Laterssquote:
Luisteraars voor stilte!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
de TT trekt luisteraars let maar op, ze willen weten wat er aan de hand is
Silent disco , maar dan andersquote:
Denk niet dat dat t is want dan krijgen we toch dat deuntje?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:52 schreef Karzai het volgende:
Mag die hardcore wat zachter!
Zokunen what's happening computercrash?
die 2equote:
Die is echt epicquote:
quote:
Wat is er aan de vleugel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
de TT trekt luisteraars let maar op, ze willen weten wat er aan de hand is
Om half 1 start draakje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
waarom is onz radio kaput?
Ik dacht ik ga weer eens luisteren
Zokunen was aan t draaien. Toen zei hij oho oho en daarna was t stil.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
waarom is onz radio kaput?
Ik dacht ik ga weer eens luisteren
okquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:07 schreef Redskillz het volgende:
Ik zit nu op een computer die echt _zo_ traag is, kan niet eens een youtube filmpje afspelen.
Ik heb zn nummer niet dus dat is lastig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef Karzai het volgende:
Kweet niet misschien moet iemand even zokunen bellen, er is iets aan de hand
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is ooit ook in t breazah topic geplaatst.
Heb volgens mij nooit in t Breezer topic gepost.quote:
Oh ik heb de huidige 2 die er zijn geopend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb volgens mij nooit in t Breezer topic gepost.
Nice nicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik heb de huidige 2 die er zijn geopend.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Oh das minder....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
net enorme paniekaanval gehad, daar was ik niet zo blij mee
Mmm , misschien kan je dit beter achter de schermen besprekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik whatsapp er lustig op los en ik heb een vriend die heel veel om me geeft (en die ook zorgt dat andere een beetje op me passen)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mmm , misschien kan je dit beter achter de schermen bespreken
heb je een beetje steun?
Nope, is iets mis bij de verantwoordelijke DJ waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Doet de muziek het niet of ben ik ineens doof geworden?
Reken daar maar niet op. Draakje wordt vaak onderdrukt door een DJ.....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nope, is iets mis bij de verantwoordelijke DJ waarschijnlijk.
Maar draakje is als t goed is vanaf 0.30
Wat is daar gebeurt dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef Karzai het volgende:
Nee we zijn een half uur stil voor de slachtoffers in Nepal
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef humorduck28 het volgende:
Volgens mij blijf ik nu online, heb een ander computer gepakt...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op. Draakje wordt vaak onderdrukt door een DJ.....
Nee natuurlijk niet. Zokunen is nog steeds verbonden met de server en die onderdrukt draakje....quote:
godver. en koelkast en popje op bedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zokunen is nog steeds verbonden met de server en die onderdrukt draakje....
Misschien helemaal nie Twisten nie..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
godver. en koelkast en popje op bed
Wakker bellen dit is een emergencyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat kan heul niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Misschien helemaal nie Twisten nie..
Dus de hele nacht geen onz radio tenzij zokunen zn verbinding op de 1 of andere manier doorbroken wordt....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan heul niet.
Gooien we dr wel een YT link in om te twisten
Is sowieso al meer geluid dan zostraksquote:
Koele kast is blijkbaar nog online.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is sowieso al meer geluid dan zostraks
Drie hoeraatjes voor knetterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
huppel, koelkast en pizzalucht kunnen kicken
Trustenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke strontmazzel dat koelkast nog online was ik heeft gefixt.
tevens wees mij dankbaar. hij wou 30 nrs klaarzetten omdat draakje voor de katsekut heeft gedraait vnaaf.. nu zijn het er maar 5... dus niet klagen.. wees dankbaar.
einde bericht
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tevens wees mij dankbaar. hij wou 30 nrs klaarzetten omdat draakje voor de katsekut heeft gedraait vnaaf.. nu zijn het er maar 5... dus niet klagen.. wees dankbaar.
einde bericht
faal post.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr
![]()
![]()
En dat sowieso natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr
![]()
![]()
quote:
Ik ga je kietelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
einde bericht
Ach, zelfs ik maak fouten vergissinkjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In 08gnoT en mijn quote staat t bewijs van je gefaalde post en je gefaalde ninja edit.
Als jij ze zelfs gaat maken, ga ik denken dat t menselijk is....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, zelfs ik maak fouten vergissinkjes
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij ze zelfs gaat maken, ga ik denken dat t menselijk is....
Was jij dat ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb vanmiddag eendjes gevoerd
quote:
Meurdenaarsssssquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja mij ook!![]()
2 heerlijke eenden boutjes op!
Zou je de volgende keer de broodkruimels wel kruimeliger maken, en minder oud brood, deze wasquote:
wtf lul jij.. heb kruimels bij de bakker gehaald..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zou je de volgende keer de broodkruimels wel kruimeliger maken, en minder oud brood, deze was![]()
dit heb ik met hem overlegdquote:
Ohhhhh, oke, dan is het mijn fout...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf lul jij.. heb kruimels bij de bakker gehaald..
dan was ik het niet die jou gevoerd heeft heur
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Blue �yster Cult, Metallica
Da's het wachten dan weer wel waard
Zeg het met bloemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ohhhhh, oke, dan is het mijn fout...![]()
Hoe kan ik het goed maken?
Een ei leggenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ohhhhh, oke, dan is het mijn fout...![]()
Hoe kan ik het goed maken?
Je hebt toch niet je tieten laten zienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit heb ik met hem overlegd2 harde nummers ipv 30 nummers klaarzetten
quote:
veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
Zo nog even 1 verzoekje ingediend voor Knetter dus kan ik nu gaan slapen.
oh ik had geen geduld.quote:
Wat een inzet, fok luisteraar van de week Outpost76quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
Slaap zequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
Oh hoe wordt je dat? ik wil dat ook een keer zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat een inzet, fok luisteraar van de week Outpost76
Slaap lekker
Thx gaat wel lukken. Al had ik na mn huidige verzoekje ook nog Enrique Iglesias Ft. Ludacris & Dj Frank E (47) - Tonight (I'm Fuckin' You) willen indienen maar goed ik denk dat gewoon alsnog.quote:
Je ziet jezelf in een spiegeleiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (voel me nu wel kannibaal)
Als je een goeie plaat aanvraagdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh hoe wordt je dat? ik wil dat ook een keer zijn
Ook lekkerquote:
Nee, nog niet...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
duckie heb jij chubby aangevraagd?
quote:
Maar ik kan wel goed kokenquote:
Dat is altijd goedquote:
gebakken, gekookt, gepocheerd, ik kan allesquote:
hier het zelfde.. daarom hoopte ik dat jij hem al had gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
Sterker nog, ik heb zelfs een andere plaat aangevraagd.. ik mag de eerste twintig minuten niets meer aanvragen..![]()
Ik heb deze nummer aangevraagd, geen idee wat het is:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier het zelfde.. daarom hoopte ik dat jij hem al had gedaan
Heldtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb deze nummer aangevraagd, geen idee wat het is:
Skik - De kat, De Eend En De Mens
Duck houdt van experimenterenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb deze nummer aangevraagd, geen idee wat het is:
Skik - De kat, De Eend En De Mens
flink wat jaren verder nu.. dus nu zullen ze wel minder lekker zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:09 schreef Karzai het volgende:
ik zit nu naar drie lekkere wijven te kijken op bbc4, top of the pops van 1976
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
flink wat jaren verder nu.. dus nu zullen ze wel minder lekker zijn.
In die tijd had iedereen een jungle staan he
Vertelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:10 schreef 08gnoT. het volgende:
Cheap Trick
Ik weet ook nog wel een goedkoop truckje
Die heeft er ook al zin an of nietquote:
Dat swingt de pan los, zeggen ze wel eens in het oostenquote:
ja toen was de wereld nog niet helemaal ontdektquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
flink wat jaren verder nu.. dus nu zullen ze wel minder lekker zijn.
In die tijd had iedereen een jungle staan he
Losquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat swingt de pan los, zeggen ze wel eens in het oosten
Los gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Los
ik hou van los
deuren staan los, ramen staan los.. open doen we niet aan.. tenzij je zegt: open uw benen
hahah oke,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Los
ik hou van los
deuren staan los, ramen staan los.. open doen we niet aan.. tenzij je zegt: open uw benen
almelo was het he? je bent aangestoken door de turken manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hahah oke,
Mijn ouders zeggen dat ook wel eens, doe de raam los... Dan haal ik hem er lekker uit, en gooi ik de raam op de grond...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:14 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
hahah oke,
Mijn ouders zeggen dat ook wel eens, doe de raam los... Dan haal ik hem er lekker uit, en gooi ik de raam op de grond...
Ik ben geen turk en ook niet door turken aangestoken, mien jonguhquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
almelo was het he? je bent aangestoken door de turken mande raam... wtf
![]()
en doe niet zo stom je klinkt als een westerling
Ik ookquote:
Iedereen is je vriend, please niggerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:21 schreef humorduck28 het volgende:
En trouwens, ik heb niets tegen Turken...Iedereen is mijn vriend. Al hoewel ze Almelo wel eens een andere naam geven.
Al degene die ik niet mag... Zijn er weinig vanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen is je vriend, please nigger
Vertel wie is je vijand
Vertel, we schoppen ze in mekaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Al degene die ik niet mag... Zijn er weinig van
Ach mien jonge. Doo `t toch kallemquote:
Dit zouden ze moeten zijnquote:
Het blijft een raar diersoortquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dit zouden ze moeten zijn
[ afbeelding ]
wil je erover praten schat?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
karzai
Bericht:
ik heb ook gevoelens
moet niet, klein zachtjes mag welquote:
Koelkast kijkt ze na op de eisen die bij het uploaden staan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb nog wat muziekjens aan Draakje gevoerd, hopelijk lust hij ze.
Keurt koelkast de uploads voor ze in de lijst komen, of iemand anders?
Ah oke. Volgens mij voldoen ze daar aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Koelkast kijkt ze na op de eisen die bij het uploaden staan.
Hij luistert ze niet allemaal
Je UI gaat echt op de maat meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
COME ON EVERYBODY
![]()
![]()
Let's
![]()
Twist
![]()
Again
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is lachenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
Een real life Twist avond organiseren...
Dat is wel master, met zo'n wijde pijpen broekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is lachen
heb een keer een personeelsfeestje gehad in een ouderwetse disco met gekleurde vloer en alles
real life twisting contest gehad.. niet gewonnen though
Hoeeeee kan dat nu weer?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is lachen
heb een keer een personeelsfeestje gehad in een ouderwetse disco met gekleurde vloer en alles
Lijkt me echt gaaf, zo typisch jaren '70quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is lachen
Helemaal in stijlquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lijkt me echt gaaf, zo typisch jaren '70
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Helemaal in stijl![]()
Geniaal lijkt me dat wel
Joa, we moesten ook in dresscode.. allemaal kleren huren, pruiken op. kerels op plateauzolenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lijkt me echt gaaf, zo typisch jaren '70
quote:
Ik heb net ook een nummer aangevraagd met een dier erin.quote:
Ik weet het niet.. maar ik wil hem zoenen want top verzoekjequote:
Dire Straits - Twisting By The Pool komt er ook nog aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Dan ga ik Mr Twisted uploaden, voor meer twistplezier
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Dan ga ik Mr Twisted uploaden, voor meer twistplezier
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dire Straits - Twisting By The Pool komt er ook nog aan
We Twist the night alongquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nachtbrakers united.. a.k.a The Twisted ones
Owja, daar kende ik hem vanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:53 schreef humorduck28 het volgende:
Dit nummer is ook door Marco Borsato en een engelse vrouwtje opgenomen... leuk nummer![]()
![]()
Dit is veel eerder opgenomen geweest, Marco heeft dit gecoverd met Lucy Silvasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Owja, daar kende ik hem vanIk dacht al, dit is niet de versie die ik bedoelde
Ja, maar ik ken die cover beterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dit is veel eerder opgenomen geweest, Marco heeft dit gecoverd met Lucy Silvas
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is ook wel een lekker nummer
Heb al een ander nummer aangevraagd om t goed te makenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Doet me denken aan 'De aal - un barg die he un krul in den steert'
omgquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Doet me denken aan 'De aal - un barg die he un krul in den steert'
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb daarmee trouwens nog een beschamend filmpje online staan, maar die ga ik niet posten
oke.. werkt vast bij de kerelsquote:
Dat werkt alleen bij vrouwen... bij kerels is dat passéquote:
Gewoon doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb daarmee trouwens nog een beschamend filmpje online staan, maar die ga ik niet posten
Eckte bazen zijn we dusquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zie viro en stiffler.. ik had gelijk.. het werkt bij de kerels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |