Ik ook, maar ik denk dat ik het dit weekend wat rustig aan doe. Zaterdag verjaardag in Dedemsvaart, dus dan sowieso al niet stappen. Misschien morgenavond, maar ik betwijfel het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik lees de OP en nou heb ik zin om te stappen
Ik heb afgelopen weekend veel te veel geld uitgegeven aan stappenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat ik het dit weekend wat rustig aan doe. Zaterdag verjaardag in Dedemsvaart, dus dan sowieso al niet stappen. Misschien morgenavond, maar ik betwijfel het.
vanavond date, verder zie ik alleen maar werk in de planning staan...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Vanavond even de stad in, moet weer eens wat meuk halen, morgen naar de stamkroeg, zaterdag ergens de CL-finale kijken, nog geen idee waar..
Kan toch ook heel leuk zijn met zijn tweetjes zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Het spannendste van mijn weekend wordt denk ik movie night met kleine man
Ik weet 100% zeker dat ik meer geld heb uitgegeven aan stappen afgelopen weekendquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend veel te veel geld uitgegeven aan stappenMorgen ga ik sowieso, maar matigen met drinken, dat wel
Ik moet gewoon het hele weekend werken, dat is ook niet echt spannend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Het spannendste van mijn weekend wordt denk ik movie night met kleine man
Haha, dat geloof ik wel hoor, maar 100 euro voor 4 dagen vind ik gewoon écht teveel. Dat trekt mijn portemonnee niet, hoewel het per dag nog wel meevaltquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat ik meer geld heb uitgegeven aan stappen afgelopen weekend
Vrijdag 900e, Zaterdag 120equote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik wel hoor, maar 100 euro voor 4 dagen vind ik gewoon écht teveel. Dat trekt mijn portemonnee niet, hoewel het per dag nog wel meevalt
Knus op de bank met chips en colaquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan toch ook heel leuk zijn met zijn tweetjes zo
Ik heb op de Zwarte Cross het driedubbele uitgegeven in 3 dagenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik wel hoor, maar 100 euro voor 4 dagen vind ik gewoon écht teveel. Dat trekt mijn portemonnee niet, hoewel het per dag nog wel meevalt
Wanneer mag ik met jou mee stappen??quote:
De teringquote:
Hence ook de 900e gok ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
Maar je had toch een locatie afgehuurd enzo babs?
1 tot 2 paar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De teringBedenk hoeveel mooie schoenen je daarvan kan kopen
één schoenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De teringBedenk hoeveel mooie schoenen je daarvan kan kopen
Johquote:
Ga je aan de cola?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Knus op de bank met chips en cola
25 per dag is inderdaad niet veel... dat ben ik soms al kwijt voor parkerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
25 euro per dag veel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uhuh, o.a.quote:
870 voor de locatie/drankjes/hapjes en nog 30e in de kroeg erna.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
Maar je had toch een locatie afgehuurd enzo babs?
Er is ook gewoon een OUD slowchat hoor....quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Oj dan moet ik weer in discussie met 'm, tig films afkeuren die hij móet zien, maar die hij toch echt niet te zien krijgt...
Precies. Normaal kost 1 avondje stappen tussen de 40e en de 60equote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
25 euro per dag veel?
Dat geef ik uit als ik niet stap.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook gewoon een OUD slowchat hoor....
aan de andere kant, een vrouw geeft sowieso minder uit aan stappen dan een man.... altijd al zo geweest.. en je weet zelf ook wel waaromquote:
Een vrouw geeft minder uit, want de mand geeft meer uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
aan de andere kant, een vrouw geeft sowieso minder uit aan stappen dan een man.... altijd al zo geweest.. en je weet zelf ook wel waarom
[..]
Flauw zo'n moeder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Oj dan moet ik weer in discussie met 'm, tig films afkeuren die hij móet zien, maar die hij toch echt niet te zien krijgt...
[..]
ja hallo, en het schilderen hier dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn weekend staat in het teken van mijn huis opruimen (allebei) schoonmaken, slopen, verhuizen enz. Verder staat de grafsteen van mijn oma, dus ga ik daar kijken. En mijn vriendje is jarig, dus uit eten
Hoe bevalt het samenwonen tot nu toe?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn weekend staat in het teken van mijn huis opruimen (allebei) schoonmaken, slopen, verhuizen enz. Verder staat de grafsteen van mijn oma, dus ga ik daar kijken. En mijn vriendje is jarig, dus uit eten
Jij krijgt pas over 5 dagen de sleutel. In mijn agenda is dat NA het weekend.quote:
Aangezien er verder geen hond reageert op je blagenverhalen... WE-DON"T GIVE A FUCKquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach die paar posts, niet zo zeuren jij.
Het afgelopen jaar is het prima bevallenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aangezien er verder geen hond reageert op je blagenverhalen... WE-DON"T GIVE A FUCK.
Ja precies, ik keek die dingen ook toen ik zo oud was, en ik ben ook gewoon normaal gebleven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon Texas Chainsaw Massacre aanzetten ofzo, wordt ie hard van.
Ohquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar is het prima bevallenHet is pas per 1 juni officieel.
Je snapt dat hier reacties op gaan komen, he ;Pquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies, ik keek die dingen ook toen ik zo oud was, en ik ben ook gewoon normaal gebleven.
Ok, op een vreemde fascinatie voor zwaarden en afgehakte ledematen na ben ik toch vrij normaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat hier reacties op gaan komen, he ;P
5 dagen en ik heb nog geen flauw idee wat ik nou precies wilquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij krijgt pas over 5 dagen de sleutel. In mijn agenda is dat NA het weekend.
even kijken wat die 2 dames te zeggen hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, op een vreemde fascinatie voor zwaarden en afgehakte ledematen na ben ik toch vrij normaal.
Gewoon beginnen met wit op de muren, dan kun je dat altijd nog aanpassen als je wat meer een idee hebt van het huis enzquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:38 schreef rival het volgende:
5 dagen en ik heb nog geen flauw idee wat ik nou precies wil
Idd. Wit is altijd goed. Ik vind zelf, heel saai, wit met een felle kleur op een muur mooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met wit op de muren, dan kun je dat altijd nog aanpassen als je wat meer een idee hebt van het huis enz
Jij?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies, ik keek die dingen ook toen ik zo oud was, en ik ben ook gewoon normaal gebleven.
'Wij' hebben hier net bijna de volledige woonkamer donkergrijs geverfd. Erg blij meequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
Idd. Wit is altijd goed. Ik vind zelf, heel saai, wit met een felle kleur op een muur mooi
de muren wit, dat sowieso! (zwart/wit he ikkequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met wit op de muren, dan kun je dat altijd nog aanpassen als je wat meer een idee hebt van het huis enz
vind ik leuk bij jou.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Wij' hebben hier net bijna de volledige woonkamer donkergrijs geverfd. Erg blij meeFelle kleuren ben ik niet zo van
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Wij' hebben hier net bijna de volledige woonkamer donkergrijs geverfd. Erg blij meeFelle kleuren ben ik niet zo van
er zijn zoveel dingen die ik mooi vind. en dan moet het geheel natuurlijk ook nog lekker op elkaar aansluiten.... Tis lastig uitzoeken...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
mrs. stbabylon en ik zijn er nog niet over uit. Wel lichte kleuren, maar hoe precies zien we wel als we iets hebben gevonden
quote:
Die linker lijkt op een exdate van mequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die rechter heeft het gezicht van een vrouw maar benen als een man
Je hoeft iig met niemand rekening te houden, dat maakt het iets makkelijker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
er zijn zoveel dingen die ik mooi vind. en dan moet het geheel natuurlijk ook nog lekker op elkaar aansluiten.... Tis lastig uitzoeken...
Ojquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die linker lijkt op een exdate van me
Tenzij de ander inrichten heel leuk vindt en je smaken overeen komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hoeft iig met niemand rekening te houden, dat maakt het iets makkelijker.
Ja ik drukte alt-s en vroeg me toen pas af of dat verstandig was om te postenquote:
Ja dat is ook weer zo idd. Lijkt me wel verdomd lastig als je smaken totaal verschillend zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tenzij de ander inrichten heel leuk vindt en je smaken overeen komen.
Ken die vriend van je trouwens wel van gezicht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn weekend wordt tof
Morgen naar popbar in Haldern
Zaterdag naar Emporium
Nou een vrouw met smaak zou nu wel van pas komen andersquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hoeft iig met niemand rekening te houden, dat maakt het iets makkelijker.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Nou een vrouw met smaak zou nu wel van pas komen anders
was maar een grapje, ik doe het liever zelfquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast wel eentje te vinden die je helpen wil
maar had je niet beter de grote tv kunnen nemen ipv die minipuber?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:59 schreef missbehavin het volgende:
Toen mijn ex en ik gingen verhuizen, had ik wel vetorecht afgedwongen met sommige dingen.
Ja vervloekt, die had ik toen alquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
maar had je niet beter de grote tv kunnen nemen dan die minipuber?
Of geld toe als je er nooit meer iets mee te maken hoeft te hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
maar had je niet beter de grote tv kunnen nemen ipv die minipuber?
natuurlijk mag jij het huis, de auto en al mijn spaargeld, zolang je dat kind maar neemtquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of geld toe als je er nooit meer iets mee te maken hoeft te hebben.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk mag jij het huis, de auto en al mijn spaargeld, zolang je dat kind maar neemt
Ik zou het er voor over hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk mag jij het huis, de auto en al mijn spaargeld, zolang je dat kind maar neemt
Haha inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:43 schreef rival het volgende:
de muren wit, dat sowieso! (zwart/wit he ikke) beneden komt iemand stuccen (stuken, stucen zeg jij het maar) in mijn slaapkamer ga ik maar voor behang denk ik....(dat hoeft niet perse wit, misschien zie ik wat leuks)
Jammer johquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:45 schreef rival het volgende:
vind ik leuk bij jou.
wel jammer dat ik nu geen doorzichtige blokken meer kan gebruiken voor et douchewandje
Jij ging toch niet meer samenwonen?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
mrs. stbabylon en ik zijn er nog niet over uit. Wel lichte kleuren, maar hoe precies zien we wel als we iets hebben gevonden
I knowquote:
Wacht maar tot je er straks 1 zelf hebt..... ik zie jou dat kind echt verwennen zijn hele jeugdquote:
Dat wilde ik net posten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er straks 1 zelf hebt..... ik zie jou dat kind echt verwennen zijn hele jeugd
Zolang het maar dingen zijn die je kan kopen
nee ik zie hem thuis komen, dat kado geven... even de glimlach van het kind aanschouwen... en dan weer zijn eigen ding doen....quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net posten.
En dan van elk ding dat hij koopt een foto posten waar hij samen met de koter op staat.
Ik zei een paar jaar terug dat ik voorlopig niet meer ging samenwonen. Dat ik er helemaal klaar mee was. En zeker niet in mijn huidige huis. Tijden veranderen en het huidige huis staat bijna te koopquote:
Benje al op zoek naar een station?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zei een paar jaar terug dat ik voorlopig niet meer ging samenwonen. Dat ik er helemaal klaar mee was. En zeker niet in mijn huidige huis. Tijden veranderen en het huidige huis staat bijna te koop
Naar een station? We hebben een prima station in Zwolle hoor. Goed, hij gaat volgend jaar zomer 4 weken dicht, maar dat overleef ik ook wel...quote:
-wagonquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar een station? We hebben een prima station in Zwolle hoor. Goed, hij gaat volgend jaar zomer 4 weken dicht, maar dat overleef ik ook wel...
Gastquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar een station? We hebben een prima station in Zwolle hoor. Goed, hij gaat volgend jaar zomer 4 weken dicht, maar dat overleef ik ook wel...
Oh... waarom zegt hij dat dan niet? Hij weet toch dat auto's mij geen reet interesseren?quote:
Je kent het rijtje: 2,3 kids, golden retriever, huisje Almere, Opel Astra Station?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh... waarom zegt hij dat dan niet? Hij weet toch dat auto's mij geen reet interesseren?
Maar nee, ik ga niet op zoek naar een stationwagon. Wat moet ik er mee.
Al die dingen is nog mee te leven, behalve dat huisje in Almere.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kent het rijtje: 2,3 kids, golden retriever, huisje Almere, Opel Astra Station?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh... waarom zegt hij dat dan niet? Hij weet toch dat auto's mij geen reet interesseren?
Maar nee, ik ga niet op zoek naar een stationwagon. Wat moet ik er mee.
Nee, uit mijn hoofd gebannenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kent het rijtje: 2,3 kids, golden retriever, huisje Almere, Opel Astra Station?
genant.... maken ze chanant van ofzo... schijnt weer een fok iets te zijn... ik had daar laatst een gesprek over toen ik tegen iemand zei dat chanant wel heel fout wasquote:
Dom wil ik niet zeggen, maar je bent op zijn minst niet heel erg opmerkzaam naar zijn posts toe.quote:
Say what?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dom wil ik niet zeggen, maar je bent op zijn minst niet heel erg opmerkzaam naar zijn posts toe.
Dat "ik vindt" je blijkbaar niet opvalt, en dat er in zijn posts minstens 20% van de woorden verkeerd zijn gespeld. Doet hij dus opzettelijk.quote:
Ik vindt is gewoon fout, chantant is onbestaand.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat "ik vindt" je blijkbaar niet opvalt, en dat er in zijn posts minstens 20% van de woorden verkeerd zijn gespeld. Doet hij dus opzettelijk.
Ach man, ga Famfare's kijken ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vindt is gewoon fout, chantant is onbestaand.
Ik heb ondertussen gehoord waar het vandaan komt: KLB. Ik hang mijzelf liever op voor ik daar weer kom.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, ga Famfare's kijken ofzo.
Wat is haarpruttel dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb haarpruttel op m'n rokje gemorstNet als een gek staan spoelen en schrobben met bio-tex... Nu hangt ie te drogen, maar ik ben er bang voor, verdomme
Ik vind het eng dat ik dat weet...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die meuk waar je je haar mee kan verven
quote:
Jij bent helemaal geen echt blondje?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat haarverf minder tikken is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn ma haar haar geverfdquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jij bent helemaal geen echt blondje?
Ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet dat haarverf minder tikken is?
Moest ik ook ooit 1 keer doen, nog nooit haar geverfd ofzo mn ma zo doe jij mijn haar eens verven.quote:
en begrijpelijker voor hollandersquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet dat haarverf minder tikken is?
ik vind die failbooks en de i hate autocorrect plaatjes wel leuk eigenlijk, dus hoe peu ook blijf vooral posten!quote:
Roze?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest ik ook ooit 1 keer doen, nog nooit haar geverfd ofzo mn ma zo doe jij mijn haar eens verven.
Toen had ze roze haar opeens![]()
Volgens haar mijn schuld, volgens mij haar eigen schuld.
/care
Meuk om haar mee te verven snap jij niet?quote:
Dat stond nergensquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meuk om haar mee te verven snap jij niet?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb haarpruttel op m'n rokje gemorstNet als een gek staan spoelen en schrobben met bio-tex... Nu hangt ie te drogen, maar ik ben er bang voor, verdomme
Vanavond. Je bent welkom. Wel je eigen bier meenemenquote:
Voor jou geld hetzelfdequote:
Op mijn grafeiland jaquote:
omfgquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef rival het volgende:
net als je denkt dat je alles weleens gelezen hebt
Twee jaar geëist voor masturberende doodrijder
WTFquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef rival het volgende:
Maar, mijn beste rival, het kan natuurlijk ook zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef rival het volgende:
Twee jaar maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef rival het volgende:
ik dacht dat je ver van huis was, niet terug in de tijdquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar, mijn beste rival, het kan natuurlijk ook zo.
Welkom in 1182.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
Dat sowieso. Minstens het driedubbele... Maar goed, geen moord hequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
niet veel maar toch beter dan een taakstraf!
Tijd voor een kruistocht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk man, geschiedenis herbeleven in de zonquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat je ver van huis was, niet terug in de tijd
En als die mensen niet dood waren gegaan, hoeveel straf dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso. Minstens het driedubbele... Maar goed, geen moord he
quote:
Lekker met z´n allen op de brandstapel!quote:
Kruistochtje naar de kroeg maken dan maar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou dat bier nog een beetje te drinken zijn?
God wills it!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou dat bier nog een beetje te drinken zijn?
Een kroegentocht dus. *hic*quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
Kruistochtje naar de kroeg maken dan maar?
He bah... Maar vooruit omdat ik het zo leuk vind dan..quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kruistochtje naar de kroeg maken dan maar?
Ik bedoel, dat het geen moord is is de reden dat het OM niet heel hoog heeft ingezet, denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
En als die mensen niet dood waren gegaan, hoeveel straf dan?
oh ja dat sowieso. maar ik was benieuwd naar jouw standpunt daarin.... omdat je zei minstens 6 jaar... Had je dat ook gevonden als die mensen niet dood waren gegaan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat het geen moord is is de reden dat het OM niet heel hoog heeft ingezet, denk ik.
Wat een goed planquote:
Ja. Ook minstens een straf van die hoogte, afhankelijk van de mate van verwonding. Iemand die vanaf de nek verlamd is, is nog niet dood.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
oh ja dat sowieso. maar ik was benieuwd naar jouw standpunt daarin.... omdat je zei minstens 6 jaar... Had je dat ook gevonden als die mensen niet dood waren gegaan?
Leuk he, mensenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, sommige klanten verdienen echt een nekschot.
Beetje de boel proberen te flessen om er een nieuw toestel uit te slepen.
Dat heb je he in die criminele gehuchtenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Klant komt uit Maarssen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb je he in die criminele gehuchten
Ja he, en het erge is dat zulke gasten het dus voor de goede verpesten he.quote:
Wat bewijst dat ze gelijk heeftquote:
Gek he, in de grootste oplichterswereld die er is qua consumenten uitzuigenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is even gepaint, dat moge duidelijk zijn
Wat vinden jullie?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mja, de slechten verpesten het altijd voor de goeienquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja he, en het erge is dat zulke gasten het dus voor de goede verpesten he.
Reden dat jij nu bijvoorbeeld zolang op je BB kunt wachten zijn dit soort gasten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
Vraagje... Ik heb binnenkort een 'expositie' en nu heb ik de Stafford bijna afgerond en nu heb ik twee opties voor de passe-partout.Ik zou de tweede nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is even gepaint, dat moge duidelijk zijn
Wat vinden jullie?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Daar nijg ik ook naar.quote:
Moet je bij de providers zijn he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gek he, in de grootste oplichterswereld die er is qua consumenten uitzuigen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
Vraagje... Ik heb binnenkort een 'expositie' en nu heb ik de Stafford bijna afgerond en nu heb ik twee opties voor de passe-partout.Optie 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is even gepaint, dat moge duidelijk zijn
Wat vinden jullie?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hijs mooi Samzz!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar nijg ik ook naar.De schouder moet ik nog verder tekenen, overigens. Dus dat wordt ook gewoon bruin.
Kroegentocht moet je sowieso ergens doen waar er meer dan 1 kroeg is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi. Komen we verder dan de kroeg van Royco?
Als er bier is hoef je toch ook niet verder?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi. Komen we verder dan de kroeg van Royco?
Thank God It's Fucking Thursday?quote:
Ik ga voor optie tweequote:
Thanksquote:
Aan 1 goede kroeg heb je genoegquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kroegentocht moet je sowieso ergens doen waar er meer dan 1 kroeg is.
B-L valt dus af
BAMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:04 schreef rival het volgende:
hey psssttt Sammetje!Juh, ik had al gekozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nu ben je ook een breezer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Joy.
Ik heb het Blackberryprobleem hier opgelost, en nu ben ik meteen de expert![]()
Oh well, ik heb wel een Torch 9800 nu.
quote:
Je snapt dat je met die opmerking je voorkeurspositie wat betreft Hertog Jan verspeeld hebt hequote:
Ik hoor erbij!quote:
Daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je snapt dat je met die opmerking je voorkeurspositie wat betreft Hertog Jan verspeeld hebt he
Bier! #quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je snapt dat je met die opmerking je voorkeurspositie wat betreft Hertog Jan verspeeld hebt he
Nope sorry babequote:
Ik ben heul geen rotterdamse!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zit ook niet te wachten op een rotterdamse die mijn kroeg verbouwd omdat er geen HJ is
Da's twee keer mijn hypotheek haha!quote:
Ik voel me net als een drammende peuter nu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nog steeds middag.
Geduld is een schone zaak.
Je bent toch ook de expert?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Joy.
Meer dan twee keer die van mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Da's twee keer mijn hypotheek haha!
De TT
Jij breezerquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Joy.
En bedanktquote:
Oh *ril!*quote:
Sliedrecht echt niet hoorquote:
Ja voor iemand uit zo'n klein gehucht kan ik me voorstellen dat zelfs Sliedrecht al als "grote stad" wordt gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal gewoon Rotterdam
Uhuh, ik vind Tiel al een grote stad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja voor iemand uit zo'n klein gehucht kan ik me voorstellen dat zelfs Sliedrecht al als "grote stad" wordt gezien
Die van jou zal die zo weer uitspugenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo bang dat mijn hond ook een keer zo'n actie heeft he
Nou, vertel?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, ik vind Tiel al een grote stad.
Als ze er meer dan 20 winkels hebben is het voor mij al een stad.
Kun je je hond weer gaan inentenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo bang dat mijn hond ook een keer zo'n actie heeft he
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, ik vind Tiel al een grote stad.
Als ze er meer dan 20 winkels hebben is het voor mij al een stad.
Hij was tijdens de sportdag van het veld gestuurd, na herhaaldelijk niet luisteren. Maar gisteren was ie al de klos omdat hij continu een grote mond tegen juf had, dus moest hij (en dus ik) naar de directrice. Beetje opeenstapeling van een heleboel slecht luisteren en brutaal zijn..quote:
Hij leert het van de beste!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was tijdens de sportdag van het veld gestuurd, na herhaaldelijk niet luisteren. Maar gisteren was ie al de klos omdat hij continu een grote mond tegen juf had, dus moest hij (en dus ik) naar de directrice. Beetje opeenstapeling van een heleboel slecht luisteren en brutaal zijn..
Nee niksquote:
een echt jochiequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was tijdens de sportdag van het veld gestuurd, na herhaaldelijk niet luisteren. Maar gisteren was ie al de klos omdat hij continu een grote mond tegen juf had, dus moest hij (en dus ik) naar de directrice. Beetje opeenstapeling van een heleboel slecht luisteren en brutaal zijn..
Tijdens de sportdag luisteren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nope. En ik zie ook niet in hoe een niet luisterend en brutaal kind positief kan zijn.quote:
Dat ligt aan de cola, die is gewoon niet te zuipen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Gatverdamme, ik heb voor het eerst in een week cola zero op en het is niet te zuipen. Dat ligt a) aan Cola Zeroof b) mijn smaakpapillen zijn nog van slag. Vreemd genoeg heb ik met chocola geen enkel probleem
Het was lief bedoeld hoorquote:
Misschien een mooi moment om voorgoed over te stappen op... water en theequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de cola, die is gewoon niet te zuipen.
Oeiquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien een mooi moment om voorgoed over te stappen op... water en thee
Als ik af en toe zie wat voor mensen er voor de klas staan dan snap ik best dat kinderen daar niet zo goed naar luisteren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. En ik zie ook niet in hoe een niet luisterend en brutaal kind positief kan zijn.
bij mij komt er een vraag naar boven, hoezo weet jij daar zoveel vanaf?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inslapen lijkt me verstandiger. Die smaak krijg je nooit meer weg gepoetst
Of bierquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo goed is wel wat anders dan herhaaldelijk gewoon niet luisteren en brutaal zijn. Vind ik niet goed te praten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik af en toe zie wat voor mensen er voor de klas staan dan snap ik best dat kinderen daar niet zo goed naar luisteren.
Zouden wij toendertijd ook niet gedaan hebben.
Of gewoon op Coca-Cola heavy?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Gatverdamme, ik heb voor het eerst in een week cola zero op en het is niet te zuipen.
wij luisterden ook alleen naar de toffe leraren, en nu zit ik hierquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik af en toe zie wat voor mensen er voor de klas staan dan snap ik best dat kinderen daar niet zo goed naar luisteren.
Zouden wij toendertijd ook niet gedaan hebben.
Als jij ooit kinderen krijgt, stuur je ze naar een militaire academie voordat ze zindelijk zijn, of niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. En ik zie ook niet in hoe een niet luisterend en brutaal kind positief kan zijn.
Op Fok!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
wij luisterden ook alleen naar de toffe leraren, en nu zit ik hier
die zou eens flink met de schoen op zijn kanus moeten krijgen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo goed is wel wat anders dan herhaaldelijk gewoon niet luisteren en brutaal zijn. Vind ik niet goed te praten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet hij een contract ondertekenen
Denken dat ik ooit aan kinderen begin. Schattigquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij ooit kinderen krijgt, stuur je ze naar een militaire academie voordat ze zindelijk zijn, of niet?
En toch vind ik het vaak ook aan de leraren liggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo goed is wel wat anders dan herhaaldelijk gewoon niet luisteren en brutaal zijn. Vind ik niet goed te praten.
Dingen letterlijk opvattenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit aan kinderen begin. Schattig
Blijf jij slecht gedrag goedpraten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch vind ik het vaak ook aan de leraren liggen.
Wij hadden er leraren bij waarbij je echt wel luisterde en niks uithaalde.
En je had altijd de leraren die gewoon zwak waren en dus de lul waren.
Hoe moet je dat anders opvattenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dingen letterlijk opvattenSnoezig.
En toch schaam ik me nu helemaal kapot dat wij toen collectief een nieuwe leraar bewust de ziektewet hebben ingepest. Wat een hondenstreek was dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch vind ik het vaak ook aan de leraren liggen.
Wij hadden er leraren bij waarbij je echt wel luisterde en niks uithaalde.
En je had altijd de leraren die gewoon zwak waren en dus de lul waren.
Die zure lucht komt gewoon door je scherm heenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
bij mij komt er een vraag naar boven, hoezo weet jij daar zoveel vanaf?
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch schaam ik me nu helemaal kapot dat wij toen collectief een nieuwe leraar bewust de ziektewet hebben ingepest. Wat een hondenstreek was dat.
In mijn klas zijn dat soort dingen echt nooit gebeurdquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch schaam ik me nu helemaal kapot dat wij toen collectief een nieuwe leraar bewust de ziektewet hebben ingepest. Wat een hondenstreek was dat.
ja, dan heb ik eindelijk zo'n dingquote:
He, ik kan het ook niet helpen dat het zo lang duurt voor jij een BB krijgt hequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dan heb ik eindelijk zo'n ding.
En blowen deden ze ook al niet. Je zat in het klooster?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
In mijn klas zijn dat soort dingen echt nooit gebeurd
Goed puntquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik kan het ook niet helpen dat het zo lang duurt voor jij een BB krijgt he
Krijg 'm binnenkort wel weer, denk ik.
Nee. Op een gewone basisschool.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
En blowen deden ze ook al niet. Je zat in het klooster?
Of whatsapp, of ebuddy xms, of kik of pingchat. Keus genoeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Goed punt.
Ok,, sms werkt ook gewoon.
Ik zeg toch `als´ in plaats van `zodra´quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat ik ooit aan kinderen begin. Schattig
Oja, basisschool. Ik dacht aan de middelbare schoolquote:
noujah, ik vind het wel lullig voor ze.. maar schaam me er niet voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg toch `als´ in plaats van `zodra´![]()
Ik maak me geen illusies hoor, het is bekend hoe je over kinderen denkt.
Tweede keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ligt ie al sinds februari bij HiOf is het de tweede/derde keer?
Nee, want de knul van MissB zit op de basisschool.quote:
Het gaat al hard genoeg jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Samzz het volgende:
Nee, want de knul van MissB zit op de basisschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |