Klinkt goed! Misschien doet die in Rdam dat ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:42 schreef Syrena het volgende:
Oh wie ging er nu nog naar Maastricht binnenkort?
Ik ben woensdag gaan eten bij de Hotelschool, dat was toch lekker4 gangen, met wijn en alles, moest 105 euro betalen voor 3 personen
Dat klinkt alsof ze niet zitten te wachten op die postquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef Syrena het volgende:
Zo, net eens gegoogled op de bedrijfsnaam van de mensen die voor me in mijn huis wonen en nu heb ik hun huidige adres. Kan ik tenminste eens wat dingen gaan doorsturen
Dat van gisteren was wel erg weinig hoor... Wat ben je vandaag verder van plan? Ik mis in elk geval al tussendoortjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:43 schreef marleenhoofd- het volgende:
oke lijstje gister
O: yoghurt, 1 cracker met jam, bouillion
L: 2 boterhammen met sandwichspread
D: 2 wraps met vanalles
T: een onbekend aantal biertjes
geen sport..
Vandaag tot nu toe:
O/L:Yoghurt, 2 boterhammen, 2 crackers, 1 kopje boulion
Dat ja...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
D'eau, CocoHuisartsen
heb ook geen heul goeie ervaringen, maar die van jou slaat alles
De vorige huisarts, die ik wel een jaar of 20 gehad heb, is teruggekeerd naar z'n oorspronkelijke liefde: lesgeven. Hij was wel een prima vent, z'n grootste makke was dat 'ie sprekend leek op dokter Dick (MCW). Daarna was ik een jaar of anderhalf huisartsloos maar daarvan heb ik weinig gemerkt want ik hoefde niet naar de huisarts (het is sowieso geen probleem, het is een huisartsenpraktijk dus er is altijd wel een arts beschikbaar). Daarna hadden ze dan toch een vervanger gevonden. Ben ik éénmaal bij langs geweest in de piespotjeaffaire, en een maandje daarna kreeg ik een brief van de praktijk dat hij een andere praktijk gevonden had waar hij meer naar zijn zin kon werken. Dus nu ben ik weer zwevende bij mijn eigen praktijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Syrena: Mijn apotheek zit nog in Brunssum, en ik wil nu een huisarts in Heerlen. Dus dat werkt denk ik niet. Dus ik ben nu maar wat rond aan het vragen aan iedereen die ook in Heerlen woont.
@ Sigme: huisartsloos? Hoe, je huisarts heeft jou verlaten: pensioen/overleden?
Oh nee hoor, lief dat je het vraagt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vast spuit 9111... Hoe ging de solli nou?
Oh ja? Moet ik dat verhaal van die vervanger nog eens vertellen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
D'eau, CocoHuisartsen
heb ook geen heul goeie ervaringen, maar die van jou slaat alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja? Moet ik dat verhaal van die vervanger nog eens vertellen?Okee. Hij slaat BIJNA alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zou denk ik een hoop schelen als de gemiddelde huisarts er niet van uit zou gaan dat de patiënt dom is
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee, van de decaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Over de skripzi?Watwatwat! Ik zie een blije smiley!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat verhaal van mijn oude huisarts. Rings a bell? Was ook een toppertje!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee. Hij slaat BIJNA alles.![]()
Het zou denk ik een hoop schelen als de gemiddelde huisarts er niet van uit zou gaan dat de patiënt dom is
Mooiquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat verhaal van mijn oude huisarts. Rings a bell? Was ook een toppertje!Die van Coco klinkt ook als een helder lichtje in de duisternis!
Ik heb nu een aardige vrouw als huisarts en dat ze niet wist wat een gynefix was.......tja, je kan niet alles weten.
http://www.chateau-bellecroix.com/
Daar heb ik net geboekt op de terugweg vanuit Agde. Jonkheer en vrouw voor een nachtje!
Je weet dat milkshakes ev0l zijn toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:42 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje vandaag![]()
O: 2 v boterhammen, 1 met eiersalade, 1 met hagelslag
S: uurtje Bodypump (wat was het zwaaaaaar)
L: kaas-salami tosti, v cracker jam, banaan, glaasje sap
T: yoghurt met muesli, raketje
D: iets van de Mac denk ik, onderweg met Ingetje79 naar een bruiloft van iemand van Fok! (vriendin van Greys)
T: wijn![]()
En ik wil een frambozenmilkshake, dus een BK rijd ik gewoon voorbij
Dat weet ik heeeeeeeeeeeel goed, jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Je weet dat milkshakes ev0l zijn toch?
Groeten aan Greys en Ingetje!
Precies wat je verwacht bij zo'n chateauquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |