Zat er geen C1000 tegenover de Bristol (ter hoogte van de toko geloof ik)? Of was dat een andere supermarkt o.i.d.? Even een kijkje nemen in het gemeentearchief, Korreltje-Zout?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef Rage_Guy het volgende:
Ik weet zeker dat er geen C1000 in de passage heeft gezeten. Woon er al bijna 20 jaar
Nou, dat lijkt me echt niet nodig hoor Melle!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef melleherman het volgende:
[..]
Zat er geen C1000 tegenover de Bristol (ter hoogte van de toko geloof ik)? Of was dat een andere supermarkt o.i.d.? Even een kijkje nemen in het gemeentearchief, Korreltje-Zout?
Alleen maar vecht partijen daar in Locomotion.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:29 schreef -Datdus- het volgende:
Loco failliet. Was toch een ballentent.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:05 schreef Antilurker het volgende:
Schoolfeesten waren wel pro daar
Inderdaad. Het was ook gewoon elke keer raak daar. Hip is ook zo'n graftentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen maar vecht partijen daar in Locomotion.
Nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:29 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Inderdaad. Het was ook gewoon elke keer raak daar. Hip is ook zo'n graftent
Nope, dat was een C1000 inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef melleherman het volgende:
[..]
Zat er geen C1000 tegenover de Bristol (ter hoogte van de toko geloof ik)? Of was dat een andere supermarkt o.i.d.? Even een kijkje nemen in het gemeentearchief, Korreltje-Zout?
Jeuh ben niet de enige die het heeft gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach ja, soms loopt je leven anders dan je van te voren gedacht had.Kwam de liefde van mijn leven tegen en dat bracht mij naar Brabant.
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Stormlooptopic hoor
Waarom zijn zoetermeerders zo ongelooflijk dom om vlak achter een RR het spoor over te steken (sowieso wat bezielt je dan) en dan niet in de gaten houden of er van de andere kant nog een RR komt?
?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Stormlooptopic hoor
Waarom zijn zoetermeerders zo ongelooflijk dom om vlak achter een RR het spoor over te steken (sowieso wat bezielt je dan) en dan niet in de gaten houden of er van de andere kant nog een RR komt?
Pics?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Stormlooptopic hoor
100% zeker van wel. Er zat vroeger een C1000 op de plek van de huidige Xenos.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef Rage_Guy het volgende:
Ik weet zeker dat er geen C1000 in de passage heeft gezeten. Woon er al bijna 20 jaar
Naast de toko ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef CasB het volgende:
De toko zat er naast toch? Maar als je de trap af kwam dan zat hij gelijk links.
Daar vragen ze ¤4,- voor een biertje.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:32 schreef no1uknow het volgende:
Wat is dat Club Centre nu dan weer? Een doorstart van dezelfde eigenaar van die Sushi Club?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |