Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
Requirements zijn 1 league max 3 dezelfde nationaliteit? In dat geval wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:51 schreef OmniRocket het volgende:
En nog mensen met teams voor platinum cup die vnvnd start?
Ik heb SIF Ranocchia aangeschafd, echt een aanraderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef jpg97 het volgende:
Wat is de sterkste CB in de Serie A ( FUT ) op de peperdure IF Chiellini en IF Lucio na dan...
Ja bij mij wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:34 schreef Ferdii het volgende:
doet bij jullie de webapp het wel?
Als ik inlog op de webapp dan schiet ie gewoon weer naar het sign in now scherm
Misschien niet de sterkste, maar ik vind Tiago Silva (UP) de fijnste CB uit het hele spel eigenlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef jpg97 het volgende:
Wat is de sterkste CB in de Serie A ( FUT ) op de peperdure IF Chiellini en IF Lucio na dan...
Wat dacht je van IF Tiago Silvaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:52 schreef laucas het volgende:
[..]
Misschien niet de sterkste, maar ik vind Tiago Silva (UP) de fijnste CB uit het hele spel eigenlijk
dan koop je een jaartje gold voor 40 euroquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef DannyDeko het volgende:
Bah, mn 1 maand gratis Gold membership is verlopenNu kan ik geen kleine kinders meer voetballes geven!
USA speelt wel lekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:12 schreef el-blanchito het volgende:
Mmm van de USA is idd nog wel redelijk team te maken. Zou je ook een goed team kunnen maken uit de mls?
PS3quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:41 schreef DannyDeko het volgende:
Bah, mn 1 maand gratis Gold membership is verlopenNu kan ik geen kleine kinders meer voetballes geven!
Zullen we het gewoon voor de verandering eens een keer niet doen? Dat gezeur tussen fan boys. Vind je xbox beter, fijn ga leuk met je xbox spelen. Vind je ps3 beter, het zelfde. Laat elkaar lekker in je waarden en ga over fifa praten wat je op alle 2 goed kan spelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3 euro per maand te veel vinden voor een kwalitatief veel hoger netwerk en een betere service
Mwah, welke van de 2 console's online beter zijn lijkt me geen enkele discussie over mogelijk hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon voor de verandering eens een keer niet doen? Dat gezeur tussen fan boys. Vind je xbox beter, fijn ga leuk met je xbox spelen. Vind je ps3 beter, het zelfde. Laat elkaar lekker in je waarden en ga over fifa praten wat je op alle 2 goed kan spelen.
Pc bashen mag wel want fifa op pc is gewoon![]()
;r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |