Jep, maar die kan je alleen inleveren op de duitste coca cola website. Die hebben een eigen actie lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:44 schreef Dagkaart het volgende:
ik heb alleen duitse cola vanille, zitten die daar ook op, zo ja waar?
Ik heb hier al veeeel meer topics over voorbij zien komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef thewvll het volgende:
Onder de doppen van 1,5 L coca cola flessen in de smaken regular, light en zero zitten codes waarmee je voor actie artikelen kunt sparen. Indien jullie deze codes niet gebruiken zou ik willen vragen of jullie deze codes in dit topic willen posten.
tis nu wachten totdat de bestellingen binnenkomen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Ik heb hier al veeeel meer topics over voorbij zien komen.
He he... eindelijk iemand die het door heeft!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef Feestkabouter het volgende:
zojuist rondje langs wat winkels gedaan.
met mijn vriendelijkste gezicht de belangrijkst ogende medewerker in de winkel gezocht, en gevraagd of ik iets voor de winkel kon doen. tegenprestatie dus.
veel leuke reacties, tegenprestatie nergens nodig, zak vol doppen nu, eens kijken hoeveel nog geldige codes erbij zitten.........
Ik zou dan denken dat er toch ook wel weer vakkenvuller oid zijn die die codes zelf sparen, maar dan heb ik het toch fout gedacht. Misschien morgen maar is even bij de supermarkt langs en het vragenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef Feestkabouter het volgende:
pffff.......... af en toe lastig te ontcijferen
maar wel 58 goeie en maar 4 die al waren gebruikt!!
is toch weer een vest en een long-sleeve!
1 van de codes was overigens: AHAZEGEL
vond ik wel geinig
ik spaar namelijk geen zegels, maar deze wel
Ik begon er mee bij ons en toen gingen al mijn collega's het ook doen, maar bij andere AH's doen ze het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Starzky het volgende:
[..]
Ik zou dan denken dat er toch ook wel weer vakkenvuller oid zijn die die codes zelf sparen, maar dan heb ik het toch fout gedacht. Misschien morgen maar is even bij de supermarkt langs en het vragen
Naja, maar even kijken morgen, van de SPAR krijg ik al alle doppen, maar meer zijn er altijd welkomquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik begon er mee bij ons en toen gingen al mijn collega's het ook doen, maar bij andere AH's doen ze het niet
ben een grote liefhebber, lijkt me wel geinig.quote:
valt mij ook mee, de meesten weten niet eens dat er een actie gaande is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Starzky het volgende:
[..]
Ik zou dan denken dat er toch ook wel weer vakkenvuller oid zijn die die codes zelf sparen, maar dan heb ik het toch fout gedacht. Misschien morgen maar is even bij de supermarkt langs en het vragen
Dankjequote:
Lijkt toch echt op een Oquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:23 schreef liesje1979 het volgende:
Er zijn geen O's, dus ongetwijfeld is het een Q.
cola in de aanbieding deze week bij AHquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:31 schreef Gemaskerde het volgende:
50 cent per (ongebruikte) code geboden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |