bedoel je niet serieus genomen worden.
beetje beweging is juist goedquote:Op maandag 6 juni 2011 13:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is toch rete handig hoef je niet zo ver te lopen als je vragen hebt.![]()
niet alleen voor je gewicht hoor, ook tegen RSI etcquote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik beweeg al genoeg want ik heb een beetje ondergewicht
RSIquote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef maen het volgende:
[..]
niet alleen voor je gewicht hoor, ook tegen RSI etc
bedankt he!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
RSI![]()
Die ziekte is eigenlijk verzonnen door mensen die niet willen werken ...
Duuuuuuuuudequote:Op maandag 6 juni 2011 14:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
RSI![]()
QFT. Ik zou gillend gek worden als mijn chef / begeleider / whatever me de hele dag op mijn vingers kijktquote:Op maandag 6 juni 2011 13:11 schreef maen het volgende:
[..]
dat zou ik juist fijn vinden, anders heb ik de hele tijd het gevoel dat ik op mn vingers gekeken word
Gelukkig bestaat RSI van de bankschroef niet. Kun jij lekker blijven doorwerkenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
RSI![]()
Waarvoor?quote:
Ik heb een kantoorbaanquote:Op maandag 6 juni 2011 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat RSI van de bankschroef niet. Kun jij lekker blijven doorwerken
Nee muis die steeds weglooptquote:Op maandag 6 juni 2011 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Bankschroef aan je bureau toevallig?
kijk maar uit, je doet niet echt je best om mijn beeld van je te verbeteren.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarvoor?![]()
[..]
Ik heb een kantoorbaan
dat inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
QFT. Ik zou gillend gek worden als mijn chef / begeleider / whatever me de hele dag op mijn vingers kijkt...
Bij aanvang werk even overleggen wat de bedoeling is die dag, en dan verder lekker ongestoord mijn gang gaan, love it!
Ik kijk uit en wat voor soort RSI? Rugklachten?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:11 schreef maen het volgende:
[..]
kijk maar uit, je doet niet echt je best om mijn beeld van je te verbeteren.
En ja, ik heb soort van RSI gehad, juist omdat ik te hard gewerkt heb. Dus als je nog eens iets zegt, denk dan even na ok? ik ben absoluut niet te lui om te werken. Dat dat jouw beeld is zegt meer over jou dan over mij!
nee pols. eerst een blessure, die langzaam overging in RSI ofzo, is nooit echt duidelijk geworden. Bijna 4 jaar mee aan het kloten geweest, waarbij ik het laatste half jaar behandeld ben wat hielp, en het half jaar daarvoor echt helemaal niets kon (nog niet eens een glas drinken vasthouden of schrijven). dus het is echt heel naar allemaal, dus ik zou er niet zo mee spotten als ik jou wasquote:Op maandag 6 juni 2011 14:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kijk uit en wat voor soort RSI? Rugklachten?
Je moet mijn reacties dan ook met een korreltje zout nemen somsquote:Op maandag 6 juni 2011 14:18 schreef maen het volgende:
[..]
nee pols. eerst een blessure, die langzaam overging in RSI ofzo, is nooit echt duidelijk geworden. Bijna 4 jaar mee aan het kloten geweest, waarbij ik het laatste half jaar behandeld ben wat hielp, en het half jaar daarvoor echt helemaal niets kon (nog niet eens een glas drinken vasthouden of schrijven). dus het is echt heel naar allemaal, dus ik zou er niet zo mee spotten als ik jou was
dan nog. In tekst komen dingen anders over, dus moet je uitkijken hoe je iets zegt. en dat heb ik je al eerder gezegd.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je moet mijn reacties dan ook met een korreltje zout nemen soms
Ik ben een langzame leerling op het gebied van sociale communicatiequote:Op maandag 6 juni 2011 14:21 schreef maen het volgende:
[..]
dan nog. In tekst komen dingen anders over, dus moet je uitkijken hoe je iets zegt. en dat heb ik je al eerder gezegd.
dat blijkt ja!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ben een langzame leerling op het gebied van sociale communicatie
Ik ben ook niet zo goed in contact leggen, ik ben volgens mij lichtelijk autistisch als ik iemand ken kan ik wel goed mee behalve met vreemde mensenquote:
Had ik pas geleden met een of ander exotisch insect, had ook nog geen vliegmepper in huis en hij vloog als een straaljager de kamer door.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef .ZilveR. het volgende:
Stomme vlieg
Ik krijg m maar niet gekilled
wel meer straten. Staat goed vasr in Roermond. Sta nog in de file in de stad. Roerkade en tunnel bij het spoor afgesloten.quote:
Ik heb toennet door de storm heen gefietst kei nat dadelijk maar de douche in om weer een beetje nat te wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef nattermann het volgende:
Kijk, da's pas regen
De goot loopt over
Was je maar met de fiets gegaan ik ben thuis wel een beetje nat geworden maar goedquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wel meer straten. Staat goed vasr in Roermond. Sta nog in de file in de stad. Roerkade en tunnel bij het spoor afgesloten.
Whehe waar woon jij dan manquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
Hier kwam de stront van de buren door de toiletpot omhoog
En de hele straat riekt naar kak omdat de riolering niet deugt
Hier ook, dat laatste danquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef de_boswachter het volgende:
Hier kwam de stront van de buren door de toiletpot omhoog
En de hele straat riekt naar kak omdat de riolering niet deugt
Daarvoor moet ik toch net iets te ver fietsenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:44 schreef ManianMan het volgende:
![]()
[..]
Was je maar met de fiets gegaan ik ben thuis wel een beetje nat geworden maar goed
Valt dat nu pas opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:51 schreef maen het volgende:
Goeiemorrege!![]()
Valt me op dat mensen 's ochtends vroeg in de trein of chagrijnig, of heel vrolijk&vriendelijk zijn. Iets daartussen bestaat blijkbaar niet
nee, dat valt me weer opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt dat nu pas op?
Daar was ik al lang achter... Ik hoor zelf overigens meestal tot de eerste categorie
![]()
...
Het is ook wel opmerkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:17 schreef maen het volgende:
[..]
nee, dat valt me weer open wilde het toch ff melden
en zo vaak reis ik niet 's ochtends vroeg
Hoe verrassendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef maen het volgende:
[..]
en rond lunchtijd zit iedereen te eten (goh), en daarna, nu dus, slaapt iedereen
ik zeg ook niets nieuws, het is alleen een constateringquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe verrassend.
Ik heb ook net gegeten, en zou nu best een tukje kunnen doen.
Dat is een mooi palindroom aantalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ook. Weekendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:03 schreef sproetjes het volgende:
zo ik ben ook weer in het land van de levenden
Wow!..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef sproetjes het volgende:
ik zit ziek thuismijn weekend was kut
zondag doorgebracht op de bank, bij de HAP en SEH/Ziekenhuis in roermond..
Geeft niet hoor, heb het helemaal gelezen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef sproetjes het volgende:
[...lang verhaal..]
toch nog een lang verhaal![]()
Ik wist dat je een collega was. Wat ik echter niet wist was dat je tegenover me woondequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:22 schreef nattermann het volgende:
AAAAAH, die idioot hier tegenover heeft zijn collectie Nederlandstalige muziek weer eens van stal gehaald
Whehehequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wist dat je een collega was. Wat ik echter niet wist was dat je tegenover me woonde!
Vakantie jonguh!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Moet jij trouwens niet werken?
Kijk, da's het betere werk. Ik mag vrijdag weer beginnen aan de vroege, zou zaterdag eigenlijk pas moeten beginnen maar vrijdag is een oproepdag. 7 dagen werken, dan weekend, dan 3 dagen werken en dan vanaf de 1e middagdienst vrijquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Vakantie jonguh!!
Ofja vakantie, deze cyclus vrij. Zondag had ik moeten beginnen met de vroege, geen idee wat ik dan nu had gehad, daarna 4 dagen weekend en woensdag volgende week begin ik weer
Gewoon effe wat screenshots maken van quintic, en die naar jezelf mailenquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:32 schreef vosss het volgende:
Owja oproepdagen, daar zeg je zowat, die heb ik ook nog 2 staan. Ergens. Geen idee wanneer. Dat moet ik ff in de gaten houden
Klote ziggoquote:
Dat weten we niet meer, want Ziggo heeft m van de kabel geflikkerd, de vuile huftersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |