ik bedenk me zojuist dat ik ook nog wel wat stokbrood met kruidenboter gegeten heb gister. En het bier heeft denk ik wel voor genoeg calorieën, maar niet voor genoeg voedingsstoffen gezorgd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:58 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat van gisteren was wel erg weinig hoor... Wat ben je vandaag verder van plan? Ik mis in elk geval al tussendoortjes.
Tja, sommige mensen vinden het gewoon fijner om hun eten over meer momenten te verspreiden omdat je dan minder honger krijgt. Of het voor je gewicht/gezondheid ook echt iets uitmaakt zou ik niet durven zeggen. Op zich kun je ook gewoon drie keer eten, als je maar aan je benodigde aantal calorieën komt, maar dan moet je wel meer eten dan jij nu doet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik bedenk me zojuist dat ik ook nog wel wat stokbrood met kruidenboter gegeten heb gister. En het bier heeft denk ik wel voor genoeg calorieën, maar niet voor genoeg voedingsstoffen gezorgd.
Ik ga vanavond in ieder geval nog avondeten (stoommaaltijd iets met kip) en daarna vast nog wel iets, want ik ga naar mijn ouders (en daar is altijd eten in overvloed). Ik eet over het algemeen weinig tussendoortjes omdat ik dit onhandig vind. Ik heb een beugel met elastiekjes die je dan uit en in moet doen enzo. Waarom zijn tussendoortjes noodzakelijk? Is het niet mogelijk dat je bij de normale maaltijden gewoon genoeg eet 3x per dag?
Ik heb overigens net wel een sinaasappel en een glas limonade op als tussendoortje.
Bedankt, ik blijf er op letten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:12 schreef Mini. het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen vinden het gewoon fijner om hun eten over meer momenten te verspreiden omdat je dan minder honger krijgt. Of het voor je gewicht/gezondheid ook echt iets uitmaakt zou ik niet durven zeggen. Op zich kun je ook gewoon drie keer eten, als je maar aan je benodigde aantal calorieën komt, maar dan moet je wel meer eten dan jij nu doet.
Met dank aan V1z0Rmans inderdaadquote:
SPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Er is ook een theorie die zegt dat je spijsvertering beter bezig blijft wanneer je elke 2 ā 3 uur iets eet. Ik & mijn spijsvertering vinden dat onzin, dus wij doen er niet aan.quote:
Is onderzoek naar gedaan, klopt inderdaad niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is ook een theorie die zegt dat je spijsvertering beter bezig blijft wanneer je elke 2 ā 3 uur iets eet. Ik & mijn spijsvertering vinden dat onzin, dus wij doen er niet aan.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:26 schreef V1z0R het volgende:
Tears of joyEn dan ook nog de luiaardjes...
Lag laatst dubbel van het lachen om een Joseph Ducreux, alleen snapte niemand anders 'mmwahahahahahahahaSPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:
Ik ook nietquote:
Ik dacht dat jij niet zo van zoetigheid hield?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco wat vervelend..
Sigme, zit je wel lekker in je vel?
Mosupertof!
Hazelnootschuimgebakje met veel slagroom van de warme bakker was zo vreselijk lekker! Heb van dezelfde bakker nog een half slagroomgebak gehad... misschien was dat nog wel lekkerder
Tsk, dat wordt een soort LAT-huwelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb wel weekend maar aanstaande niet.. Die heeft volgend weekend weekend maar ik dan niet
Nee maar pure choco en slagroom... extreem zoet is soms zo lekker!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo van zoetigheid hield?
In z'n algemeenheid zit ik prima in mijn vel. Alleen op de alleen-dagen heb ik wat weinig zelfbeheersing. 't Is maar goed dat mijn liefste 5 dagen per week thuis is
.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk, dat wordt een soort LAT-huwelijk.
Heb je je datum ook al echt gereserveerd bij het gemeentehuis enzo?
En heeft je moeder je uitnodiging al geaccepteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |