Moet kunnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Blijkt het zo'n 45km/u boodschappenkarretje te zijn
Stukjes tekst eerst lezen zonder gelijk de vraag te lezen. Dan proberen te snappen wat ze ermee bedoelen en daarna de vraag. Berekenen is niet moeilijk, als je logisch na blijft denkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Ezell het volgende:
Over een kwartiertje ga ik ook naar school. Ik hoop echt dat er weinig berekeningen tussen zitten, want anders ben ik de lul..
Ja, ik de tekst wel altijd voordat ik de vraag lees. Ik ken die formules niet uit mijn hoofd (wel in GR), dus dat wordt wel een beetje kloten in die zaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:48 schreef -tape- het volgende:
[..]
Stukjes tekst eerst lezen zonder gelijk de vraag te lezen. Dan proberen te snappen wat ze ermee bedoelen en daarna de vraag. Berekenen is niet moeilijk, als je logisch na blijft denken
Geen geld hebben en 17 zijnquote:
Jij woont daar.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Godverdomme wat een tokkie hier in de straat, met z'n opslaggarage voor bierkratten! En z'n harde muziek.
Die gast niet hoor, maar die heeft speciaal een garage in deze straat gekocht om z'n bierkratten op te slaanquote:
Maatschappijwetenschappen, sowiesoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:56 schreef Etsu het volgende:
Welk examen ging het slechtst bij jou eigenlijk?Afgezien WisC.
Watquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Die gast niet hoor, maar die heeft speciaal een garage in deze straat gekocht om z'n bierkratten op te slaan
Dit inderdaadquote:
@Lz j mr gslaag bnTquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:59 schreef Etsu het volgende:
Ze gingen niet allemaal supergoed ofzo, er zit geen echte uitschieter bij denk ik. Vooral 5-en en 6-en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |