Gezellig toch....En dat allemaal door jouw straatje?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
de avond vierdaagse komt door de straat, wat kunnen kinderen een herrie maken
Tuinslag eropquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:07 schreef Toverheks het volgende:
de avond vierdaagse komt door de straat, wat kunnen kinderen een herrie maken
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
kindjes een slag slaan met een tuin?![]()
ik dacht dat ik gemeen was
Nee, dat doe ik alleen 's morgens met 250 cc yoghurt. Over de rest van de dag twee appels en nu worden het vier boterhammen met een gebakken uitje en tonijn d'r op, twee beschuitjes met twee eieren en een flink glas melk. Morgen zelfde overdag en dan 's avonds wokgroente met wat kipfilet. Eenzijdig, maar het werkt.quote:
Netjes hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen 's morgens met 250 cc yoghurt. Over de rest van de dag twee appels en nu worden het vier boterhammen met een gebakken uitje en tonijn d'r op, twee beschuitjes met twee eieren en een flink glas melk. Morgen zelfde overdag en dan 's avonds wokgroente met wat kipfilet. Eenzijdig, maar het werkt.
Ben je aan het afbouwen voor de bbq?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen 's morgens met 250 cc yoghurt. Over de rest van de dag twee appels en nu worden het vier boterhammen met een gebakken uitje en tonijn d'r op, twee beschuitjes met twee eieren en een flink glas melk. Morgen zelfde overdag en dan 's avonds wokgroente met wat kipfilet. Eenzijdig, maar het werkt.
Waarom? Of bedoel je die van MacDonalds?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Netjes hoor![]()
ik ga volgende week aan de shakes
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Of bedoel je die van MacDonalds?
omdat ik gewoon wat slanker wil zijn voor begin juliquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Of bedoel je die van MacDonalds?
Rotterdam mijd ik maar tijdens trainingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Nu denkt Pietje dat ik hem nat wil spuiten als hij gaat lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |