Ga ik volgende week doen, ik was vanmorgen zo kwaad dat ik gezegd heb dat ik eerst even wat tijd nodig heb om dingen goed te formulering voordat ik dingen zeg waar ik spijt van zou krijgen. Dat snapte mijn baas wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je tegen je baas ook gezegd dat je collega's al die shit op je bord dumpen? Vraag of je collega's zo vriendelijk willen zijn hun eigen shit op te lossen, omdat jij nu in de problemen komt. Of had je dit alles al gedaan?
Dat is wel slim ja. Dan kan je alles gewoon relax uitleggen, en waarschijnlijk heeft je baas daar ook wel begrip voor. Misschien was zijn reactie ook wel iets overdreven en ziet ie dat na het weekend in, kan je het er even rustig over hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga ik volgende week doen, ik was vanmorgen zo kwaad dat ik gezegd heb dat ik eerst even wat tijd nodig heb om dingen goed te formulering voordat ik dingen zeg waar ik spijt van zou krijgen. Dat snapte mijn baas wel.
Dat gaat iig gezellig worden maandag
Heul niet jonge!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pierre en ik op anciënniteit en Pringles op allochtoniteit
Nee dat dacht ik alquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Chill niets bijzonders gedaan iig
Ze belt me ook echt om half 10 op of ik d'r even kan op komen halen. Nou wou ik dat ik zo'n badboy was die zei van nee je fietst, maar toch braaf de auto pakken en d'r ophalen hequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teun ook op ancienniteit. Kutkabouter op absurditeit.
Ah joh, zulke dingen moet je gewoon doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze belt me ook echt om half 10 op of ik d'r even kan op komen halen. Nou wou ik dat ik zo'n badboy was die zei van nee je fietst, maar toch braaf de auto pakken en d'r ophalen he
Alsof pikken goed kunnen zuipen. Dat kunnen papen stukken beter.quote:
Aah, hij verandert al in een eckte huisman.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze belt me ook echt om half 10 op of ik d'r even kan op komen halen. Nou wou ik dat ik zo'n badboy was die zei van nee je fietst, maar toch braaf de auto pakken en d'r ophalen he
Sorry schatteke, de volgende word rood zwart en groen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef Parvus het volgende:
Tittylicious wil je geen vitesse plaatjes meer posten aub
de TT doet al pijn genoeg
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg 4 maanden de tijd om structurele problemen met mijn planning op te lossen, anders moest mijn baas concluderen dat ik niet geschikt was voor deze functie
En dat komt omdat andere collega's zoveel shit op mijn bord dumpen dat ik het allemaal niet rondgewerkt krijg en daardoor dingen vergeet en fouten begin te maken.
Ik heb de afgelopen 3 weken juist meer effort en uren in het bedrijf gestopt dan ik ooit gedaan heb, dit kwam echt als donderslag bij heldere hemel. Ik was en ben echt WOEDEND. Blergh.
Ik ben toe aan niet één, maar twee sloten erdingers pierre
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry schatteke, de volgende word rood zwart en groen.
Waar hou je van?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens help eens, ik verveel me en wil een filmpje kijken. Iemand nog een leuke in de aanbieding?
Lincoln Lawyer en Limitless vond ik beide erg sterkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Jongens help eens, ik verveel me en wil een filmpje kijken. Iemand nog een leuke in de aanbieding?
Die was hilarisch Hall pass is ook te gekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Tucker & Dale vs Evil. Een van de leukste films die ik in jaren heb gezien (Met Katrina Bowden ook trouwens)
Beide al gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lincoln Lawyer en Limitless vond ik beide erg sterk
Ahw nee geen met met oude mensen die mishandeld worden.quote:
Dat is maar een klein stukjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ahw nee geen met met oude mensen die mishandeld worden.Dan ga ik alweer zitten janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |