Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
maar leste zier er zo vreemd uit
Ik heb ook 0,0 interesse in een auto, ken geen een verkeersregel (behalve dat rechts voorrang heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef Keauning het volgende:
38 uur ja.
Van tevoren nooit in een auto gereden, nooit voor geïnteresseerd enzo. De ballen verstand van dus.
En die natuurlijke aanleg dat ik het in 3 lessen onder de knie heb, heb ik ook niet.
Kom je al snel op zo een aantal uit.
ik 30 mins de oprit heen en weer gereden voordat ik aan lessen begonquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef Keauning het volgende:
38 uur ja.
Van tevoren nooit in een auto gereden, nooit voor geïnteresseerd enzo. De ballen verstand van dus.
En die natuurlijke aanleg dat ik het in 3 lessen onder de knie heb, heb ik ook niet.
Kom je al snel op zo een aantal uit.
Al aan je theorie begonnen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook 0,0 interesse in een auto, ken geen een verkeersregel (behalve dat rechts voorrang heeften dat je moet stoppen bij rood licht) en heb ook 0,0 ervaring.
Dus blijf zaterdag maar binnen
Leuk, roadtrip door Nederland.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik m'n rijbewijs heb, kan ik makkelijk naar jou rijden.![]()
Totaal geen verwachtingen dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook 0,0 interesse in een auto, ken geen een verkeersregel (behalve dat rechts voorrang heeften dat je moet stoppen bij rood licht) en heb ook 0,0 ervaring.
Dus blijf zaterdag maar binnen
Dan blijf ik wel binnen zaterdag, moet gelukkig toch werken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.Heb pas 4 uur vakantie...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef Ezell het volgende:
Wie kent een website met oude pilot examens?
Brave jongen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef xCore het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel binnen zaterdag, moet gelukkig toch werken.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat rijden naar Amsterdam een roadtrip door Nederland is.
google?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
Niemand reageert in het economie topic, dus ik doe hier maar even een poging.
[..]
Ja, hallo, veel te serieus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
www.havovwo.nlquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan ook geen kaartlezen en ik heb aardrijkskunde in m'n vakkenpakket.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ben zo slecht in de weg en navigeren e.d. Kaartlezen of tomtom geen probleem, maar zelf combineren is een hel
Succesquote:
mensen met aardrijkskundequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan ook geen kaartlezen en ik heb aardrijkskunde in m'n vakkenpakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |