Ja en nu maar hopen dat ze op het politiebureau dat ding niet ergens neerleggen waar het nooit meer tevoorschijn komt,quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik zei al dat ik dat ding beter had kunnen laten liggen
Kittens waarquote:
Dank jequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Kittens waaren nog gefeliciteerd met je vader
Ik heb m geadresseerd aan de afdeling gevonden voorwerpen, dus dat zou ik echt knap vindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en nu maar hopen dat ze op het politiebureau dat ding niet ergens neerleggen waar het nooit meer tevoorschijn komt,maar je hebt wel een goede daad verricht
Echt raar ja. Dan denk je een goede daad te verrichten en dan moet je er ook nog allerlei moeite voor doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Tis toch best bizar dat ze t niet ff op willen pikken hier toch?
Als ik vanavond na mn werk eerst naar het politiebureau zou gaan en dan pas naar huis ben ik wel een uur later thuis geloof ik![]()
Er zat geen adres in helaas.
O leuk, maak je weer een topic aan danquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je
Maandag komen er 4 kittens van 5 weken tijdelijk bij me wonenOp dit moment eten ze nog niet allemaal zelfstandig, ben benieuwd hoe dat maandag is anders heb ik nog wat te leren!
We hebben net alvast voer en kattenbakkorrels gehaald
thanxquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef Rewimo het volgende:
O en ik heb nog even op Diaz gestemd. Handig, al die e-mailadressen
Zonder eten naar bed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Shut op DM, jij kan het ook niet
[..]
thanx
Uiteraardquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:25 schreef indaha het volgende:
[..]
O leuk, maak je weer een topic aan dan
WJ is er pas om kwart voor zes dus wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
hebben we zeker ook geen tijd om naar de surfvijver te gaan
YW, hoe gaat ie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
oh-oh bedankt voor je kaart!
Nog steeds geen mail terug van DTH overigens..
Goed hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW, hoe gaat ie?
![]()
Ik vind het best wel stom dat DTH daar heel laks mee is met zulke dingen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Over teken gesproken: ik heb er gisteren eentje uit mijn collega's nek gevist
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Maes, ga jij niet in een onwijs zwart gat vallen na de hele trouwhype?
Oeh, als je in de buurt woonde haalde ik m wel op zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Bo-tje ligt lekker te pitten en gaat zo na haar wandeling even badderen, ze is ergens in gaan zitten het dametje
Zonde inderdaad want na 3x mailen gaat het echt naar de buuf en het is een hele trede vol met NatureDiet Vis.
Dat is minder,quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, als je in de buurt woonde haalde ik m wel op zeg.
Dat lust Chico ook wel!
Stom hoor, van DTH.
Ik hoor er trouwens ineens vaak slechte dingen over
Ach, je bilnaad kun je laten checkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
beter een teek in je nek dan een teek in je bilnaad
O ja vertel eens, ik ben er al lang niet meer geweest maar wil van de zomer nog eens gaan voor ze naar Almere verhuizenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat lust Chico ook wel!
Stom hoor, van DTH.
Daar heb je collega's voor!quote:
Oh nou dan zet ik hem toch op de post. Prima hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat lust Chico ook wel!
Stom hoor, van DTH.
Nouja zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik hoor van alles over gevechten tussen honden daar en zo, en dat er dan honden zwaar gewond zijn of een spuitje krijgen. Ik ben het zelf eigenlijk sowieso al nooit heel erg eens geweest met hun werkwijze hoor, maar ja, in een forum vol fans heb ik ook niet veel zin om erover te gaan zeuren
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik had laatst op t chinezenforum voorgesteld dat een hond er heen zou kunnen mss.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Van een ander forum gaat er ook een hondje heen, uit het buitenland. Beestje is er pas een half jaar.. heeft wat dingen die verbeterd moeten worden..ging al iets beter..en nu moet hij opeens daarheen. Stichting heeft geen andere opvang enzo. Wat een klote stichting
Moppie, kijk ff naar de houdbaarheidsdatum, want Bo kan dat eigenlijk best gewoon ook eten hoor! Nu al. Puppyvoer is overbodig eigenlijk, pups moeten vooral vaker en meer eten dan onvolgroeide honden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou dan zet ik hem toch op de post. Prima hoor.
Bo eet voorlopig toch nog 6 maanden puppyvlees van Naturediet (staat ook een trede van).
Daar heb ik nooit iets van gezien, het verbaasde mij altijd dat daar de honden en katten door elkaar liepen zonder dat ze mekaar aanvielen, hier in huis meppen onze katten elkaar nog wel eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik hoor van alles over gevechten tussen honden daar en zo, en dat er dan honden zwaar gewond zijn of een spuitje krijgen. Ik ben het zelf eigenlijk sowieso al nooit heel erg eens geweest met hun werkwijze hoor, maar ja, in een forum vol fans heb ik ook niet veel zin om erover te gaan zeuren
Oscar krijgt ook geen puppyvoer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moppie, kijk ff naar de houdbaarheidsdatum, want Bo kan dat eigenlijk best gewoon ook eten hoor! Nu al. Puppyvoer is overbodig eigenlijk, pups moeten vooral vaker en meer eten dan onvolgroeide honden.
Neuh, dik is ie niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zei tegen Kim dat Diaz al 8 kg weegt.. zei ze dat ik wel uit moest kijken dat die niet te zwaar word ivm zn gewrichten. Maar hij is echt niet te dik hoor, toch DM? ik kan zn ribben gewoon voelen, geen dikke speklaag ofzo. Hij word gewoon mega
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Diaz eet ook geen puppyvoer, eet gewoon zelfde als de rest.
en af en toe wat extra's..hij heeft al haring op, kippenvleugeltjes, ei.. Hij vreet alles ook zo op.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zei tegen Kim dat Diaz al 8 kg weegt.. zei ze dat ik wel uit moest kijken dat die niet te zwaar word ivm zn gewrichten. Maar hij is echt niet te dik hoor, toch DM? ik kan zn ribben gewoon voelen, geen dikke speklaag ofzo. Hij word gewoon mega
Ja, en: puppyvoer is niet zaligmakend, maar de ene hond is de andere niet dus misschien is het niet onverstandig om op te letten wat je Diaz geeft (mocht ie te zwaar/dik/weet ik het zijn).quote:
Is dat die koning van game of thrones in je ava.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, en: puppyvoer is niet zaligmakend, maar de ene hond is de andere niet dus misschien is het niet onverstandig om op te letten wat je Diaz geeft (mocht ie te zwaar/dik/weet ik het zijn).
Puppyvoer is overbodig. Echt, dat is pure commercie hoor. In de natuur eten de jongen toch ook gewoon hetzelfde als de moeder?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, en: puppyvoer is niet zaligmakend, maar de ene hond is de andere niet dus misschien is het niet onverstandig om op te letten wat je Diaz geeft (mocht ie te zwaar/dik/weet ik het zijn).
Maar hij is helemaal niet te zwaar..hij word gewoon een grote hond.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De scheiding en dat je daarna gaat trouwen met mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef Maes het volgende:
Ja natuurlijk, maar dan krabbel ik er weer uit en zoek ik iets nieuws om over te hyperen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moppie, kijk ff naar de houdbaarheidsdatum, want Bo kan dat eigenlijk best gewoon ook eten hoor! Nu al. Puppyvoer is overbodig eigenlijk, pups moeten vooral vaker en meer eten dan onvolgroeide honden.
Ja nee tis toch doodzonde als jij t naar mij stuurt terwijl je eigen Bootje t gewoon kan eten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
over eigen glazen ingooien gesproken
Zal eens kijkenBo is vooral dol op brokjes dus die krijgt ze gewoon aan de lopende band en dan s'avonds vlees.
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Is dat die koning van game of thrones in je ava.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja medium maatje gaat hij in ieder geval niet worden
Op een foto kun je dat echt wel zien hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik zeg toch nergens dat ie te dik is? Ik zeg "mocht ie het zijn". Ik kan en ga daar niet over oordelen als een internetheld.
[..]
Ja
Psies; misschien heeft ie wel gewoon een klein koppiequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik zeg toch nergens dat ie te dik is? Ik zeg "mocht ie het zijn". Ik kan en ga daar niet over oordelen als een internetheld.
[..]
Ja
Weet alweer waarom we het niet aan haar gavenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Zie je Ml, gewoon lekker voor Bo gebruiken, ik heb hier ook nog nooit puppyvoer gegeven.
Ja aan Noche toen ie heeeeeel klein was, 3 weken , toen gaf ik puppybrokken omdat die klein genoeg waren voor m
Jij internetheld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja
Yeah, rrrrrightquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Mijn baas was net helemaal verbijsterd dat kruisbanden zich ergens anders bevinden dan in je kruis
![]()
![]()
![]()
Ja hequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jij internetheld.![]()
Game Of Thrones is tof.
Nee echt, ik zweer het.quote:
Ik wil al die boeken hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heik heb bijna boek 1 uit! Nog een paar hoofdstukken.
Die is de groeitijd ook zowat voorbij toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef Maes het volgende:
Fiep is ieniemienie die geeft ik 2x per dag eten, bijna het dubbele van wat ze mag. Maar groeien, ho maar. Puppy-eten? hier ook niet, gewoon met de pot meeZe had wel van die brokjes in het begin.
Oh, nou, als het op is is het op toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet alweer waarom we het niet aan haar gaven
Het stinkt zo verschrikkelijk
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik wil al die boeken hebben.
Maar ik kan ze nergens vinden.
Nee joh, chihuahua's zijn slome groeiers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die is de groeitijd ook zowat voorbij toch?
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, nou, als het op is is het op toch?
Nou ja, als je het echt kwijt wil, en je hebt nog gratis pakketzegels![]()
Zal ik dan gewoon over een tijd als je weer nodig hebt een treetje voor Bo bestellen anders?
Chico eet het ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Wie eten het bij jou? Chico?
Ruilen is prima hoor er zijn er wel 3 uit dacht iktegen die tijd meld ik me wel.
Ik lees niet in het Engels.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926724/index.html ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |