geen zin inquote:
ik zit in een mega dip. stretcher uitklappen en slapen. ik heb dan wel geen strecher bij me , dus dat scheeltquote:
quote:
geef die boer ook een stoelquote:
snel opdrinken, dan hoef je er niet meer naar te kijkenquote:
ik kan de automaat helaas niet bijhoudenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snel opdrinken, dan hoef je er niet meer naar te kijken
Dat ik een lekker vol glas Taksi Blauw hebquote:
hmm heb al jaren geen taksi meer op. is dat tropical of is het nieuw ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik een lekker vol glas Taksi Blauw heb
Dat is tropicalquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm heb al jaren geen taksi meer op. is dat tropical of is het nieuw ?
zeg dat wel. er komt geen einde aan heh. nou ja morgen iig vrijdag!quote:
ah, die vond ik ook altijd wel lekker. ^^quote:
Die is ook heel lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, die vond ik ook altijd wel lekker. ^^
ik ben ook down. wilde gaan koken, maar t wordt patat halenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
Yea morgen vrijdag! Dat zal een leuke dag moeten worden. Vooral morgenavondmaarja. Ik hoop nergens meer op. Ben in een down state nu.. en dan zo fitnessen ahhahaa
hahaha ik heb opeens de slappe lach. NIET normaal ahahhaaquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben ook down. wilde gaan koken, maar t wordt patat halen
Geil.quote:
Zeker geil!quote:
dan moet je ff kijken als je thuis bent.quote:
Yea finally! Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef lipjes het volgende:
zo naar mijn afhaallocatie scheuren, hopen dat mn pakket er al ligt
veel plezierquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef lipjes het volgende:
zo naar mijn afhaallocatie scheuren, hopen dat mn pakket er al ligt
Tot hoelaat moet je white?quote:
10 minuten nog.quote:
haha oke nice. Ik ook zoiets.. naar huis, omkleden en fitnessen ..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
10 minuten nog.
dan boodschappen doen, en langs de snackbar
Yo same here. Toedels!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga alvast afsluiten.
Fijne avond![]()
•
Meen je?quote:
Haha ergens in het midden in dat clipje. Dit is muziek voor mensen die niet serieus zijnquote:
Hahaha, zitten hiero in een lachkik bijna. Het is zo stom, dat het wel leuks is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:08 schreef WhiteLightning het volgende:
ken je focus niet ?
moet je wel de live versie draaien
Zelfs een Nederlandse band jonghu! hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ja opzeker dat die gasten aardig de weg kwijt zijn, maja das normaal voor die tijd.
McFlurry Magnum / Brownie! Alleen die hebben ze nergens meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:39 schreef Mc.Chicken het volgende:
Oeh op naar de Mac. Iemand een ijsje?
Lekker bijtijds jong.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef Unfabulouss het volgende:
Ken iemand dat ranzige filmpje 2 Girls 1 Cup![]()
Google het maar eens, ik kreeg er rillingen van![]()
Ps ik durf de link niet te plaatsen![]()
Over dit clipje bij Jensen
Was het een grote steen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef Unfabulouss het volgende:
Ken iemand dat ranzige filmpje 2 Girls 1 Cup![]()
Google het maar eens, ik kreeg er rillingen van![]()
Ps ik durf de link niet te plaatsen![]()
Over dit clipje bij Jensen
Was 3 jaar geleden ofzo?quote:
KitKat hebben ze ook niet meer..quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
McFlurry Magnum / Brownie! Alleen die hebben ze nergens meer
wat doe ik dan op mn werk ?quote:
quote:
Vind er geen flikker aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 06:55 schreef Crazy-M het volgende:
Beste spel ooit gespot
Die filmpjes van dat spel
voorruit danquote:
mwa, die kapsels van die paardcen, dan daarna die secret boxen, paarden op skatesquote:
is nie belangrijkquote:
nietusquote:
Wellus!quote:
nietusquote:
indeedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
Meh vrijdag.. bijna weekend!! Fucking brilliant!
zeg dat welquote:
die 2 druppels regen?quote:
eeh dat jij zo weinig ...quote:
zal nog wel komen hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeh dat jij zo weinig ...![]()
![]()
nee maar vanmorgen heeft het nog behoorlijk hard geregend
mwa was vanmorgen om 5:00quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal nog wel komen hier.
als het maar niet regent vanavond, dan hebben we sport avond
Mogguh!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeh swaffel jij zo weinig ...![]()
![]()
nee maar vanmorgen heb ik nog behoorlijk hard geswaffeld
Mogguh,quote:
Goeiemorgenquote:
Goeiemorgenquote:
Goeiemorgenquote:
Jou had ik al gehad?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogguh,
en heerlijk dat je moeder het vond
Ze was nog nooit zo geswaffeld
oei, dank uquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:42 schreef Mc.Chicken het volgende:
Jou had ik al 1 miljoen gegeven?
Dan nogmaals: 1 miljoen
Alles oke vandaag?quote:
kan beterquote:
whehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mogguh,
en heerlijk dat je moeder het vond
Ze was nog nooit zo geswaffeld
Whatsup?quote:
Hi Tri!quote:
Sletjeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
hit it backquote:
zit op het werkquote:
hey 3fm ook aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:50 schreef tripack het volgende:
waren net wel wel ff paar goeie funky nummers op 3fm
sven hammond soul, naked and famous en daarna John fardon![]()
i'm alive
goede zenderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:50 schreef tripack het volgende:
waren net wel wel ff paar goeie funky hits op 3fm
how to fuck a dentist, naked and famous en daarna John fart![]()
i'm alive
was alleen in de autoquote:
hoiquote:
hier hebben we gayradioquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
was alleen in de autonu 538
nja nu wel lekker nummer, MJ- can't stop
OMg... beter zet je snel 3fm opquote:
zelf uitgekozen zeker?quote:
saairadio??quote:
Het is anti-bash-friday.quote:
ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
was alleen in de autonu 538
nja nu wel lekker nummer, MJ- can't stop
kleren al uitgetrokken ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het is anti-bash-friday.
Ofwel.. Love-all-friday
quote:
nee, werk radioquote:
Make Love Not Warquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het is anti-bash-friday.
Ofwel.. Love-all-friday
dat kun je de mensheid niet aandoenquote:
Haha, wat heeft dat er mee te maken?quote:
I love youquote:
quote:
moet je wel eerst 3 jaar geen sex hebbenquote:
ik dacht ik opper een idee. is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha, wat heeft dat er mee te maken?
[..]
I love you
ik hoorde juist dat het internationale burendag is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:54 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Het is anti-bash-friday.
Ofwel.. Love-all-friday
geweldig adviesquote:
* Crazy-M belt alvast de politiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoorde juist dat het internationale burendag is.
vanavond ga ik mijn buurmeisje dus even ombrengen..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Haha, wat heeft dat er mee te maken?
[..]
I love you
!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoorde juist dat het internationale burendag is.
vanavond ga ik mijn buurmeisje dus een goeie beurt geven..
je kleine speldje ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:00 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
!!!
Dan ga ik mijn MILF grandmother een cadeautje brengen..
nee, vanmorgen nog bij je moeder gedaanquote:
whehe ik heb 3 single buurvrouwen in het portiek wonen....quote:
ewwwquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kleine speldje ?
[..]
nee, vanmorgen nog moederkoek gegeten
ik wist het wel..quote:
bij mij wonen er 2. blonde chicks. eentje best lekker.(is er pas komen wonen) allebei bezetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe ik heb 3 single buurvrouwen in het portiek wonen....
1. oud vrouwtje
2. te gelovig
3. zou kunnen
ik wil alleen mijn meisje![]()
doh balenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij wonen er 2. blonde chicks. eentje best lekker.(is er pas komen wonen) allebei bezet
voel je niks vanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij wonen er 2. blonde chicks. eentje best lekker.(is er pas komen wonen) allebei bezet
vrij weinigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
doh balen
en miss nog iets aan de overkant??
ik zal eens suiker gaan lenen. moet ik helaas wel buiten aanbellen, is aan de andere kant vd ingangquote:
succesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal eens moederkoek gaan lenen. moet ik helaas wel buiten aanbellen, is aan de andere kant vd ingang
o jee, dat kan niet goed gaanquote:
tuurlijk wel, hopelijk wint man united, en kunnen we edwin vd sar weer in tranen zien. zou toch mooi wezen.quote:
welk nummer ?quote:
je eigen schuld, moet je 3fm maar aan zettenquote:
nou, voor de 1500ste keer Pink horen is ook niet alles..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je eigen schuld, moet je 3fm maar aan zetten
iets van morgen ofzoquote:
wel tof dat een radiozender NL muziek tussen door draaitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga hier niet over de radioquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
o diequote:
nee maar die live optredens sochtends zijn toch wel goed te doen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, voor de 1500ste keer Pink horen is ook niet alles..
* Crazy-M heeft altijd cd in de autoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee maar die live optredens sochtends zijn toch wel goed te doen ?
ja daar gaat het nu niet over Crazy-Mquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft altijd een neukpop in de auto
* gianni61heeft altijd studio brussel of MNM smorgens in de autoquote:
ik vind dat meestal wel lekker jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee maar die live optredens sochtends zijn toch wel goed te doen ?
ik had liever een naakte sanne hans in mn eigen bed, op de radio heb je daar toch niks aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind dat meestal wel lekker jawaar heb je anders een naakte sanne hans in bed??
Op 3FM
Whehehe das waarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had liever een naakte sanne hans in mn eigen bed, op de radio heb je daar toch niks aan
oquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daar gaat het nu niet over Crazy-M
mja de tijd dat ik radio luister is het allemaal kletsen enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
maar ehm, ik ben te lui voor cds, vind radio wel beter, bovendien hoor je dan wel apparte versies zeg maar
wie zegt dat ze naakt is in bedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind dat meestal wel lekker jawaar heb je anders een naakte sanne hans in bed??
Op 3FM
Lex Uiting...quote:
kan de foto trouwens zelf niet zienquote:RT @lexuiting: @MissMontreal, vanochtend om 07:04 uur, half nakend met vriendinnetje onder de klamme lappen. #Giel #3FM http://t.co/54seqIq
hmm je ziet alleen een blote arm ...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:33 schreef tripack het volgende:
[..]
Lex Uiting...
van twitter
[..]
kan de foto trouwens zelf niet zien
nou enquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm je ziet alleen een blote arm ...
meer niet. en half naakt is niet volledig naakt
haaaiquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
Jongens jongens. Luister Radio Onzin. Voor Fokkers, door fokkers. Momenteel een verzoekjesmachine, dus je kan zelf ook nog aanvragen.
quote:
is niet op fm te ontvangen he..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
Jongens jongens. Luister Radio Onzin. Voor Fokkers, door fokkers. Momenteel een verzoekjesmachine, dus je kan zelf ook nog aanvragen.
Kan niet streamen en luisteren op werkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
hier ook niet... dan wordt ik hier gevierendeelt als ik dat zou doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan niet streamen en luisteren op werk![]()
Dat niet. Maar wel via je (hippe) telefoon, PC en dergelijkequote:
Nare werkgever heb jij dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan niet streamen en luisteren op werk![]()
Ik ben er zelf verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]
hier ook niet... dan wordt ik hier gevierendeelt als ik dat zou doen
doe maar sepultura , sepultura dead embryonic cellsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
Eens, maar die staat er niet tussen. Genoeg gitaarmuziek, maar Sepultura ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe maar sepultura , sepultura dead embryonic cells
Ze vinden bepaald verkeer belangrijker dan mensen die streamenquote:
Laat me raden, de 18de?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens, maar die staat er niet tussen. Genoeg gitaarmuziek, maar Sepultura ook niet.
Ach, volgende maand ga ik ze zien
iets van de famous unknowns dan ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eens, maar die staat er niet tussen. Genoeg gitaarmuziek, maar Sepultura ook niet.
Ach, volgende maand ga ik ze zien
onzin radioquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef Ezechielk het volgende:
Zoekresultaten:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iets van de famous unknowns dan ?
Schiet op, ik wil rokenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoekresultaten:
( Resultaten 1 tot 0 van totaal 0 gevonden nummers )
Waaromquote:
moet je een link voor de .flacs ? ik heb een album deze week gekocht, volgens mij werkt de download link nog wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoekresultaten:
( Resultaten 1 tot 0 van totaal 0 gevonden nummers )
omdat ik misschien naar andere soort muziek luisterquote:
voor frans duits moet je bij tripack wezen geloof ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat ik misschien naar andere soort muziek luister
en kan wel aanvragen maar zal dan toch niet gedraaid worden
nou je kan gewoon 538 opzetten hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
voor frans duits moet je bij tripack wezen geloof ik
ook die heb ik hier niet op de fmquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat ik misschien naar andere soort muziek luister
en kan wel aanvragen maar zal dan toch niet gedraaid worden
K3 ?quote:
Flacs speelt dat ding niet af. MP3's met een bitrate van minimaal 256, grotendeels 320 zelfs.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je een link voor de .flacs ? ik heb een album deze week gekocht, volgens mij werkt de download link nog wel.
crazy van britney spearsquote:
nahquote:
mooi warkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah
* Crazy-M is meer van het NL-talige
ook al kan ik over het algemeen naar alles luisteren behalve klassiek of metal enzo
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah
ook al kan ik over het algemeen naar alles luisteren behalve klassiek of metal enzo
nee niet echt :'quote:
lol, die ken ik nietquote:
die vind ik dan wel weer leukquote:
Moet je maar eens luisteren, is lachenquote:
vanavond ff thuisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet je maar eens luisteren, is lachen
dat komt waarschijnlijk omdat het kinderen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vanavond ff thuis
hier geen geluid
maar ze zien er niet echt oud uit
had ik het idd goed gezien hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk omdat het kinderen zijn
Zijn ze ook niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vanavond ff thuis
hier geen geluid
maar ze zien er niet echt oud uit
vanavond kip piri-piri..quote:
Dat is toch hete kip??quote:
weet je dat zeker ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
geen idee,quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je dat zeker ?Dit leidje is zo vrolijk dat het fluit,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoek maar op
had hij met carnaval
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
hehequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ja carnaval is niet aan mij besteed. typisch iets voor onder de rivier
Ik ga straks de sauna in. Ga je mee? Lekker heet...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee,
op de verpakking staat piri piri.
hoe heter hoe beter
graag, maar ik ga vanavond voetballen (als het droog blijft)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ga straks de sauna in. Ga je mee? Lekker heet...
carnaval: mooiste tijd van het jaar!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ja carnaval is niet aan mij besteed. typisch iets voor onder de rivier
Rond een uur of 4, half 5 dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
graag, maar ik ga vanavond voetballen (als het droog blijft)
Ik heb er niets mee. ben er niet mee opgegroeit.quote:
vanaf 11-11 weer elk weekend knallenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
graag, maar ik ga vanavond voetballen (als het droog blijft)
[..]
carnaval: mooiste tijd van het jaar!
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
maar ik heb honger!!!
moederkoekpizza bukake endeldarmen alles erop en eraan FTW! Einz!
nog aant werkquote:
ik ben er wel mee opgegroeid..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. ben er niet mee opgegroeit.
* WhiteLightning vindt het dus maar een raar feestje
dat niet, maar wel 3 dagen per week wagen bouwenquote:
welke optocht loop je mee ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog aant werk
daarna de piri piri
dan voetballen.
volgens mij woon je ook een beetje ver weg..
[..]
ik ben er wel mee opgegroeid..
[..]
dat niet, maar wel 3 dagen per week wagen bouwen
Hmm lekker met een volle piri piri buik gaan voetballenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog aant werk
daarna de piri piri
dan voetballen.
volgens mij woon je ook een beetje ver weg..
teuvenquote:
aah limbolandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
teuven
gulpen
vaals
bemelen/st maarten voeren/landgraaf (1 van de 3)
het is het zuiden des nederland in elk gevalquote:
bij ons vannacht geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
regen ? heb je dat gisteren niet gehad ? hier is er gewoon een blauwe lucht atm, beetje wolkjes dat wel.
bij mij rond een uur of 7 gisteren avond. niet normaal met die wind.quote:
jah gister wel veel wind, dacht al dat de moeder van smokez weer bezig was met ontluchtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij rond een uur of 7 gisteren avond. niet normaal met die wind.
nee, niks. alleen wind.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
regen ? heb je dat gisteren niet gehad ? hier is er gewoon een blauwe lucht atm, beetje wolkjes dat wel.
Ik had vannacht regen geloof ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
das wel heerlijk slapen danquote:
ik werd er wakker van ... of was dat de wekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wel heerlijk slapen danalthans das bij mij altijd het geval
geloof dat het hier ook geregend heeft vannacht, maar toen was ik in diepe comaquote:
wait whut??quote:
u zegt ?quote:
Werd compleet afgekraakt op twitter ahhahaaaquote:
heeeey kleinequote:
quote:
rebecca blackquote:
das toch zo'n youtube hitje?? met een irritant liedje?quote:
jij komt nooit in ONZ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef tripack het volgende:
[..]
das toch zo'n youtube hitje?? met een irritant liedje?
nouwelijksquote:
als ik naar je historie kijk, kom je niet eens buiten deze scquote:
dan kijk je niet helemaal niet goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar je historie kijk, kom je niet eens buiten deze sc
Ik ben ook voornamelijk hier hoor. Komt omdat tri er isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik naar je historie kijk, kom je niet eens buiten deze sc
ik hier en ARG7 tegelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik ben ook voornamelijk hier hoor. Komt omdat tri er isis gezellig!
Hahaha wil je dat gaan doen?quote:
ja oover minder dan 2 maanden al hoorquote:
Mag ik ook komen?quote:
oei oei, je kunt je nog bedenken hequote:
whahah ja bedenken kan welquote:
is wel levenslang hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
whahah ja bedenken kan wel![]()
maar wil ik niet
hahaha zeker gratis zuipenquote:
nog even de printer van de baas misbruikenquote:
Nee ik drink niet.. maar hou wel van gezelligheid en bruiloftenquote:
lolquote:
quote:
Hij maakt wel een goeie koprol.quote:
Yea same here ..quote:
nog 14 kwartierquote:
is dat rauwe courgette? das toch niet lekker..quote:
ik heb werkelijk geen idee. ik vervang zoiets gewoon door chipsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat rauwe courgette? das toch niet lekker..
Ik heb een ander soort DIP..quote:
dat willen we allemaal!quote:
+1quote:
Ja dit eigenlijk ook altijd wel..quote:
het is LIFquote:
omnomnomquote:
haha, ja dat krijg je ervanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo even chips en dipsaus halen.
Heb er meteen trek in door jullie
sorryquote:
zullen we dan maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:06 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
+1
[..]
Ja dit eigenlijk ook altijd wel..+1
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
KEIGEIL PAKJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |