geen zin inquote:
ik zit in een mega dip. stretcher uitklappen en slapen. ik heb dan wel geen strecher bij me , dus dat scheeltquote:
quote:
geef die boer ook een stoelquote:
snel opdrinken, dan hoef je er niet meer naar te kijkenquote:
ik kan de automaat helaas niet bijhoudenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snel opdrinken, dan hoef je er niet meer naar te kijken
Dat ik een lekker vol glas Taksi Blauw hebquote:
hmm heb al jaren geen taksi meer op. is dat tropical of is het nieuw ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik een lekker vol glas Taksi Blauw heb
Dat is tropicalquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm heb al jaren geen taksi meer op. is dat tropical of is het nieuw ?
zeg dat wel. er komt geen einde aan heh. nou ja morgen iig vrijdag!quote:
ah, die vond ik ook altijd wel lekker. ^^quote:
Die is ook heel lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, die vond ik ook altijd wel lekker. ^^
ik ben ook down. wilde gaan koken, maar t wordt patat halenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Mc.Chicken het volgende:
Yea morgen vrijdag! Dat zal een leuke dag moeten worden. Vooral morgenavondmaarja. Ik hoop nergens meer op. Ben in een down state nu.. en dan zo fitnessen ahhahaa
hahaha ik heb opeens de slappe lach. NIET normaal ahahhaaquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben ook down. wilde gaan koken, maar t wordt patat halen
Geil.quote:
Zeker geil!quote:
dan moet je ff kijken als je thuis bent.quote:
Yea finally! Ik hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef lipjes het volgende:
zo naar mijn afhaallocatie scheuren, hopen dat mn pakket er al ligt
veel plezierquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef lipjes het volgende:
zo naar mijn afhaallocatie scheuren, hopen dat mn pakket er al ligt
Tot hoelaat moet je white?quote:
10 minuten nog.quote:
haha oke nice. Ik ook zoiets.. naar huis, omkleden en fitnessen ..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
10 minuten nog.
dan boodschappen doen, en langs de snackbar
Yo same here. Toedels!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga alvast afsluiten.
Fijne avond![]()
•
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |