Nee nooit gezien, Ingetje ook niet trouwens, maar sprak ze weleens toen ik een blauwe maandag in het FF SC topic rondhing, voordat ik besloot dat 2 SC's volgen te veel van het goede was.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat weet ik heeeeeeeeeeeel goed, ja![]()
Maar ik moet toch een bodempje leggenEn will do! MissBliss is er ook
(ken je die ook?)
bestellen bij de stevija drogist, oid... ik vind het te goor voor woordenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat had een hostel in Peru ook staan. Ik vond het lekkerder dan zoetstof en omdat je er zo weinig van nodig hebt, is het vrijwel calorieloos. Maar nog niet overal in de EU goedgekeurd dacht ik? Ik durfde het iig niet mee te nemen. Wit poeder uit Peru... nah.
Ik heb zojuist deze bril besteld:
[ afbeelding ]
Die ik eerder postte, was niet mogelijk met mijn sterkte.
En nog even![]()
![]()
voor zowel Maria als Mo!
Ik zit er in 3quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee nooit gezien, Ingetje ook niet trouwens, maar sprak ze weleens toen ik een blauwe maandag in het FF SC topic rondhing, voordat ik besloot dat 2 SC's volgen te veel van het goede was.
Vooral dat ze nog niks wist, ze had wel info opgevraagd maar nog niets ontvangen. Maar het was iig een duidelijk en snel antwoord, ze is er wel meteen achteraan gegaan en dat vind ik positief.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelina, goed nieuws dus van de decaan? Over de stufi?
Wereldplan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aardbeien met slagroom![]()
De eierkoek mag ze houden
You don't have permission to access /images/picdump/182/35.jpg on this server.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Dikke dag vandaag, echt dat je denkt "misschien moet ik gaan Sonja Bakkeren ofzo"nou ja even schop onder m'n kont en sporten enzo phuhh.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[Verhuizen naar het VK] Nu ook mèt huis en richtdatum!
Je mist er niet veel aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef sigme het volgende:
[..]
You don't have permission to access /images/picdump/182/35.jpg on this server.
Eerlijk delen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Wereldplan!
Ik héb aardbeien in de kas. Maar die heb ik in gedachten al aan liefste beloofd, voor morgen door z'n yoghurt-mee-naar-werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |