quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef ThaTim het volgende:
Etsu, jij kreeg een harde van die tekst over JK Rowling?
Was inderdaad door een vrouw geschreven, hoe wist je dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:52 schreef yosander het volgende:
Snapte de ballen er niet van wat de schrijver met de tekst bedoelde. Vast door een vrouw geschreven.
Die was ook w-t-fquote:
Had ik alle punten, best interessante tekst.quote:
Jijquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Had ik alle punten, best interessante tekst.
Ga weg man.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Had ik alle punten, best interessante tekst.
hele tijd Alexis Jordan in m'n kop tijdens CEquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die was makkelijk. Nee, dan die over happiness
Die was makkelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Die was makkelijk. Nee, dan die over happiness
Daarvan had ik alles goed, echt te ziekquote:
Zekersteweten. (ook 10 X leuker dan Frans trouwens)quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
vond ik juist wel interessant. Vond Engels examens sowieso 10x zo leuk als het Duits examen.
Jawel, ik had het begin verneukt, en de laatste 2 teksten niet zo goed. De rest haast geen enkele fout.quote:
DITquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hele tijd Alexis Jordan in m'n kop tijdens CE
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Was inderdaad door een vrouw geschreven, hoe wist je dat?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef JustRocking het volgende:
Crapfotos. Mn boeken liggen trouwens links van mn bureau gegooit dus die kan je niet zien. Zometeen zal ik wel fatsoenlijke foto's proberen te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit dat we huisgenootjes wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef JustRocking het volgende:
Crapfotos. Mn boeken liggen trouwens links van mn bureau gegooit dus die kan je niet zien. Zometeen zal ik wel fatsoenlijke foto's proberen te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazige zonnebril.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef JustRocking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef JustRocking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk gemiddeld wel een 5,5?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
Dat hele examen
Heb niet voor niets 24 puntenMaar boeit me ook niet veel, had ik toch wel verwacht.
Zeker omdat het zo'n feministische tekst was he!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |