Pfff die heb ik niet echt. Ik ben moeder tegenwoordig he.quote:
Kom op dit gelooft niemand he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Pfff die heb ik niet echt. Ik ben moeder tegenwoordig he.
Haha, garppenmaakster.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Tally het volgende:
quote:
Ha, daar zijn ze. De verhalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]ECHT!!!
Maar ook moeder worden heeft zo zn voordelenDe baby gaat 's nachts na de fles slapen. Papa en Mama niet
Dat waren ook meteen de verhalen J.quote:
Uhm.. De hoeveelheid ligt het niet aan J.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef Jarno het volgende:
Misschien moet je eens wat meer neuken, T.
Misschien het tijdstip. Als je net klaar bent met de baby voeden heb je geen zin om uitgebreid van bil te gaan. Ene keer wel... Maar vaker niet..quote:
Ik vind het een prestatie. Het was echt het laatste in onze gedachten tijdens nachtvoedingen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien het tijdstip. Als je net klaar bent met de baby voeden heb je geen zin om uitgebreid van bil te gaan. Ene keer wel... Maar vaker niet..
Ik gok op het eerste gewoon?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef Tally het volgende:
Als een man na een hele poos weer contact opneemt en dan zegt: Je bent voor mij altijd wel speciaal geweest, betekend dat dan dat je een goeie beurt was die hij graag opnieuw zou willen beleven?
Of issie homo geworden en wist hij het meteen na onze beurt?
Altijd J. het is ALTIJD in mijn gedachtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het een prestatie. Het was echt het laatste in onze gedachten tijdens nachtvoedingen hoor.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ook, Houzert wil gewoon weer een keer van bil.
MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm hoi!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF. MILF.
Zijn toch geen tijden mensch!quote:
Dit dus.quote:
Was het maar kut?quote:
37 graden en een beetje vochtig ?quote:
Het hoeft geen compleet waterballet te worden ? zoals mn badkamer en slaapkamer plafondquote:
Net als met je badkamer gewoon een handdoek eronder en gaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Het hoeft geen compleet waterballet te worden ? zoals mn badkamer en slaapkamer plafond
Je bedoelt gewoon een grondzeil van 6x4 meter ? zodat je als je erop duikt lekker door glijd?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Net als met je badkamer gewoon een handdoek eronder en gaan?
Wmb?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een grondzeil van 6x4 meter ? zodat je als je erop duikt lekker door glijd?
Gruwelijk nat ?quote:
Ik ben ff pallets sorteren?quote:
Samsung meuk gekoopt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:24 schreef Tally het volgende:
Ik ben aardig mn vakantiegeld er doorheen aan t jagen via iBood
Ja. Ik wilde eigenlijk de versie kopen met bluray er in maar 200 euro verschil vond ik toch een biertje veulquote:
Ook God zit er wel eens naast JK. Anders was die hele zondvloed ook niet nodig geweest he!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Steve geloofde ook dat de G4 Cube zichzelf prima zou koelen..
Dat zijn heel veel vieze filmpjes T!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef Tally het volgende:
Ik had ook al zo'n 750G 2,5" HDD gekocht van de week
Voor bij mijn Mac
Straks op je heftruck over de camping ?quote:
Dat was er van de week ook op iBood!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ohja, zo een NAS, die blief ik ook nog.
Als je je Oma van 83 zinnetjes uit New Kids hoort quoten als antwoord op een vraag is dat wel erg vaagquote:
Dat weet ik niet uit mijn hoofd. Dan zou ik even in mijn archief moeten duiken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ruim een maand geleden ook al volgens mij.
Omdat ik van binnen best een nerd ben. Ik heb namelijk al helemaal in m'n hoofd hoe het netwerk inclusief mediaspeler die ik met m'n iPad kan bedienen er uit zou moeten zien. Waarschijnlijk kom ik er na drie weken Full HD films kijken er achter dat ik nog helemaal geen eettafel heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef Jarno het volgende:
Waarom zou je nou zoiets raars doen als het huis uit gaan?!
En een overvloed aan niet relevante, knipperende, draaiende, felkleurende, net-niet-helemaal-transparante GIFjes. Maar dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whoa, dat wordt natuurlijk zo een supervette Powerpoint met mitrailleur- en typmachinegeluiden en mooie grafische overgangen!
"Fijne dag en dikke lik van Max."quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet "greotjens, Ria en de kids en een poot van Wodan."
"En met het beantwoorden van deze laatste vraag zit onze tijd samen er op. Ik hoop dat het jullie nu duidelijk is hoe wij samen deze nieuwe richting op gaan. Mochten jullie nog vragen hebben die dieper op de stof in gaan kunnen jullie altijd langs mijn bureau lopen. Veel plezier bij de volgende presentatie. Check jullie later, homies for life".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
En natuurlijk afsluiten met 'groetjes'.
tvp voort de geile badkamerverhalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef mijsje het volgende:
en ik maar denken dat er geile verhalen te lezen waren als ik online zou komen...beter dan de badkamer bekijken op het moment?
goedemiddag dus!
Ben je al thuis ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:17 schreef mijsje het volgende:
en ik maar denken dat er geile verhalen te lezen waren als ik online zou komen...beter dan de badkamer bekijken op het moment?
goedemiddag dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |