Wat doet realiteitszin ertoe als de Fed ervoor zorgt dat er nooit een beduidende koersval kan plaatsvinden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:00 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
LOL! "Buy the f*cking dip, you f*cking idiot! There, I said it"![]()
Of zoals Kees de Kort zegt: de roze-brillenmannetjes op de beurs missen elke realiteitzin
Het grappige is dat het allemaal in ons hoofd zit. De Fed kan namelijk helemaal geen koersval voorkomen. (als ze die mogelijkheid had, waarom hebben we dan überhaupt S&P500=666 gezien?).quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:03 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wat doet realiteitszin ertoe als de Fed ervoor zorgt dat er nooit een beduidende koersval kan plaatsvinden?
Ik zou gamblen op een stringente crescenderende longyard line en niet callen op je putsquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:05 schreef tony_clifton- het volgende:
In ieder geval; mijn strategie voor de komende jaren: in september lopen mijn geschreven calls/puts af -> met dat geld stop ik maandelijks een paar procent in reverse trackers. Ook al stijgt het nog een jaar door, don't care, ik denk dat 't binnen niet al te lang bloody awful wordt. Als de crash er nooit komt heb ik nog steeds op basis van een aannemelijke hypothese gegokt en verloren.
Ik gok toch liever op een dalende nominale waarde van papiergeld via goud dan op een verlies van de nominale waarde van aandelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:05 schreef tony_clifton- het volgende:
In ieder geval; mijn strategie voor de komende jaren: in september lopen mijn geschreven calls/puts af -> met dat geld stop ik maandelijks een paar procent in reverse trackers. Ook al stijgt het nog een jaar door, don't care, ik denk dat 't binnen niet al te lang bloody awful wordt. Als de crash er nooit komt heb ik nog steeds op basis van een aannemelijke hypothese gegokt en verloren.
Die grap wilde je al een tijdje maken hequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:49 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Die grap wilde je al een tijdje maken he
Ja, we zitten nét een paar puntjes onder het ATH sinds de crisis.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:49 schreef Arcee het volgende:
Flinke dip op WS. Tijdje geleden meer dan 2% in de min.
Jaha, maar zo rood had ik 't al een tijdje niet meer gezien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
Ja, we zitten nét een paar puntjes onder het ATH sinds de crisis.
[ afbeelding ]
Nu vind ik de S&P ook wel héél bullish hoor! Daar steekt de AEX toch maar mager bij af!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jaha, maar zo rood had ik 't al een tijdje niet meer gezien.
Inderdaad, waar S&P highs bleef aantikken kwam AEX er niet meer in de buurt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:17 schreef LXIV het volgende:
Nu vind ik de S&P ook wel héél bullish hoor! Daar steekt de AEX toch maar mager bij af!
[ afbeelding ]
Netto gewoon een jaar lang geen meter vooruit gekomen.
(Opmerkelijk genoeg mijn porto wel, terwijl ik in het jaar weer dáárvoor niks heb verdiend.
Op de LT is het helemaal dramatisch:quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, waar S&P highs bleef aantikken kwam AEX er niet meer in de buurt.
Je zit twee indices met verschillende samenstelling in verschillende valuta met elkaar te vergelijken. Maar daar hebben we het dacht ik al vaak over gehad.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Citroenen en bananen. Maar wat is het punt nu?
Ok. Ja, daar was ik me wel van bewust hoor!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je zit twee indices met verschillende samenstelling in verschillende valuta met elkaar te vergelijken. Maar daar hebben we het dacht ik al vaak over gehad.
Begin bijvoorbeeld eens met een index die breder is dan de AEX en die net als de S&P500 ook in US$ noteert. Bijvoorbeeld de S&P Europe 350 (een kapitaalgewogen index van de grootste 350 Europese fondsen). Dan zie je dat die al veel dichter bij de S&P500 zit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Ja, daar was ik me wel van bewust hoor!
Tussen 3 en 4 wordt het interessant voor me en zal ik er waarschijnlijk een aantal oppakken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef piepeloi55 het volgende:
Nokia Pre-market: 6.19 -0.83 (-11.82%).
Wanneer vind je het zelf koopwaardig SE?
Je kan moeilijk ontkennen dat buy the f*cking dip de laatste jaren een succesvolle 'stategie' is geweest. Dat dat een keer mis gaat hoef je geen Nostradamus voor te zijn.... (alles gaat namelijk een keer mis).quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:00 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
LOL! "Buy the f*cking dip, you f*cking idiot! There, I said it"![]()
Of zoals Kees de Kort zegt: de roze-brillenmannetjes op de beurs missen elke realiteitzin
telefoontak zou vandaag voor 19 mrd USD worden overgenomen, aldus the infamous Russian bloggerquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tussen 3 en 4 wordt het interessant voor me en zal ik er waarschijnlijk een aantal oppakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |