Laterssquote:
Luisteraars voor stilte!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
de TT trekt luisteraars let maar op, ze willen weten wat er aan de hand is
Silent disco , maar dan andersquote:
Denk niet dat dat t is want dan krijgen we toch dat deuntje?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:52 schreef Karzai het volgende:
Mag die hardcore wat zachter!
Zokunen what's happening computercrash?
die 2equote:
Die is echt epicquote:
quote:
Wat is er aan de vleugel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
de TT trekt luisteraars let maar op, ze willen weten wat er aan de hand is
Om half 1 start draakje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
waarom is onz radio kaput?
Ik dacht ik ga weer eens luisteren
Zokunen was aan t draaien. Toen zei hij oho oho en daarna was t stil.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
waarom is onz radio kaput?
Ik dacht ik ga weer eens luisteren
okquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:07 schreef Redskillz het volgende:
Ik zit nu op een computer die echt _zo_ traag is, kan niet eens een youtube filmpje afspelen.
Ik heb zn nummer niet dus dat is lastig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef Karzai het volgende:
Kweet niet misschien moet iemand even zokunen bellen, er is iets aan de hand
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is ooit ook in t breazah topic geplaatst.
Heb volgens mij nooit in t Breezer topic gepost.quote:
Oh ik heb de huidige 2 die er zijn geopend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb volgens mij nooit in t Breezer topic gepost.
Nice nicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik heb de huidige 2 die er zijn geopend.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Oh das minder....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
net enorme paniekaanval gehad, daar was ik niet zo blij mee
Mmm , misschien kan je dit beter achter de schermen besprekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik whatsapp er lustig op los en ik heb een vriend die heel veel om me geeft (en die ook zorgt dat andere een beetje op me passen)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mmm , misschien kan je dit beter achter de schermen bespreken
heb je een beetje steun?
Nope, is iets mis bij de verantwoordelijke DJ waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Doet de muziek het niet of ben ik ineens doof geworden?
Reken daar maar niet op. Draakje wordt vaak onderdrukt door een DJ.....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nope, is iets mis bij de verantwoordelijke DJ waarschijnlijk.
Maar draakje is als t goed is vanaf 0.30
Wat is daar gebeurt dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef Karzai het volgende:
Nee we zijn een half uur stil voor de slachtoffers in Nepal
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef humorduck28 het volgende:
Volgens mij blijf ik nu online, heb een ander computer gepakt...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op. Draakje wordt vaak onderdrukt door een DJ.....
Nee natuurlijk niet. Zokunen is nog steeds verbonden met de server en die onderdrukt draakje....quote:
godver. en koelkast en popje op bedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zokunen is nog steeds verbonden met de server en die onderdrukt draakje....
Misschien helemaal nie Twisten nie..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
godver. en koelkast en popje op bed
Wakker bellen dit is een emergencyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat kan heul niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Misschien helemaal nie Twisten nie..
Dus de hele nacht geen onz radio tenzij zokunen zn verbinding op de 1 of andere manier doorbroken wordt....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat kan heul niet.
Gooien we dr wel een YT link in om te twisten
Is sowieso al meer geluid dan zostraksquote:
Koele kast is blijkbaar nog online.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is sowieso al meer geluid dan zostraks
Drie hoeraatjes voor knetterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
huppel, koelkast en pizzalucht kunnen kicken
Trustenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke strontmazzel dat koelkast nog online was ik heeft gefixt.
tevens wees mij dankbaar. hij wou 30 nrs klaarzetten omdat draakje voor de katsekut heeft gedraait vnaaf.. nu zijn het er maar 5... dus niet klagen.. wees dankbaar.
einde bericht
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke strontmazzel dat koelkast nog online was ik heeft gefixt.
tevens wees mij dankbaar. hij wou 30 nrs klaarzetten omdat draakje voor de katsekut heeft gedraait vnaaf.. nu zijn het er maar 5... dus niet klagen.. wees dankbaar.
einde bericht
faal post.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr
![]()
![]()
En dat sowieso natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr_O_ Knetterr
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |