Ze komen bij je logeren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Paps en mams, vandaag heen, morgen terug.
Wel leuk om alle achterneefjes weer te zien. Ik blijf gewoon echt het enige meisje, 6 neven, en die hebben ook weer 4 jongens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier Moots.............en WJ kots lekker verder maar wel je eigen kant op![]()
oke dan, is het een soort familie bij elkaar dag, even lekker bijkletsen enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel leuk om alle achterneefjes weer te zien. Ik blijf gewoon echt het enige meisje, 6 neven, en die hebben ook weer 4 jongens.
Yep, moeders kant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan, is het een soort familie bij elkaar dag, even lekker bijkletsen enzo
beterschap Lieverd....Goed uitzieken hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef Toverheks het volgende:
middag all.................
ja flink beroerd Spuit gewoon zware griep hele dag geslapen zowat nu aan mijn bakje koffie en straks kippensoep, vraag me werkelijk af waarom ik een griepprik had gehad want dit is een zware hoor wat kan een mens zich klote voelen, en heb gewoon geen tijd om ziek te zijn.
Veel plezier.quote:
okee, doe ik morgen als barca verliest, vorig jaar ook gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
veel plezier Moots.............en WJ kots lekker verder maar wel je eigen kant op![]()
haha, beetje aangeschoten.. paar wijntjes op vrijdagmiddag mag wel van m'n psychiater. ik ga weer verderzuipuhquote:
Geniet...geniet....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geniet er nog maar even van met zn tweetjes.
Zo cliché
zo kom ik hier nooit weg... hi marrijeuh!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Geniet er nog maar even van met zn tweetjes.
Zo cliché
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |