ah jahquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Dimens het volgende:
Nee, er was iets mis met de server.
Je kon er niets aan doen.
neuken?quote:
quote:
ik neuk je oorlel wel! Ik ben zojuist gestopt, die stretcher zat muurvastquote:
Ik heb er ook last van gehad, een hele week. Ze voorspelde eerst 3 maanden maar gelukkig is het probleem eerder verholpen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef utopie het volgende:
[..]
ah jahzo iets dacht ik al man...
alles goed met je ?
Volgende keer organiseren we een BBQ!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van gehad, een hele week. Ze voorspelde eerst 3 maanden maar gelukkig is het probleem eerder verholpen.
Gaat goed, met jou?
gast.... je UI manquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Hoe was het buiten?
[..]
Volgende keer organiseren we een BBQ!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef utopie het volgende:
[..]
ik neuk je oorlel wel! Ik ben zojuist gestopt, die stretcher zat muurvastik zat op 3,2 en ik krijg 1,6 er niet eens meer in
Moeten we vaker doen.quote:User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
Zulke dingen posten kan gewoon niet. Tot over een maand.
Je kunt weer posten op 26-05-2011 om 21:43.
Ik ging dus vorige week naar buiten toe en daar zag ik een Michelle zitten, BB Adidas vestje alles. Dus ik haar zo aanraken, komt Mitchell met zijn petje er aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Hoe was het buiten?
[..]
Volgende keer organiseren we een BBQ!
ja echt jonge, ik heb zitten aftellen vanaf gisterquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Biogarde het volgende:
Alsof je dat niet wist trouwens
Unbanned worden om 21.43 en met het zweet in je handen en een hartslag van 200 een topic openen een paar minuten later
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |