quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
Deze dus
http://www.dumpert.nl/med(...)slaus_kapoentje.html
Wat een held.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:17 schreef Godtje het volgende:
Deze dus
http://www.dumpert.nl/med(...)slaus_kapoentje.html
WTquote:
Ik ben pas begonnen in zn biografie,en een held zal hij altijd blijven. Het gaat tenslotte om zijn gitaarspelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een held.![]()
Al is die ook wel een flink stukje naar beneden gekletterd nadat ik zijn biografie heb gelezen vorige maand.
En ik had misschien beter dit jongetje kunnen posten.
Ik heb aardig wat filmpjes gezien op internet maar dit is toch wel vrij knap!
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_gevorderden.html
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:29 schreef PeuRac het volgende:
Deze is vast dubbel, maar deze gast is koning http://www.dumpert.nl/med(...)len_op_pvc_pijp.html
Zijn gitaarspel is inderdaad helden status. Daar is niks aan veranderd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen in zn biografie,en een held zal hij altijd blijven. Het gaat tenslotte om zijn gitaarspel
<American> Holland? Is that a province of Germany?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik vraag me af of ze bij South Park (en laatst volgens mij bij American Dad) het expres doen, Duits-achtig-Nederlands. Omdat ze weten dat er veel Nederlanders kijken.
De typische Amerikaan ja, maar niet een team van 30 man die geschikte grappen moeten verzinnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
<American> Holland? Is that a province of Germany?
En hoeveel Nederlanders weten dat Alaska en Hawaii bij de VS hoort?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat 96% of meer dat weet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoeveel Nederlanders weten dat Alaska en Hawaii bij de VS hoort?
Gelukkig maar. Dan durf ik wel weer verder te lezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn gitaarspel is inderdaad helden status. Daar is niks aan veranderd.
Ik weet niet of je de Vakantieman nog kent, maar 96% is wel heel erg positief gedacht.quote:
Hmm, goed punt...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de Vakantieman nog kent, maar 96% is wel heel erg positief gedacht.
Precies, de gemiddelde Nederlander kan Spanje nog niet aanwijzen op de kaart... maar AMERIKANEN zijn heeeeel dom..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de Vakantieman nog kent, maar 96% is wel heel erg positief gedacht.
Is dat niet juist 'de grap' eraan, dat ze de typische Amerikaan neerzetten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
De typische Amerikaan ja, maar niet een team van 30 man die geschikte grappen moeten verzinnen.
Zoiets lijkt mij ook wel ja. Al is het opvallend hoe vaak ons kleine landje voorbij komt in dat soort series.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat niet juist 'de grap' eraan, dat ze de typische Amerikaan neerzetten?
De makers zullen vast wat tijd in Amsterdam hebben doorgebracht, stoned als een aapquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij ook wel ja. Al is het opvallend hoe vaak ons kleine landje voorbij komt in dat soort series.
Niet voor Amerikanen, die snappen die grap nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat niet juist 'de grap' eraan, dat ze de typische Amerikaan neerzetten?
Amerika is vooral in de war met Dutch en Deutsch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Mja, als je bedenkt dat Nederland op Fox wordt afgeschilderd als de oorzaak van zo'n beetje al het kwaad, dan is dat niet zo heel raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:52 schreef YipYip het volgende:
Zoiets lijkt mij ook wel ja. Al is het opvallend hoe vaak ons kleine landje voorbij komt in dat soort series.
Alaska wel. Hawaii misschien wat minder.quote:
Nederland is ook wel een berucht landjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
krijgen we oorlog met Amerika?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amerika is vooral in de war met Dutch en Deutsch.
Amerika is in de war met alles. Of ik even de volgende artsen wilden bellen: Bodegraven, De Jong, Groningen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja,het land dat al het kwaad in de wereld aantrekt... Geeft ons de schuld v al het kwaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, als je bedenkt dat Nederland op Fox wordt afgeschilderd als de oorzaak van zo'n beetje al het kwaad, dan is dat niet zo heel raar natuurlijk.
Zegt alles over de Amerikaanse kortzichtigheid...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De makers zullen vast wat tijd in Amsterdam hebben doorgebracht, stoned als een aap.
True. Gelukkig hebben we nog Pulp Fictionquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De typische Amerikaan ja, maar niet een team van 30 man die geschikte grappen moeten verzinnen.
Daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vriend en ik raakten aan de praat met 4 meiden in Vegas. Maar waar ze eerst nog enthousiast en giechelend waren, werden ze ronduit agressief toen ze hoorden dat we uit Nederland kwamen. Dankzij Joran van der Slootquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:03 schreef rival het volgende:
Wat dat betreft heb ik ook de meest domme opmerkingen aan moeten horen toen ik in Amerika was, vond het wel grappig eigenlijk... maar, de naam kennen ze allemaal!
If it ain't Dutch, it ain't much.quote:
ik heb alleen maar positieve reacties gekregen op het feit dat ik uit Holland komquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vriend en ik raakten aan de praat met 4 meiden in Vegas. Maar waar ze eerst nog enthousiast en giechelend waren, werden ze ronduit agressief toen ze hoorden dat we uit Nederland kwamen. Dankzij Joran van der Sloot
Kortzichtigheidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vriend en ik raakten aan de praat met 4 meiden in Vegas. Maar waar ze eerst nog enthousiast en giechelend waren, werden ze ronduit agressief toen ze hoorden dat we uit Nederland kwamen. Dankzij Joran van der Sloot
Was ook de enige negatieve reactie in bijna 3 weken gelukkig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb alleen maar positieve reacties gekregen op het feit dat ik uit Holland kom
Maar toen was Joran ook nog niet in het nieuws
If there are plants, the Dutch will smoke it.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
If there is life, the Dutch will find it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |