Geen betrekking op jou..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Of het nou 360 of PS3 is, ik vroeg me gewoon af of mijn oordoppen niet gewoon bagger werden
inderdaad.. het was een tijdje gezellig..quote:
Vind ik deze triple spray aan het einde leuker, vooral omdat ik een hacker was volgens een van hun.quote:
Ok posten maar!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef BzP het volgende:
[..]
ik snap niet dat je met trots die spree deelde....
Hij was geen flikker aan.
Maar dat zei ik toendertijd niet, nu boeit t me niet...
Die pistol spree vqan bobbanz was 10 x vermakelijker dan iemand naast een HQ met zn noobwapens..
Zo kan ik 10 vids per dag maken..
(K)
tussen kunnen, willen en zullen ligt toch een verschil...quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef BzP het volgende:
[..]
.
Die pistol spree vqan bobbanz was 10 x vermakelijker .
(K)
Welke overigens?quote:
Wou even zeggen dat het ook nog weer niet zo heel makkelijk was (voor mij tenminste)quote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef BzP het volgende:
[..]
tussen kunnen, willen en zullen ligt toch een verschil...
ik ben vanaaf wel online chinees, neem me maar een tjap tjoy mee
niet als je niet campt met 74u en RPG....quote:Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wil ook nog wel even Black Opsen vanavond, nu nog even mijn gratis games spelen.
Wie is er zometeen online?
[..]
Wou even zeggen dat het ook nog weer niet zo heel makkelijk was (voor mij tenminste)
Ik hou je niet tegenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Check dit filmpje maar eens BZP als ik zo nu en dan mijn 74U wil rocken doe ik dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook niet...quote:
Het was iig mooier dan 4 pistol kills achter elkaarquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Doe ik ook niet...
Mits je weer met trots ermee gaat pronken
vanaf 5:30 erg strak..quote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef KoningStoma het volgende:
De keren dat ik gekilled wordt door iemand die probeert te dropshotten... Dat gebeurt amper.
Luister deze mixje![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:23 schreef BzP het volgende:
[..]
vanaf 5:30 erg strak..
als je een goede installatie hebt moet je deze ff hard draaien, sicke drop
keer op keer wel ja ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
5 mensen spawnreapen, is toch wel heerlijk of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |