Mhauw, doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Challenge van nu is een 720 no scope fakie ladderstal pak de gun uit je reet collateral
Flauw hoor dat is tenminste skill ipv zo'n random lucky tomahawkquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mhauw, doe ik niet aan mee.
vooral dat gedeelte met uit je reet halen he..quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flauw hoor dat is tenminste skill ipv zo'n random lucky tomahawk
Lekker YY'en voor de echte pro sniper b0yszquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:43 schreef BzP het volgende:
[..]
vooral dat gedeelte met uit je reet halen he..
Niet random, wel luckyquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flauw hoor dat is tenminste skill ipv zo'n random lucky tomahawk
Geef ik je gelijk in...quote:
voor de Xblock misschien jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker YY'en voor de echte pro sniper b0ysz
Omdat alleen fatsoenlijke gamers op xbox zitten. Waarom denk je dat alle MLG teams aan het klagen waren dat ze in eens op de PS3 moesten spelenquote:
Heb er geen woorden voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat alleen fatsoenlijke gamers op xbox zitten. Waarom denk je dat alle MLG teams aan het klagen waren dat ze in eens op de PS3 moesten spelen
Het is toch zo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:49 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Heb er geen woorden voor.
Net of de "MLG" de elite van de wereld van COD is...quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat alleen fatsoenlijke gamers op xbox zitten. Waarom denk je dat alle MLG teams aan het klagen waren dat ze in eens op de PS3 moesten spelen
Sarcasme is moeilijk voor PS3 mensenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Net of de "MLG" de elite van de wereld van COD is...![]()
Net of X-box alleen "fatsoenlijke" spelers heeft![]()
ik ben ook weg hier want het begint te stinken..
Het is hier geen twitter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:50 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Ik check jullie zo meteen wel, even 'Ballie Ballie' doen buiten.
Oftewel, potje voetbal
Lekker gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was een beetje aan het kutten op WMD
Wat voor betekenis heeft sarcasme nou op een forum vol trollen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sarcasme is moeilijk voor PS3 mensen
Amen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat voor betekenis heeft sarcasme nou op een forum vol trollen?
Valt wel mee hoor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit topic was al lang en breed verneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |