Gezellig toch....En dat allemaal door jouw straatje?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
de avond vierdaagse komt door de straat, wat kunnen kinderen een herrie maken
Tuinslag eropquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
de avond vierdaagse komt door de straat, wat kunnen kinderen een herrie maken
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
kindjes een slag slaan met een tuin?![]()
ik dacht dat ik gemeen was
Nee, dat doe ik alleen 's morgens met 250 cc yoghurt. Over de rest van de dag twee appels en nu worden het vier boterhammen met een gebakken uitje en tonijn d'r op, twee beschuitjes met twee eieren en een flink glas melk. Morgen zelfde overdag en dan 's avonds wokgroente met wat kipfilet. Eenzijdig, maar het werkt.quote:
Netjes hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen 's morgens met 250 cc yoghurt. Over de rest van de dag twee appels en nu worden het vier boterhammen met een gebakken uitje en tonijn d'r op, twee beschuitjes met twee eieren en een flink glas melk. Morgen zelfde overdag en dan 's avonds wokgroente met wat kipfilet. Eenzijdig, maar het werkt.
Ben je aan het afbouwen voor de bbq?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen 's morgens met 250 cc yoghurt. Over de rest van de dag twee appels en nu worden het vier boterhammen met een gebakken uitje en tonijn d'r op, twee beschuitjes met twee eieren en een flink glas melk. Morgen zelfde overdag en dan 's avonds wokgroente met wat kipfilet. Eenzijdig, maar het werkt.
Waarom? Of bedoel je die van MacDonalds?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Netjes hoor![]()
ik ga volgende week aan de shakes
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Of bedoel je die van MacDonalds?
omdat ik gewoon wat slanker wil zijn voor begin juliquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Of bedoel je die van MacDonalds?
Rotterdam mijd ik maar tijdens trainingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Nu denkt Pietje dat ik hem nat wil spuiten als hij gaat lopen
Loopt juist zo lekker over de brugquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rotterdam mijd ik maar tijdens trainingen.
Eieren zijn toch ook eiwitten? Maar de komende vier dagen zal ik er twee per dag nemen, want gewoon thuisquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
Teun je moet echt minimaal 2 x zo'n shake nemen, die eiwitten zorgen dat je vet afbreekt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er immuun voor benquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eieren zijn toch ook eiwitten? Maar de komende vier dagen zal ik er twee per dag nemen, want gewoon thuis
Ik ga niet met die meuk slepen naar het werkHet is nu al erg genoeg, ze weten dat ik op dieet ben en de helft van het personeel komt tijdens lunch even met de handen vol lekkere dingen vragen hoe het met mij gaat. Vandaag vis, patat, hamburgers, goed gevulde broodjes voorbij zien komen en dan ook gewoon vlak onder mijn neus houden
Ik ben er nog immuun voor maar leuk vind ik het ook weer niet. De pest is, we zitten net sinds twee weken tijdelijk (anderhalf jaar) op een nieuwe locatie en die is echt midden in het centrum, zo ongeveer naast AH, de visboer en snackbars. Dus iedereen sjouwt daar in de pauze heen en komt met de handen vol terug.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er immuun voor ben
Ze eten bij mij ook van alles, ik ruik het en doet me niks
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben er nog immuun voor maar leuk vind ik het ook weer niet. De pest is, we zitten net sinds twee weken tijdelijk (anderhalf jaar) op een nieuwe locatie en die is echt midden in het centrum, zo ongeveer naast AH, de visboer en snackbars. Dus iedereen sjouwt daar in de pauze heen en komt met de handen vol terug.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En vandaag was het markt, ook op 50 meter lopen afstand. Nah, je kunt het wel raden
mehhh mehhhquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:28 schreef Liyu het volgende:
Tita beterschap, vanavond met een kleedje op de bank kijken naar Britt
He Wijnneus, je bent er ook weerquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:04 schreef Wijnneus het volgende:
@Tita: Beterschap![]()
@Hondjes: ouders kunnen soms zo ondankbaar zijn idd![]()
@Liyu: ik ga ook Britt kijken
Bedankt....denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Soms ben jij echt een heel grappig kutje?
Een kilo of 3....ik ben echt niet meer mega mega slank hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt....denk ik![]()
Ik dacht dat Laysa al heel slank was, ze mag van mij ook niet teveel afvallen
Totdat ze er ineens niet meer zijn, dan kan je ze zelf wel voor je kop slaan om dit soort opmerkingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:04 schreef Wijnneus het volgende:
@Hondjes: ouders kunnen soms zo ondankbaar zijn idd![]()
Nou 3 kilo is dan max hoor, anders ben je de Laysa van nu niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een kilo of 3....ik ben echt niet meer mega mega slank hoor
Ik voel me nu juist niet meer de juiste Laysaquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou 3 kilo is dan max hoor, anders ben je de Laysa van nu niet meer.
Een ex-collega ging een paar jaar geleden ook trouwen en wilde slank voor het altaar, is maanden op dieet geweest en was inderdaad prachtig slank in haar bruidsjurk. Daarna is ze weer gaan (vr)eten ..........
[ afbeelding ]
Jij was altijd superslank, dus 3 kilo erbij kan welquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik voel me nu juist niet meer de juiste Laysa
Je moet lekker dat doen waar je jezelf het lekkerst bij voelt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik voel me nu juist niet meer de juiste Laysa
Ze moeten erafquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:22 schreef Liyu het volgende:
[..]
Jij was altijd superslank, dus 3 kilo erbij kan wel
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet lekker dat doen waar je jezelf het lekkerst bij voelt.
Britt over de speedboat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:32 schreef Liyu het volgende:
Ik ben het opperhoofd van de kontentriest maar waar
nu Britt
Ja. maar dat is natuurlijk wel voor het grootste deel vals schuldgevoel, want objectief gezien zijn ze som gewoon echt lastigquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totdat ze er ineens niet meer zijn, dan kan je ze zelf wel voor je kop slaan om dit soort opmerkingen.
Allebei de ervaringen meegemaaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Totdat ze er ineens niet meer zijn, dan kan je ze zelf wel voor je kop slaan om dit soort opmerkingen.
Got the ride, was the junk, got the buzzquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ride the buzz zei de junk tegen de buschauffeur.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Britt gewonnen hè, gun ik haar wel, die lekkere spontane domme blonde doos
Tof wijf !!!!! Met twee rugzakken sjouwen. Jammer dat dit ook weer afgelopen isquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wacht even, ze is lang niet domquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb het maar drie keer gezien en van deze uitzending alleen het staartjequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof wijf !!!!! Met twee rugzakken sjouwen. Jammer dat dit ook weer afgelopen is
Heb ik wat gemistquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ze weer over je heen gaat glijen gok ik zo!
Brittquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah, als het een leuke zij zou zijn dan was dat niet het grootste probleemquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien, ze verdient het zeker weten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het maar drie keer gezien en van deze uitzending alleen het staartje
ze kunnen ook te eager zijn hé!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, als het een leuke zij zou zijn dan was dat niet het grootste probleem
Dat komt dan goed uit Muisquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien, ze verdient het zeker weten.
Ze mag het wat mij betreft aan hamburgers opvreten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit Muis
Dus een Ford Ka met gouden wielen, een paard, met de vriendinnen naar de McDonalds en een flink bedrag naar de Kankerstichting, dat kan misschien allemaal net.
Van mij ook, ze mag het ook gewoon van mij in de fik steken. Ze was nog blijer met die hamburger dan met dat geldquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze mag het wat mij betreft aan hamburgers opvreten.
Ja echt he ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van mij ook, ze mag het ook gewoon van mij in de fik steken. Ze was nog blijer met die hamburger dan met dat geld
quote:
Dat geloof ik directquote:
Nou als dit HAVO 5 is schaam ik me ook wel een beetje hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou wel wat voor Pietje zijn
vooral die 30.000 euro ook
Goed dat je nu ziek bent Heks, dan ben je het niet het laatste weekend van de volgende maand.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef Toverheks het volgende:
heb een rooie neus en drink niet eens, en lees Britt heeft gewonnen leuk voor haar
Heeft ze Havo 5 gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als dit HAVO 5 is schaam ik me ook wel een beetje hoor
Stalker van Teunquote:
zat ik toevallig ook vanavond aan te denken, wat kan een mens beroerd zijn. mij een paar jaar niet zo kut gevoeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed dat je nu ziek bent Heks, dan ben je het niet het laatste weekend van de volgende maand.
Gaaf hè, die graai naar die hamburger en terloops even naar dat geld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
Britt: Als ik geld overhoud neem ik mijn vriendin mee naar de Mac![]()
Doet ze nu jaquote:
Haarlemmer Olie Heksquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zat ik toevallig ook vanavond aan te denken, wat kan een mens beroerd zijn. mij een paar jaar niet zo kut gevoeld.
quote:
Of niet meer nodig. Ze is echt amusantquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, met dat geld kan ze haar diploma misschien wel kopen
Dat denk je maar, 't is een paardenmiddel, overal goed voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
om te drinken, jij bent gek teun haarlemmer olie is om lekker bruin te worden in het zonnetje
die komt er wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Of niet meer nodig. Ze is echt amusant
Al was het met paarden fokken of vlotten bouwenquote:
nou ik moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat denk je maar, 't is een paardenmiddel, overal goed voor
Zielig wijf is dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
Nee dit dan
http://twitter.com/#!/michella29
En dan zeggen dat Britt dom is, ik snap er geen bal van
wat een ellende wat een ellendequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
Nee dit dan
Ja maar die spelfouten ook, niet dat ik ze niet maak, maar dit is echt ergquote:
Vergeleken bij haar kan Britt terstond promoveren (op hamburgers of zo)quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Kally het volgende:
Nee dit dan
Spelfout is dat ze niet gewonnen heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die spelfouten ook, niet dat ik ze niet maak, maar dit is echt erg
kankerbestijdering omg
Ze is compleet gestoordquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Spelfout is dat ze niet gewonnen heeft
Ik verbaasde me er echt over dat ze fan's had. Ik vond het een ruk wijf vanaf aflevering één. JA wat een ellende is zijquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die spelfouten ook, niet dat ik ze niet maak, maar dit is echt erg
kankerbestijdering omg
zit het te lezen is ook als capsule verkrijgbaar maar ik kan de werking niet vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haarlemmerolie
Kippensoep en thee en niks doen !!! Sterktequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit het te lezen is ook als capsule verkrijgbaar maar ik kan de werking niet vinden.
heb vandaag al 3 ebrofen op is niks voor mij slik geen medicijnen maar voel me echt gaar misschien dat is proberen
Anders gewoon wat Muisje zegt, inclusief een lekkere hete douche.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit het te lezen is ook als capsule verkrijgbaar maar ik kan de werking niet vinden.
heb vandaag al 3 ebrofen op is niks voor mij slik geen medicijnen maar voel me echt gaar misschien dat is proberen
dat en uitgriepen. Sterktequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Kippensoep en thee en niks doen !!! Sterkte
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Toen ik dat snel las, las ik het verkeerd
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Toen ik dat snel las, las ik het verkeerd
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
iets met een k en een s verwisselend
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
thee staat naast me morgen maar blik halenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
las je Kneusjequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
iets met een k en een s verwisselend
Nee iemand anders kan dat best wel doen. Jij blijft in je nestquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
thee staat naast me morgen maar blik halen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo is heks wel, ze loopt de hele bbq dus ook met een heet sruikje rond.
Brandende struik, waar is DKquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo is heks wel, ze loopt de hele bbq dus ook met een heet sruikje rond.
Ik snap hem niet. Leg uit.quote:
Dat doen de mannen wel als ze moeten plassenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef mootie het volgende:
Wie gaat het sruikje blussen!!!! Slangen gevraagd!
giftige slangen genoegquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef mootie het volgende:
Wie gaat het sruikje blussen!!!! Slangen gevraagd!
We hebben er wel lol om. Best lulligquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg ben nog niet dood beter zal ik wel worden hoor gewoon een kutgriepje
Ian dan...de rest heeft verschrompelde prostaatjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doen de mannen wel als ze moeten plassen
Ik hap expres nietquote:
Ik snap hem nog steeds niet.quote:
Heb jij die gezien dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ian dan...de rest heeft verschrompelde prostaatjes
Nou ja, nu zou ik ook bijna die k gaan omruilen voor een squote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg ben nog niet dood beter zal ik wel worden hoor gewoon een kutgriepje
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doen de mannen wel als ze moeten plassen
Laysa heeft sterrenkijken als hobby.quote:
Die ken ik nietquote:
Ik welquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij mij schrompelt er niks! Maar ik ben ook nog geen 40
Hatsjjjoeeeeeeequote:
Mooi kut voor je, de hele avond gebukt op Fok! zitten typenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa heeft sterrenkijken als hobby.
quote:
toe maar.....op Fok nog welquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi kut voor je, de hele avond gebukt op Fok! zitten typen
ik ben al over de 40 maar er hangt ook nog niks bij mij hoor, mijn lipjes liggen er nog strak bijquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij mij schrompelt er niks! Maar ik ben ook nog geen 40
Gofferquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben al over de 40 maar er hangt ook nog niks bij mij hoor, mijn lipjes liggen er nog strak bij
Dat moet eigenlijk in vette lettersquote:
Ik ben al lang mijn ster laten repareren door Stan van Carglass.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi kut voor je, de hele avond gebukt op Fok! zitten typen
Doosquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben al over de 40 maar er hangt ook nog niks bij mij hoor, mijn lipjes liggen er nog strak bij
Jezustering Heks!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kreeg ook niet een vast omlijnend beeld...nu wel...teun die ''op fok'' zitquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
Hoe zit je op Fok dan?
Op je toetsenbord of beeldscherm?
TMIquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Omg houdt Fok! dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kreeg ook niet een vast omlijnend beeld...nu wel...teun die ''op fok'' zit
Komt vermoedelijk doordat je dat deel veel te weinig gebruikt hebt, dat is doodzondequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De zalm van vorige week oogt ook vers in de verpakking, maar als je het openmaaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik denk ik meld het maar ff anders staren jullie zo op de BBQ en denken zal ze nu wel of zal ze nu niet een hangdoos hebbenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet het niet....jij hebt teun in het echt gezien
Dit denk ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij zit ook nog op Facebook. Het gewicht een beetje verdelen?
Oiquote:
heheeeekssssssquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik denk ik meld het maar ff anders staren jullie zo op de BBQ en denken zal ze nu wel of zal ze nu niet een hangdoos hebben
Volgens mij is het niet de bedoeling jou erop te grillen hoor. De rest hou je maar bij jequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik denk ik meld het maar ff anders staren jullie zo op de BBQ en denken zal ze nu wel of zal ze nu niet een hangdoos hebben
Be sure dat we op die BBQ naar vlees zitten te staren Heks, maar ik ben niet van plan om ook maar één seconde naar jouw kruikje kruisje te gaan kijken. En na vanavond al helemaal niet meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Be sure dat we op die BBQ naar vlees zitten te staren Heks, maar ik ben niet van plan om ook maar één seconde naar kruikje kruisje te gaan kijken. En na vanavond al helemaal niet meer
Jezus, daar zeg je watquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
Ik was dus echt niet van plan om naar het kruis van heks te gaan staren, nu ben ik bang dat mijn ogen er op gefixeerd raken.
Ja, ja, nu hebben wij het gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef Toverheks het volgende:
nou genoeg jullie ontlokken me uitspraken omdat ik vanavond niet zpo helder kan denken, weet het wel hoor is een complot tegen mij ff uithoren hoe alles er nog bij en staat bij die Heks dus genoeg ander onderwerp
![]()
Godverdommequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
Ik was dus echt niet van plan om naar het kruis van heks te gaan staren, nu ben ik bang dat mijn ogen er op gefixeerd raken.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
sorry ik zal me gedragen komt gewoon door de gripe hoor
TMI=> To much Ibuprofenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef Toverheks het volgende:
sorry ik zal me gedragen komt gewoon door de gripe hoor
Ik zet niks, HEKS MOET ERBIJquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally, zet maar een streep door de naam van Heks hoor, dat soort types tolereren wij op ons nette park niet. Dé slet!!!
Ik plak er wel een reep spek of een hamburger tegenaan, geen zorgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
8 cm toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef mootie het volgende:
Iemand hier nog geinteresseerd in de stand van zaken wbt mijn onderkant?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally, zet maar een streep door de naam van Heks hoor, dat soort types tolereren wij op ons nette park niet. Dé slet!!!
Die van mij is zuur al door de jaren heen op fokquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef mootie het volgende:
Iemand hier nog geinteresseerd in de stand van zaken wbt mijn onderkant?
Godverquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij is zuur al door de jaren heen op fok
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik plak er wel een reep spek of een hamburger tegenaan, geen zorgen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Kally en ik zorgen wel voor wat verfrissing.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]![]()
![]()
Straks mijn hele tuin verdord door die zure sloot van je
Whahahahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Kally en ik zorgen wel voor wat verfrissing.
Ieuwwwwwwwwwwww, zou hij goed branden op de bbq?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wedden dat Soury het boodschappenlijstje nu bij gaat werken?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als de duivel zelvequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ieuwwwwwwwwwwww, zou hij goed branden op de bbq?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Kally en ik zorgen wel voor wat verfrissing.
Ja komkommerfrisquote:
Wat is er mis met komkommer in de tzatziki?...dat hoort zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En daarmee in die zure sloot roeren? Dank je feestelijk, ransbak.
Kutzeepquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wedden dat Soury het boodschappenlijstje nu bij gaat werken?
Kan iemand regelen dat Joran komtquote:
quote:
Slaap lekker mopquote:
Ik ben geen meisje meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk jij maar uit, er zijn meer meisjes geweest die hem wilden laten komen
beterschapquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
ben er ook vandoor slaap lekker allemaalen gedraag jullie eens een keerjte
Uitzieken hequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
Trusten sruikjeroermeniet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
Whahahaha en daar heb je nog trek in nu?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef Soury het volgende:
Erge is nog dat ik nog moet eten, verse sardientjes
Trusten, ik ga ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
quote:
Ik wacht wel evenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha en daar heb je nog trek in nu?
Ja is niet mijn schuld, jij begon over zuurquote:
Slaap lekkerquote:
Uhh ok tis weer mijn schuld he ? Nou ik ga welquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is niet mijn schuld, jij begon over zuur
Check je de staat van verschrompeldheid even?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga even plassen, ben tenslotte over de 40, dus het mag
Wil je een komkommer mee? Voor de fris?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ok tis weer mijn schuld he ? Nou ik ga wel
Dat gaat toch via de achterkantquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Check je de staat van verschrompeldheid even?
Nee ik pleur er wel knoflooksaus opquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil je een komkommer mee? Voor de fris?
Of ter vergelijkingquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil je een komkommer mee? Voor de fris?
quote:
quote:
Dan grill je ze morgen lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef Soury het volgende:
Ik heb serieus niet zo'n trek meer nu. Ik heb een fakking kilo gekocht
Checkquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Check je de staat van verschrompeldheid even?
Joh, gewoon eten en niet aan de kut van heks denken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef Soury het volgende:
Ik heb serieus niet zo'n trek meer nu. Ik heb een fakking kilo gekocht
Dat was de bedoeling ook, vandaag een pond en morgen de rest in een recept met kaas enz. Komt wel goed zoquote:
LOL Thanksquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Joh, gewoon eten en niet aan de kut van heks denken.
Hahaha, "De kut van Heks", volgende TTquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Joh, gewoon eten en niet aan de kut van heks denken.
Ik ben tegenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hahaha, "De kut van Heks", volgende TT
Nou de krullen ik zet de gril gewoon aan.quote:
Eet zequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de krullen ik zet de gril gewoon aan.Laptop uit en jullie zijn (frisse) lucht en vergeten
Ik denk dat wij nog gaan opkijken van Heks, die gaat het meeste losquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Straks zit dat arme kind hier in de tuin en durft ze niemand meer aan te kijken
Of andersomquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Straks zit dat arme kind hier in de tuin en durft ze niemand meer aan te kijken
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog gaan opkijken van Heks, die gaat het meeste los
quote:
Creepyquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
[..]Jullie lijken het eens te zijn.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben moede,ga even onderuit hangen, wat lurken en daarna ook pitten
Dat is waar. Maar ik heb een te visueel ingestelde geest, die bescherm ik graag.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat je vis als ontbijt hebt (zelfs niet op vrijdag)
Komkommertje erbij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef Leandra het volgende:
Ik ga er niet vanuit dat je vis als ontbijt hebt (zelfs niet op vrijdag)
Als het maar geen Noord-Duits komkommertje is...quote:
Hoi!quote:
Vingertjes zijn dinsdag, en met pilletjes is de misselijkheid weg!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoi!
Hoe is het met de vingertjes? En de misselijkheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |