abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:38:05 #1
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_97336069
Mijn huis is superleuk en super niet af. Ik woon er bijna tien jaar en heb nu de geest gekregen: er moet deze zomer van alles gebeuren! 'Veel ga ik deze zomer aan vrienden en kennissen vragen, voor mijn verjaardag wil ik graag een dag klussen van iedereen. Daar wil ik dan de kleinere klussen doen, verven, plintjes leggen, koofje timmeren, plaatjes voor ramen zetten enzovoorts.

Voordat dat kan gaan plaatsvinden moeten er een tweetal grotere klussen geklaard worden.
1: Er moeten twee muren worden weggehaald (1 gipsplaten wand en 1 van gasbeton o.i.d.) en er moet een gipsplaten wandje worden teruggezet.
2: Er moeten twee kozijnen vervangen.
Ik was in eerste instantie op zoek naar een klusbedrijf om dat te doen en stak daaromtrent mijn licht op in K&W. Daar werd me door een aantal FOK!kers te verstaan gegeven dat wat ik wilde laten doen 'simpele' klussen zijn en dat ik die gewoon ook zelf zou moeten doen. Ik ken me zelf, ik weet hoe ik klus en dat ik dat niet kan. Het huis is leuk maar oud, slecht onderhouden (al voor ik er in kwam) en ik weet niet wat ik ga aantreffen als bijvoorbeeld het gasbetonnen wandje loskomt of als het kozijn uit de muur wordt gehaald. ZItten er stenen los? Er zit een zachtboard plafond in de kamer, blijft dat heel of moet dat ook vervangen? Allemaal onzekerheden.

Wat ik wél heel goed kan is appeltaart bakken, voor je koken, iets naaien, je scriptie uittypen, je huis schoonmaken, onkruid uit je tuin plukken ... wellicht is er iets te ruilen? Ohja, regio Roosendaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrspoeZ op 26-05-2011 13:47:21 ]
Prrrrr
pi_97426860
ik ben wel bereid als er meer FOK!kers komen, woon zelf vlakbij dus dat is geen probleem!
pi_97439894
Heb je foto's die illustreren wat er moet gebeuren? Dan is het misschien wat duidelijker voor mensen.

Ik kom helaas absoluut niet uit de buurt, dus dat is wel jammer :(
  zondag 29 mei 2011 @ 14:10:31 #4
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_97455434
Wat leuk! Roosendaal,de 'postzegel' waar ik jarenlang vertoefde!
Ik wacht even de aangereikte foto's af en bekijk dan ondertussen
mijn agenda voor de komende tijd voor een eventueel gaatje en de
toestemming van m'n vriendin.
pi_97455522
kozijnen vervangen, zijn dat binnen deuren of ramen? als het buitenramen zijn zou ik dat liever laten doen door een professional.
  maandag 30 mei 2011 @ 22:53:34 #6
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_97519771
Ik ga morgen even foto's maken. Kozijnen zijn buiten, de klusbedrijven die zijn komen kijken geven inderdaad ook allemaal aan dat dat beter door een 'echte' gedaan kan worden.
Dank jullie wel alvast voor het reageren!
Prrrrr
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:45:49 #7
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_97559843
Vandaag kwam er een via-via-bekende klussert langs om met me mee te kijken. Hij vindt het zo jammer dat mijn huis zo onaf is dat hij de klus gaat doen voor bijna niks en mét garantie. Dank jullie voor het reageren!
Prrrrr
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:04:49 #8
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_97560874
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Vandaag kwam er een via-via-bekende klussert langs om met me mee te kijken. Hij vindt het zo jammer dat mijn huis zo onaf is dat hij de klus gaat doen voor bijna niks en mét garantie. Dank jullie voor het reageren!
He wat goed nieuws! Hopenlijk is de klus snel klaar en kan je gaan genieten van je paleisje!!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 13 juni 2011 @ 10:57:30 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_98103805
Opgelost ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')