Dat is een lastige keus voor iemand die al zo lang aan het wachten is op iets wat ie graag wil. Waarschijnlijk was het ook een gunstige prijsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee mag niet.
Ik zou 1 mailtje terug sturen.
Blijven ze nog moeilijk doen de boel annuleren en lekker ergens anders bestellen.
Als TS langdurig gaat communiceren met dat bedrijf om die prijs af te dwingen gaat het alleen maar nog langer durenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:03 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dat is een lastige keus voor iemand die al zo lang aan het wachten is op iets wat ie graag wil. Waarschijnlijk was het ook een gunstige prijs
Dan mogen ze wat mij betreft die camera in hun eigen donkere kamer stoppenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee mag niet.
Blijven ze nog moeilijk doen de boel annuleren en lekker ergens anders bestellen.
Met annuleren hebben ze TS precies daar waar ze 'm graag hebben willen:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee mag niet.
Niks annuleren, leveren zullen ze!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:41 schreef Disorder het volgende:
Of ik nog 150 euro meer over wil maken of anders de bestelling wil annuleren.
Hoewel je volledig in je recht staat zou ik de moeite niet echt nemen voor dat bedrag en zeker ook nietals ik zo mijn geld terug kan krijgen. Dan bestel ik dat ding wel ergens anders waar ze wel normaal met kun klanten omgaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Met annuleren hebben ze TS precies daar waar ze 'm graag hebben willen:
[..]
Niks annuleren, leveren zullen ze!
Voor 150 euro wil ik nog wel een briefje schrijven. Als ik TS goed begrijp, is de camera overal slecht leverbaar en de prijs van 1850 euro (zowaar geen broodje van de bakker) geen courante prijs meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoewel je volledig in je recht staat zou ik de moeite niet echt nemen voor dat bedrag en zeker ook nietals ik zo mijn geld terug kan krijgen. Dan bestel ik dat ding wel ergens anders waar ze wel normaal met kun klanten omgaan.
Dat is het probleem inderdaad. Hij was daar goedkoop.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:03 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dat is een lastige keus voor iemand die al zo lang aan het wachten is op iets wat ie graag wil. Waarschijnlijk was het ook een gunstige prijs
Goed om te weten. Ik heb rechtsbijstand. Ik ga er vanmiddag achteraan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:41 schreef JeMoeder het volgende:
Je bent een koop aangegaan met deze 'vakman'. Ze zijn dus verplicht te leveren voor de prijs die is afgesproken en die je hebt betaald. Mochten ze niet akkoord gaan dan zou ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Imho hebben ze geen poot om op te staan in deze.
Hebben ze wel Maar dat ga ik hier allemaal niet uit lopen typen zie Tweakers.net Shopping Forum soortgelijk voorval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:41 schreef JeMoeder het volgende:
Je bent een koop aangegaan met deze 'vakman'. Ze zijn dus verplicht te leveren voor de prijs die is afgesproken en die je hebt betaald. Mochten ze niet akkoord gaan dan zou ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Imho hebben ze geen poot om op te staan in deze.
Doe toch eens een poging (als je zo stellig iets beweert wat gewoon niet klopt)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hebben ze wel Maar dat ga ik hier allemaal niet uit lopen typen zie Tweakers.net Shopping Forum soortgelijk voorval.
Het probleem is (heb geen verstand van een camera winkel) dat het per winkel en ook per rechter kan verschillen dus ga er geen uitspraken over doen. Wat ik wel zeker weet is dat het gecompliceerder in elkaar steekt als dat jullie hier zomaar roepen, daarnaast rechtsbijstand LOL. Die krijgen max 2.000 euro voor een zaak en daarna helpen ze niet meer. Beter neem je dan een advocaat desnoods op no cure no pay of iets dergelijks of het juridisch loket.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Doe toch eens een poging (als je zo stellig iets beweert wat gewoon niet klopt)
Vergelijk het eens met een voorval in de lotto tijd geleden in Amerika dacht ik:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:59 schreef Deetch het volgende:
Je hebt een verbintenis voor de prijs van 1850 euro. Daar mag de leverancier niet ineens 150 bij op gooien. Is niet jouw probleem. Wijs de verkoper op zijn plicht vanwege de verbintenis.
Geweldige conclusies en adviezen, jij bent echt een aanwinst voor WGRquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:59 schreef RiftNL het volgende:
Het probleem is (heb geen verstand van een camera winkel) dat het per winkel en ook per rechter kan verschillen dus ga er geen uitspraken over doen. Wat ik wel zeker weet is dat het gecompliceerder in elkaar steekt als dat jullie hier zomaar roepen, daarnaast rechtsbijstand LOL. Die krijgen max 2.000 euro voor een zaak en daarna helpen ze niet meer. Beter neem je dan een advocaat desnoods op no cure no pay of iets dergelijks of het juridisch loket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Geweldige conclusies en adviezen, jij bent echt een aanwinst voor WGR
WelkomDan pak jij lekker rechtsbijstand Zeker laatst dat item bij Kassa over ARAG etc niet gezien? Rechtsbijstand is de grootste bende die er bestaat met hun B kwaliteit advocaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE NEE rechtsbijstand moet je nóóit nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:05 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dan pak jij lekker rechtsbijstand Zeker laatst dat item bij Kassa over ARAG etc niet gezien? Rechtsbijstand is de grootste bende die er bestaat met hun B kwaliteit advocaatjes.
Volgens mij zeg ik een advocaat... EVENTUEEL info inwinnen bij juridisch loket die verwijzen je door en helpen je alleen maar op weg meer niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:11 schreef r_one het volgende:
[..]
NEE NEE rechtsbijstand moet je nóóit nemen.
Nee, dan het juridisch loket, stukken beter, daar haal je een stukje kwaliteit in huis, altijd goede adviezen enzo.
Ik ben blij dat jij wat beter thuis bent in deze gecompliceerde materie, had ik TS toch bijna de verkeerde kant opgestuurd.
Nee, daarna helpen ze niet meerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het probleem is (heb geen verstand van een camera winkel) dat het per winkel en ook per rechter kan verschillen dus ga er geen uitspraken over doen. Wat ik wel zeker weet is dat het gecompliceerder in elkaar steekt als dat jullie hier zomaar roepen, daarnaast rechtsbijstand LOL. Die krijgen max 2.000 euro voor een zaak en daarna helpen ze niet meer. Beter neem je dan een advocaat desnoods op no cure no pay of iets dergelijks of het juridisch loket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |