Ik wou het niet zeggen, maar hij ziet er op de laatste beelden al uit alsof hij terminaal ziek is. Het is soms niet mooi wat roem met mensen doet.quote:
Wat een egoistisch dom wijf. Alsof hij ooit nog goed uit zijn coma zou komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die trut van een vriendin die in CR nog rotzooi voor hem naar binnen smokkelde zou nog geprobeerd hebben het afkoppelen van de beademing tegen te houden...
Het was idd vreselijk om dat ooit zo lekkere ding dat het toppunt van COOL was zo compleet in de vernieling te zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dat toen echt shockerende beelden.
Wat lul je nou dom, Laysa heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja joh, doe gewoon een Fannetje als je ziet dat je compleet fout zit
Het is treurig voor de familie maar de vraag is of de man daar zelf ook zo over dacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was idd vreselijk om dat ooit zo lekkere ding dat het toppunt van COOL was zo compleet in de vernieling te zien.
Ik bedoel niet zozeer voor de familie, maar in het algemeen; het is gewoon triest om te zien dat iemand die zoveel mee heeft zichzelf zo de vernieling inhelpt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het is treurig voor de familie maar de vraag is of de man daar zelf ook zo over dacht.
[ afbeelding ]
"Iemand die zoveel mee heeft" is kennelijk niet genoeg. Hij heeft naast zijn tv en filmwerk een indrukwekkende medische geschiedenis. http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Conaway may he rest in peace.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoel niet zozeer voor de familie, maar in het algemeen; het is gewoon triest om te zien dat iemand die zoveel mee heeft zichzelf zo de vernieling inhelpt.
Ik geloof trouwens dat hij er ook niet gelukkig mee was, anders had hij niet geprobeerd af te kicken.
En of je een verslaafde moet geloven op de momenten dat hij zegt dat z'n verslaving geen probleem is betwijfel ik.
Ook als iemand het niet makkelijk heeft vind ik het triest als hij zichzelf verjunkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
"Iemand die zoveel mee heeft" is kennelijk niet genoeg. Hij heeft naast zijn tv en filmwerk een indrukwekkende medische geschiedenis. http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Conaway may he rest in peace.
Zo is dat, stop met dat verjunkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook als iemand het niet makkelijk heeft vind ik het triest als hij zichzelf verjunkt.
ja BQ niet meer zo een hoofdpijn, alleen een stem nou Sinterklaas is er niks bijquote:
Gelukkig maar. Thee met honing verzacht je keel.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:24 schreef Toverheks het volgende:
ja BQ niet meer zo een hoofdpijn, alleen een stem nou Sinterklaas is er niks bijlijk wel een kerel als ik praat zo zwaar
Oh wat erg dit zeg kindje overleden ouders enorm groot verlies . Opa een verlies plus trauma dit gezin heeft het extra zwaar zoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:22 schreef Toverheks het volgende:
Ik vraag me nu werkelijk af hoe dit heeft kunnen gebeuren, speelde dit kind dan in zijn eentje op de oprit??? waar waren de ouders???? een kind van 1 kan nog niet echt rennen, kruipen oke als je een zoef de haas hebt zoals mijn oudste die kroop zo snel ( achteruit) maar toch je laat toch geen kind van 1 jaar uit je ooghoek dwalen.
Baby overleden na aanrijding
HEESWIJK-DINTHER - Het baby'tje dat vrijdagavond zwaargewond raakte bij een aanrijding op een camping in Heeswijk Dinther, is aan zijn verwondingen overleden. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
Het 1-jarig jongetje uit Oss raakte zwaargewond toen hij op camping De Meerdonken werd aangereden door zijn opa. Deze was bezig om de auto te parkeren en zag zijn kleinzoon over het hoofd.
Het jongetje werd in kritieke toestand met de traumahelikopter naar het ziekenhuis vervoerd, maar overleed later aan zijn verwondingen. Dat meldt de politie zaterdag.
Beterschap heksiequote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja BQ niet meer zo een hoofdpijn, alleen een stem nou Sinterklaas is er niks bijlijk wel een kerel als ik praat zo zwaar
Ja joepiequote:
quote:'Godfather van rap' Gil Scott-Heron overleden
28 mei 2011, 11:43
De Amerikaanse artiest Gil Scott-Heron is op 62-jarige leeftijd in het ziekenhuis in New York overleden. De muzikant is ziek geworden tijdens zijn Europese tournee.
Dit bevestigde zijn woordvoerder aan CNN. Het is niet duidelijk waaraan Scott-Heron, die ook wel de 'godfather of rap' werd genoemd, precies is overleden. De artiest kampte jaren met alcohol- en drugsverslavingen en trad nog maar sporadisch op. Hij bracht zijn laatste jaren voornamelijk door in drugspanden en gevangenissen.
Hij was vooral bekend van zijn werken uit de jaren 70, met name The Revolution Will Not Be Televised van zijn debuutalbum uit 1970. De platen die hij maakte vormden de basis voor wat later de hip hop-muziekstroming zou worden. Scott-Heron is de grote inspiratie van grote hedendaagse rappers waaronder Kanye West, Mos Def en Dr Dre.
Eind 2010 zou hij nog optreden op het North Sea Jazz-festival in Rotterdam. De Amerikaan pakte echter het verkeerde vliegtuig waardoor zijn optreden niet door kon gaan.
Een kind van 1½ is ook een kind van 1 hè.... en die kan zomaar de benen nemen, zeker als je denkt in een veilige omgeving te zijn (in en om eigen (vakantie-)huis).quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:22 schreef Toverheks het volgende:
Ik vraag me nu werkelijk af hoe dit heeft kunnen gebeuren, speelde dit kind dan in zijn eentje op de oprit??? waar waren de ouders???? een kind van 1 kan nog niet echt rennen, kruipen oke als je een zoef de haas hebt zoals mijn oudste die kroop zo snel ( achteruit) maar toch je laat toch geen kind van 1 jaar uit je ooghoek dwalen.
Ah ja, Cohen. Die wordt ook al een dagje ouder maar hij doet het nog goed.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Deisyy het volgende:
Deze zit al vanaf woensdag in mijn hoofd. Even delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |