Extra kosten weet ik ja, ze rekenen sowieso ¤10,- overlijdensrisico en ¤475,- eenmalig bedrag voor het oversluiten. Maar jullie gaan uit van weinig informatie o.i.d.? Hebben jullie zelf ervaringen, want daar was het mij om te doen. De financiering loopt nu bij de NVF met een rente van 11% dus slechter kan het sowieso nooit zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:18 schreef cricket het volgende:
Het feit dat er zo weinig echte informatie op de site staat komt niet echt betrouwbaar over.
Ze zijn zo te zien dezelfde als geldmeesters, die komen er in reviews meestal niet zo heel goed vanaf (ivm extra kosten).
Het is volgens mij een doorlopend krediet. Bij Nederlandse Kredietmeesters is de rente 4,5% dus dat scheelt echt heel veel, gewoon honderden per maand, vandaar dat we het willen oversluiten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:49 schreef vigier het volgende:
Wat voor soort financiering? Als het om een PL of DK gaat zou ik gewoon naar Freo gaan, dat heb ik ook gedaan. Was vrij snel geregeld. Ik geloof dat ik op Independer 1 goedkopere zag, maar daar had ik niet zo'n goed gevoel bij. Freo is overigens een label van De Lage Landen, wat weer een onderdeel van Rabobank is. En echt, 11%... pff
Nee, dat was een ander topic maar hypotheek houd ik voor nu zoals het is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef Lienekien het volgende:
Doorlopend krediet? Het ging toch om een hypotheek?
Er zijn heel veel verschillende aanbieders. De eerste selectie van partijen waar ik geen zaken mee doe kan heel goed op basis van weinig informatie zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef computerprobleem het volgende:
Maar jullie gaan uit van weinig informatie o.i.d.?
Mijn ervaring tot nu toe met ze is dat ik na vrij weinig onderzoek al een sterke indruk heb geen zaken met ze te willen doen. Dat zal niet het soort ervaring zijn wat jij zoekt, maar het is wel een ervaring: namelijk waarom mensen uberhaubt niet voor ze kiezen. Als genoeg mensen dat standpunt hebben zegt dat ook iets. Niet over feitelijke betrouwbaarheid, maar wel over hoe betrouwbaar ze lijken, en dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef computerprobleem het volgende:
Hebben jullie zelf ervaringen, want daar was het mij om te doen.
Laat me raden, je zat ook bij de DSB en IceSave?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik neem het risico toch maar, want het verschil tussen 4.5% en 11% is groot. Ik zal wel laten weten hoe het is gegaan.
vraag dan niks als je niet blij bent met de antwoorden en toch eigenwijs bent..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik neem het risico toch maar, want het verschil tussen 4.5% en 11% is groot. Ik zal wel laten weten hoe het is gegaan.
Hypotheek is gewoon apart, niets met deze financiering te maken. En de rente is toch echt 11%...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:15 schreef FreedonNadd het volgende:
Op zijn minst apart te noemen is dat hun kantoorpand ook te koop staat op funda als woonhuis. Dat verschil tussen rentes is onmogelijk 4.5 procent versus 11 procent. Het lijkt me eerder dat je nu een doorlopend krediet krijgt en een extra hypotheek op je huis hebt.
11 procent op een DK is heel normaal, 4.5 procent niet dat riekt direct naar hypothecaire zekerstelling ergens in de kleine lettertjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hypotheek is gewoon apart, niets met deze financiering te maken. En de rente is toch echt 11%...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |