abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:58:58 #1
344325 turbulence81
please fasten your seatbelts
pi_97362924
ik zit met een probleem... ik ben mijn keuken wat aan het opknappen, heb er al een nieuw werkblad opliggen oa..

nu wilde ik de greepjes ook vervangen en ''dacht'' die hebben ze vast gewoon liggen bij de gamma of karwei... nou niet dus...

alle greepjes die daar verkocht worden hebben een hartmaat van OF 96mm OF 128mm
en ik moet 110mm hart-op-hart hebben natuurlijk.. Je begrijpt wel dat ik geen zin heb om de frontjes te gaan schilderen ( zijn nog goed) maar de greepjes ipv de witte standaard greepjes vervangen voor iets in een RVS look zou wenselijk zijn...

het is een standaard keukenblokje van het merk Bribus...

wie weet waar ik terecht kan ( mag ook online) voor handgreepjes van 110mm...
pi_97363622
The autist, formally known as Tjibbe
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:29:31 #3
344325 turbulence81
please fasten your seatbelts
pi_97364713
gaaaapppppp....

als je dan de lolbroek aanwilt trekken moet je ook zorgen dat het effect heeft, want neem maar de 1e paar linkjes die je geeft, overal kom je uiteindelijk weer op die 96mm h-o-h terug, die 110mm slaat op de totale lengte van de greep...

en het moet wel een beetje netjes he, geen opschroevende grepen of wat dan ook....
pi_97365415
wat jij wil :')

Ik zie toch een aantal (ook luxe) handgrepen als ik zoek via google, netjes 110mm

veel plezier met je zoektocht!!
The autist, formally known as Tjibbe
pi_133841490
Ik weet niet of je nog aan het klussen bent, maar in Nederland worden ze eigenlijk nauwelijks tot niet verkocht. Tenzij je 20 euro per greep wilt betalen.
Op Ebay staan er wel meerdere. zoek op 110 mm drawer handle of kitchen handle..

Ik dacht ook een heel standaard (sociale woningbouw) keukentje te hebben dat ik makkelijk even ging opwaarderen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')