Qftquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef Socios het volgende:
Vrouwen in een vriendengroep... 80% wil er `gewoon overheen´.
Beseffen vrouwen dit denk je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef Socios het volgende:
Vrouwen in een vriendengroep... 80% wil er `gewoon overheen´.
Dus, hypothetisch, dat je mannelijke vrienden je willen doen maakt je niet uit? Wat is je mening daarover dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef Taurus het volgende:
Ja. Anders ga ik natuurlijk niet bij de mannen staan.
De wereld zou een betere plek zijn als je als vrouw een dagje de gedachtes van mannen zou kunnen lezen. Zo... basic. Zo duidelijk ook. Ik denk dat je dat heel rustgevend zou vinden.quote:
Dat was een grapje. Overigens maakt het mij niet uit dat mannelijke vrienden het met me willen doen, nee. Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden die het niet met me willen doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus, hypothetisch, dat je mannelijke vrienden je willen doen maakt je niet uit? Wat is je mening daarover dan?
Over jou gaan ze ooit nog een boek schrijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef Taurus het volgende:
Dat was een grapje. Overigens maakt het mij niet uit dat mannelijke vrienden het met me willen doen, nee. Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden die het niet met me willen doen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Over jou gaan ze ooit nog een boek schrijven.
Ah een aandachtshoer, en wat voor eentjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Overigens maakt het mij niet uit dat mannelijke vrienden het met me willen doen, nee. Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden die het niet met me willen doen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah een aandachtshoer, en wat voor eentje
Mijn beeld van jou. Kan me niet voorstellen dat jij eindigt als doorsnee huisvrouwtje 3 hoog achter met 2 kleuters en een hond. Zou me niet verbazen als ik ooit ergens nog eens iets over jou lees (zonder te weten dat jij het bent natuurlijk).quote:
Dat denk ik ook wel eens. Tot nu toe reikt mijn invloed echter niet verder dan fok. Mocht dat ooit veranderen, dan zal ik zorgen dat je weet dat ik het benquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:03 schreef Northside het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou. Kan me niet voorstellen dat jij eindigt als doorsnee huisvrouwtje 3 hoog achter met 2 kleuters en een hond. Zou me niet verbazen als ik ooit ergens nog eens iets over jou lees (zonder te weten dat jij het bent natuurlijk).
Hij doelt op dit zinnetje 'Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden die het niet met me willen doen', waarbij ik hem gelijk met geven dat je een aandachts**** bent als dit echt het geval is.quote:
Hoe maakt mij dat een aandachtshoer? Kun je dat uitleggen? Dat het als arrogant kan worden opgevat kan ik mij nog voorstellen, maar 'aandachtshoer' begrijp ik niet in deze context.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Hij doelt op dit zinnetje 'Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden die het niet met me willen doen', waarbij ik hem gelijk met geven dat je een aandachts**** bent als dit echt het geval is.
Wat een onzin..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Hij doelt op dit zinnetje 'Ik heb sowieso geen mannelijke vrienden die het niet met me willen doen', waarbij ik hem gelijk met geven dat je een aandachts**** bent als dit echt het geval is.
Lijkt me fantastisch als een toekomstige vrouwelijke minister-president na haar toespraak op prinsjesdag nog een laatste toevoeging voor de camera's doet. 'Oh, en Northside, ik ben het. Dank u voor uw aandacht.'.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Taurus het volgende:
Dat denk ik ook wel eens. Tot nu toe reikt mijn invloed echter niet verder dan fok. Mocht dat ooit veranderen, dan zal ik zorgen dat je weet dat ik het ben
Je presenteert jezelf alsof je Jessica Alba bent en alsof het obvious is dat iedereen jou wil neuken. Nou, ik betwijfel dat dus en ik vind het typisch iets voor een oppervlakkige aandachtsgeile vrouw om te zeggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:14 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe maakt mij dat een aandachtshoer? Kun je dat uitleggen? Dat het als arrogant kan worden opgevat kan ik mij nog voorstellen, maar 'aandachtshoer' begrijp ik niet in deze context.
Ik heb geen mannelijke vrienden die het niet met me zouden willen doen, dat weet ik omdat die mannelijke vriendschap is ontstaan uit een kortstondige 'relatie', al mag het die naam niet hebben. Ik ben ze vervolgens blijven zien, maar zonder seks. Dat laatste is echter altijd mijn idee, en dus weet ik en merk ik dat ze het nog steeds wel met me zouden willen doen. Sowieso is het voor vrouwen niet zo moeilijk om mannen in bed te krijgen, ik dacht dat dat wel algemeen bekend was en niet alleen voor 'aandachtshoeren' gold, een wat onvriendelijk woord overigens.
Mwahhaa, maak dat de kat wijs, ik ga mezelf niet voor zoiets afsluiten omdat ze part of the group is hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Wat een onzin..
Het grote verschil zit hem in het 'eroverheen kunnen' en het ook echt willen/doen. Ze is aantrekkelijk dus je zou dr doen, maar het is een vriendin en vriend van de groep dus je doet het niet.
Ik heb eigenlijk geen vriendinnen die mij niet zouden doen, ben ik nu ook een aandachtshoer?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Je presenteert jezelf alsof je Jessica Alba bent en alsof het obvious is dat iedereen jou wil neuken. Nou, ik betwijfel dat dus en ik vind het typisch iets voor een oppervlakkige aandachtsgeile vrouw om te zeggen.
Vandaar dus:
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef Northside het volgende:
Makkelijke vraag:
Kan een vrouw 'one of the guys' zijn bij een groep mannen?
En dan gaat het het voor het gemak over een gemiddelde vrouw qua uiterlijk. Ik denk zelf dat mannen en vrouwen hier anders tegenaan kijken. Mannen zullen haar toch altijd als een vrouw zien, met alle gevolgen vandien. Maar ik hoor graag hoe jullie hierover denken.
En, andere vraag, voor de vrouwen die zichzelf als one of the guys zien: hebben jullie het idee dat jullie mannelijke vrienden jullie niet/nooit vanuit een seksueel oogpunt bekijken?
Okay.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwahhaa, maak dat de kat wijs, ik ga mezelf niet voor zoiets afsluiten omdat ze part of the group is hoor!
Jij hebt waarschijnlijk gewoon helemaal geen vriendinnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen vriendinnen die mij niet zouden doen, ben ik nu ook een aandachtshoer?![]()
Lelijke mensen zijn simpelweg niet aantrekkelijk en vaak niet sociaal genoeg om tot je vriendenkring toe te treden..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk gewoon helemaal geen vriendinnen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Micson het volgende:
[..]
Je presenteert jezelf alsof je Jessica Alba bent en alsof het obvious is dat iedereen jou wil neuken. Nou, ik betwijfel dat dus en ik vind het typisch iets voor een oppervlakkige aandachtsgeile vrouw om te zeggen.
Vandaar dus:
[ afbeelding ]
Heb je expres alleen maar vrienden die met je naar bed willen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:28 schreef Taurus het volgende:
[..]ik ben hier wat eerlijk in en dat ben jij niet gewend. Ik heb geen mannelijke vrienden die het niet met me zouden willen doen, dat is wat ik heb gezegd (en uitgelegd nota bene!), ik heb niet gezegd dat er 'geen mannen bestaan die het niet met me zouden willen doen'. Wel goed lezen hoor. Of begrijpend, in ieder geval.
Je hebt me door, ik ga anoniem op een forum posten om mijzelf beter te voelen en mijzelf het idee te geven dat ik een leven hebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk gewoon helemaal geen vriendinnen
Waarom heb jij alleen maar lelijke vrienden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je expres alleen maar vrienden die met je naar bed willen?
Ook dat vind ik heel vreemd. Dat jij blijkbaar alleen vrienden hebt waarbij een seksuele spanning aanwezig is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:28 schreef Taurus het volgende:
[..]ik ben hier wat eerlijk in en dat ben jij niet gewend. Ik heb geen mannelijke vrienden die het niet met me zouden willen doen, dat is wat ik heb gezegd (en uitgelegd nota bene!), ik heb niet gezegd dat er 'geen mannen bestaan die het niet met me zouden willen doen'. Wel goed lezen hoor. Of begrijpend, in ieder geval.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom heb jij alleen maar lelijke vrienden?
Ik heb dat hierboven al uitgelegd: dat is gewoon zo gelopen door het begin van onze vriendschap. Het is niet zo dat ik 30 mannelijke vrienden heb overigens hoor, ik heb voornamelijk vriendinnen. Met de mannen is het gewoon nooit neutraal, of in ieder geval is dat het ooit niet geweest, dat is maar wat ik bedoel te zeggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je expres alleen maar vrienden die met je naar bed willen?
Als je met iemand naar bed wilt hoef je nog niet altijd een actieve seksuele spanning te veroorzaken...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Ook dat vind ik heel vreemd. Dat jij blijkbaar alleen vrienden hebt waarbij een seksuele spanning aanwezig is.
Correct me if I'm wrong, maar wat bij mij dan te binnen schiet zijn van die meisjes die elke week als een dronken hoer op de bar staan te dansen en daar een aantal 'vrienden' aan overhouden.
Nee, je hebt het hierboven niet uitgelegd...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb dat hierboven al uitgelegd: dat is gewoon zo gelopen door het begin van onze vriendschap. Het is niet zo dat ik 30 mannelijke vrienden heb overigens hoor, ik heb voornamelijk vriendinnen. Met de mannen is het gewoon nooit neutraal, of in ieder geval is dat het ooit niet geweest, dat is maar wat ik bedoel te zeggen.
Daarom zijn fora ook zo handig. Mensen zijn veel eerlijker dan in het echte leven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Northside het volgende:
[..]
De wereld zou een betere plek zijn als je als vrouw een dagje de gedachtes van mannen zou kunnen lezen. Zo... basic. Zo duidelijk ook. Ik denk dat je dat heel rustgevend zou vinden.
Gewoon tegen potentieel relatiemateriaal zeggen: ''ik wil gewoon je chickie zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik krijg nogal vaak van mannen te horen dat ik "one of the guys" ben. Zowel door gewone vrienden als ook door potentieel relatiemateriaal. Ik baal daar enorm van want ik wil gewoon het chickje zijn.
Dus blijbaar kan het wel
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Ook dat vind ik heel vreemd. Dat jij blijkbaar alleen vrienden hebt waarbij een seksuele spanning aanwezig is.
Correct me if I'm wrong, maar wat bij mij dan te binnen schiet zijn van die meisjes die elke week als een dronken hoer op de bar staan te dansen en daar een aantal 'vrienden' aan overhouden.
Gemeen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
maar met deze mannen heb ik een andere historie. Een historie waarbij ik het heb omgebogen tot een vriendschap door hen 'af te wijzen'.
Dit zal ook wel als arrogant worden opgevat, maar ik heb het simpelweg nooit meegemaakt dat de man vanaf het begin af aan al alleen vriendschap wilde. Er is altijd wel wat geprobeerd. Van wat ik om mij heen hoor is dat ook redelijk 'common', mannen zijn daar over het algemeen aan het begin toch wel op uit?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, je hebt het hierboven niet uitgelegd...
Dat het zo gelopen is door het begin van jullie vriendschap kan best, maar het is kennelijk nooit zo gelopen in het begin van jullie vriendschap dat ze nadrukkelijk geen seks wilden... mijn vraag dan ook of je hier gewoon niet voor open staat ofzo.. of je expres deze mensen weert
Maar ik drink bier uit een flesje en rook shagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon tegen potentieel relatiemateriaal zeggen: ''ik wil gewoon je chickie zijn''
zal hij je vast een knuffel geven
en dan: im serious!
Daten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Maar ik drink bier uit een flesje en rook shagen ik zeg w00t als er dikke tieten voorbij komen
Misschien weten ze dat ook en spreken ze het daarom niet uit?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
Verder ken ik wel mannen die mij als een 'vriendin' zien. Ze weten dat ik geen relatie met ze wil en ik dwing ze ook niet om met mij om te gaan. Mocht iemand meer van mij willen, dan verbreek ik gewoon het contact.
Wattttt...........quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daarom zijn fora ook zo handig. Mensen zijn veel eerlijker dan in het echte leven.
Verder ken ik wel mannen die mij als een 'vriendin' zien. Ze weten dat ik geen relatie met ze wil en ik dwing ze ook niet om met mij om te gaan. Mocht iemand meer van mij willen, dan verbreek ik gewoon het contact.
Lol, treurwilg. De eerste vrouw die een bij mannen breed bekend sociaal fenomeen onderkent en jij begint meteen aandachtshoer te brullen. Je snapt er echt geen reet van hè?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef Micson het volgende:
[..]
GAquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:49 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Een vrouw kan vanuit vriendschappelijk oogpunt nooit een waardige aanvulling zijn zoals een man dat zou kunnen zijn.
Jawel. Maar niet zoals een man dat zou kunnen zijn, en dus is ze niet one of the guys. Lezen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
GA
tuurlijk is een vriendin een waardige aanvulling
![]()
Ah daar is de eerste droeftoeter al die meteen op elke meisje dat hij ontmoet loopt te geilenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:49 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lol, treurwilg. De eerste vrouw die een bij mannen breed bekend sociaal fenomeen onderkent en jij begint meteen aandachtshoer te brullen. Je snapt er echt geen reet van hè?
OT: Nee. Imo is een vrouw nooit one of the guys, omdat vrouw. Een vrouw kan vanuit vriendschappelijk oogpunt nooit een waardige aanvulling zijn zoals een man dat zou kunnen zijn. Net als dat een vent ook niet "one of the girls" is als 'ie goed met vrouwen kan. Hij blijft een vent, met alle gevolgen van dien.
Nou, als ik soms zie hoe vrouwen met homo's weglopen... Maar ik snap wat je zegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:49 schreef AgLarrr het volgende:
Net als dat een vent ook niet "one of the girls" is als 'ie goed met vrouwen kan. Hij blijft een vent, met alle gevolgen van dien.
De onbegrijpelijkheid van jouw woorden...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:54 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet zoals een man dat zou kunnen zijn, en dus is ze niet one of the guys. Lezen...
Ik hoop het eigenlijk niet...quote:En, andere vraag, voor de vrouwen die zichzelf als one of the guys zien: hebben jullie het idee dat jullie mannelijke vrienden jullie niet/nooit vanuit een seksueel oogpunt bekijken?
Ik heb het over een waardige aanvulling zoals een man dat kan zijn. Dus niet een waardige aanvulling alleen, maar met de toevoeging zoals man. Want daar hebben het over: one of the guys.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De onbegrijpelijkheid van jouw woorden...
Wel zoals een man dat zou kunnen zijn... je hebt het over waardige aanvullingen, binnen een vriendschap..
dat ze niet one of the guys zou kunnen zijn vind ik ook bullshit maar dat ligt wellicht aan jouw definitie van ''one of the guys''
lijkt mij gewoon een groep jongens + een meisje, die altijd samen afspreken en het naar hun zin hebben, dat een meisje een compleet andere persoonlijkheid heeft doet mij daar niks aan af.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Doe het vooral af onder de noemer sneu en oppervlakkig, kijk vooral niet om je heen en denk er volgens vooral niet over na. Nee, beter is het om een vrouw die dat wel doet voor aandachtshoer uit te maken. Kudo's voor jou hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah daar is de eerste droeftoeter al die meteen op elke meisje dat hij ontmoet loopt te geilenEcht, serieus, zijn jullie allemaal zo oversekst dat je geen normale vriendschap met iemand van het andere geslacht kunt onderhouden.?
En het dan ook nog als een 'breed bekend fenomeen' afdoen![]()
Ja jong, blijf er maar vooral in geloven dat iedereen zo sneu en oppervlakkig is als jij, hoef je je niet de kneus te voelen die je ongetwijfeld wel bent
Dus het licht aan je definitie van one of the guys, een waardige aanvulling als een man dat kan zijn dat kan wel, dat is jouw mening dat dat niet kan...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:06 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik heb het over een waardige aanvulling zoals een man dat kan zijn. Dus niet een waardige aanvulling alleen, maar met de toevoeging zoals man. Want daar hebben het over: one of the guys.
Dat kan imo dus niet, want ze is een vrouw. Ik heb hele waardevolle vriendschappen met vrouwen, maar dat zijn heel andere vriendschappen dan die ik met mannen heb. Dat vind ik prima, maar één van die vrouwen zou ik nooit als one of the guys beschouwen. En dat hoeft ook niet, want juist daar zit de waarde van die vriendschap.
Oh, nu sla je de inhoudelijke discussie maar meteen over en begin je te huilen over mijn woordkeuzequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Doe het vooral af onder de noemer sneu en oppervlakkig, kijk vooral niet om je heen en denk er volgens vooral niet over na. Nee, beter is het om een vrouw die dat wel doet voor aandachtshoer uit te maken. Kudo's voor jou hoor!
Ik vind jou dus one of the guysquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:11 schreef formerjellybean het volgende:
even door hoe ik ben en dat is toch wat jongensachtiger vergeten ze wel eens dat ik een vrouw ben, met bepaalde vrouwen houden ze zich, maar bij mij minder omdat ze van mij weten of ik lach er hard om of ik doe mee met de sexistische grappen.
Denk niet dat ze me echt als een kerel zien, daar ben ik anders voor gebouwd, maar benaderen mij heel anders dan een meisjesachtig meisje die ze er liever niet bij willen bij een jongensavond uit.
ben het toch eens met aglarr...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Oh, nu sla je de inhoudelijke discussie maar meteen over en begin je te huilen over mijn woordkeuzeEn dat terwijl jij degene was die zijn kansloze betoog met het woord 'Treurwilg' begon.
Vind ik altijd jammer, met een slapjanus discussieren die het meteen over een andere boeg gooit als hij de discussie verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |