Eerst shit verwijderen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef BundyChen het volgende:
Shit mijn gr wil niks opnemen hij zegt insufficiënt memory what to do ?
op het archive zetten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef BundyChen het volgende:
Shit mijn gr wil niks opnemen hij zegt insufficiënt memory what to do ?
Moet ik em resetten ofzo ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ik heb alles eraf gehaald van andere vakken
je hebt toch nog wel genoeg archive over? ik bedoel dat je het op archive moet zetten en niet op ram want dat geheugen is veels te kleinquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ik heb alles eraf gehaald van andere vakken
Hoe zet je het op je archive?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je hebt toch nog wel genoeg archive over? ik bedoel dat je het op archive moet zetten en niet op ram want dat geheugen is veels te klein
Ga naar C:\Program Files\TI Education\TI Connect, daar staat ergens TISendTo.exe, start dat op.quote:
Graties puntjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef Masterboy het volgende:
Ik denk dat we ook een vraag kunnen verwachten van breedte-investering en diepte-investering
Wat is dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:07 schreef Masterboy het volgende:
Ik denk dat we ook een vraag kunnen verwachten van breedte-investering en diepte-investering
· Diepte-investering: een arbeidsbesparende investering die tot gevolg heeft dat de arbeidsproductiviteit stijgt. Vb. is de aanschaf van een volautomatisch assemblagesysteem voor auto-onderdelen.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
· Diepte-investering: een arbeidsbesparende investering die tot gevolg heeft dat de arbeidsproductiviteit stijgt. Vb. is de aanschaf van een volautomatisch assemblagesysteem voor auto-onderdelen.
· Breedte-investering is wanneer een bedrijf kapitaalgoederen koopt die gelijk zijn aan de kapitaalgoederen die het al had. De arbeidsproductiviteit blijft gelijk. Vervangen van oude machines of uitbreiding van het machinepark.
· Bij een breedte-investering blijft de verhouding tussen machines en arbeiders gelijk dus het blijft net zo kapitaalintensief en arbeidsintensief als het was.
Breedte Investering is vervanging van de kapitaalgoederen en diepte investering is uitbreiding van de kapitaalgoederen... zo ken ik het en is het makkelijker te onthouden.quote:
Wij hebben op school veel geoefend en toen zat ik ook altijd wel op een ruime voldoende. Het is echt niet zo moeilijk nee.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:39 schreef Internepper het volgende:
Als ik nieuwe batterijen in mijn gr doe tijdens het examen.. is dan alles wat erop stond gewist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |