abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:26:17 #126
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97348105
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:23 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Wat wil je hier nou mee? Onderbouw het dan in plaats van dat je andere topics mee lurkt en zwijgt omdat je inhoudelijks niet kan reageren en nu zeg je opeens dat ik pro-servisch ben? Jij kan alleen praten als je een chickie ziet waarop je wilt fappen en dan voor nog meer pics vraagt.
Dat je zelf niet eens inziet wat er mis is met wat jij voorstelt in de geciteerde posts zegt genoeg over jou :)

En laat mij lekker fappen als ik wil fappen ja, ga je dat nu ook al bepalen voor mij :{w
AFC AJAX
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:27:48 #127
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_97348176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:12 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Dus, dat heeft het westen met die oorlog al hun aangedaan, zo kunnen ze tenminste de Chinezen aanhalen.
De Chinezen? Ik snap er geen reet van... Waarom zou Servië Mladic niet uitleveren, maar doodschieten en in zee pleuren? En wat doen de Amerikanen in dit verhaal? Het gaat toch om het uitleveren van een oorlogsmisdadiger en daarmee nagenoeg zeker zijn van toetreding tot de EU, wat hebben andere continenten hiermee van doen?
Dit, dus.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:28:19 #128
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97348200
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:26 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat je zelf niet eens inziet wat er mis is met wat jij voorstelt in de geciteerde posts zegt genoeg over jou :)

En laat mij lekker fappen als ik wil fappen ja, ga je dat nu ook al bepalen voor mij :{w
Niks is er mis, als jij geen komedie voorstelling van een fake persconferentie kan inbeelden waarbij ze zeggen dat ze hem door zijn oog hebben geknald en daarna in de zee geflikkerd. Alsof zij dat ook maar van plan waren, als JIJ dat denkt zegt genoeg over JOU.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:30:49 #129
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97348312
quote:
5s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De Chinezen? Ik snap er geen reet van... Waarom zou Servië Mladic niet uitleveren, maar doodschieten en in zee pleuren? En wat doen de Amerikanen in dit verhaal? Het gaat toch om het uitleveren van een oorlogsmisdadiger en daarmee nagenoeg zeker zijn van toetreding tot de EU, wat hebben andere continenten hiermee van doen?
De Chinezen haal ik aan omdat jij denk dat Servië de hulp van de EU nodig heeft, in plaats van de EU zouden ze toch ook China kunnen vragen of is dat een gek idee? Ik heb nergens Amerikanen gezegd, maar ze waren wel betrokken bij de oorlog als je dat graag wilt weten.

Ow en volgens jou zouden ze maar al te graag bij de EU moeten willen horen en komen, die hun land paar jaar eerder kapot heeft gemaakt? :')
Kevin's Oma is bazin!
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:33:10 #130
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97348416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:28 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Niks is er mis, als jij geen komedie voorstelling van een fake persconferentie kan inbeelden waarbij ze zeggen dat ze hem door zijn oog hebben geknald en daarna in de zee geflikkerd. Alsof zij dat ook maar van plan waren, als JIJ dat denkt zegt genoeg over JOU.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Dat zou briljante provocatie zijn geweest _O_
Jouw woorden, niet de mijne.
AFC AJAX
pi_97348444
Ik vindt het frappant dat dit topic niet storm loopt, terwijl het eigenlijk belangrijk nieuws is.
If not now, then when.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:35:50 #132
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97348512
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef msnk het volgende:

[..]

[..]

Jouw woorden, niet de mijne.
Dat was een antwoord op een quote van iemand die zegt
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Als Mladic voor de persconferentie in zee gegooid was en niet naar Den Haag zou komen dan zou ik ook sceptisch worden of in ieder geval de werkwijze veroordelen. De VS heeft gewoon belachelijk gehandeld, Servië weet wel hoe het hoort.
Als jij de humor er niet van kan inzien, tja.... :{
Kevin's Oma is bazin!
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:35:53 #133
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97348516
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vindt het frappant dat dit topic niet storm loopt, terwijl het eigenlijk belangrijk nieuws is.
Klopt. Het is dan ook geen topic waar Amerikanen of moslims in een kwaad daglicht worden gezet, toch de twee favo-onderwerpen op FOK!
AFC AJAX
pi_97348544
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:30 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

De Chinezen haal ik aan omdat jij denk dat Servië de hulp van de EU nodig heeft, in plaats van de EU zouden ze toch ook China kunnen vragen of is dat een gek idee? Ik heb nergens Amerikanen gezegd, maar ze waren wel betrokken bij de oorlog als je dat graag wilt weten.

Zoals Albanezen vroegah ^O^

(een van de vaagste en omslachtigste bilaterale relaties ooit)
pi_97348590
quote:
11s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef msnk het volgende:

[..]

Klopt. Het is dan ook geen topic waar Amerikanen of moslims in een kwaad daglicht worden gezet, toch de twee favo-onderwerpen op FOK!
Toch had ik wel wat antagonisten van de Bosniakken of Albanees-Kosovaren verwacht. Jammer, jammer.
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:42:00 #136
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_97348736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:30 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Die oorlog was helemaal niet tegen het Servië van nu. Totaal ander land, ga je eens inlezen in de geschiedenis. Er was daar een heftige genocide aan de gang en daar moest inderdaad voor worden ingegrepen met alle gevolgen van dien. Wat dat in hemelsnaam te maken heeft met de huidige relatie van de EU en de hedendaagse Servische regering is mij een enorme vraag. Daarbij hoef ik je toch niet serieus uit te leggen waarom een land wat een redelijke geografische ligging heeft zoals Servië liever in zee gaat met haar eigen continent ipv China...

quote:
Ow en volgens jou zouden ze maar al te graag bij de EU moeten willen horen en komen, die hun land paar jaar eerder kapot heeft gemaakt? :')
Nog een keer: dat was een compleet andere tijdsperiode. Ben jij ook tegen de Duitsers in de EU vanwege hun nogal dubieuze verleden, een jaartje of 70 terug?
Dit, dus.
pi_97348737
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze hadden gewoon een SEAL-team op hem af moeten sturen, hem buiten z'n huis moeten executeren en in de Middellandse Zee moeten gooien.

:')
Doe ff normaal zeg, het is geen moslim ofzo! :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
pi_97348874
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Doe ff normaal zeg, het is geen moslim ofzo! :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:46:50 #139
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97348934
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Dat was een antwoord op een quote van iemand die zegt

[..]

Als jij de humor er niet van kan inzien, tja.... :{
Met het subtiele verschil dat in Athlon's posts de cynisme er wel erg dik bovenop ligt. Bij jou niet waardoor het oprecht lijkt, dan is de link met nationalisme wel heel makkelijk gemaakt ;)
AFC AJAX
pi_97348944
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:26 schreef msnk het volgende:

[..]

Het was een grap. Eentje die weinig met Servië te maken heeft, maar die laat zien hoe belachelijk het eigenlijk is geweest dat de VS Bin Laden in zee gegooid heeft. Ik denk dat de VS het niet bepaald gewaardeerd hadden als ze dit met Mladic hadden gedaan :D

Nu kunnen we allemaal weer vriendjes zijn. :+
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:48:35 #141
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97349015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Het was een grap. Eentje die weinig met Servië te maken heeft, maar die laat zien hoe belachelijk het eigenlijk is geweest dat de VS Bin Laden in zee gegooid heeft. Ik denk dat de VS het niet bepaald gewaardeerd hadden als ze dit met Mladic hadden gedaan :D

Nu kunnen we allemaal weer vriendjes zijn. :+
Zie post boven die van jou :+
AFC AJAX
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:57:40 #142
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97349377
quote:
5s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die oorlog was helemaal niet tegen het Servië van nu. Totaal ander land, ga je eens inlezen in de geschiedenis. Er was daar een heftige genocide aan de gang en daar moest inderdaad voor worden ingegrepen met alle gevolgen van dien. Wat dat in hemelsnaam te maken heeft met de huidige relatie van de EU en de hedendaagse Servische regering is mij een enorme vraag. Daarbij hoef ik je toch niet serieus uit te leggen waarom een land wat een redelijke geografische ligging heeft zoals Servië liever in zee gaat met haar eigen continent ipv China...

[..]

Nog een keer: dat was een compleet andere tijdsperiode. Ben jij ook tegen de Duitsers in de EU vanwege hun nogal dubieuze verleden, een jaartje of 70 terug?
JIJ snapt het juist niet, JIJ kent de waarheid niet, JIJ snapt alleen wat het Westen wil dat je snapt.
Als jij eens in wat dingen gaat verdiepen in plaats van alles wat jij niet snapt of kent als onwaar te bestempelen.

Maar ik wil dat terzijde laten, want ik reageerde met mijn eerste comment op jou omdat je laat lijken alsof de Serven blij moeten zijn dat de EU hun wel in de ow zo geliefde EU wilt laten, al moeten ze daar we veel konten voor likken. En tuurlijk moeten ze Mladic afleveren, want dat is een grote misdadiger, maar de ander belangrijke misdadigers zijn de gene die Joegoslavië kapot hebben gemaakt, waarvan bestuurders uit Joegoslavië zelf maar ook heel veel invloeden van buitenaf waren er om het kapot te maken, en Servië in de EU krijgt niet dezelfde welvaart en status die Joegoslavië eerst had. Dat is wat ik ermee wil zeggen. Maar jij doet alsof de EU hun verlosser en messias is.

[ Bericht 2% gewijzigd door KevinMalone op 26-05-2011 19:18:48 ]
Kevin's Oma is bazin!
pi_97349909
Geweldig nieuws dat die verschrikkelijke man is opgepakt.

http://nos.nl/video/24358(...)ns-van-dutchbat.html
Als je dit filmpje kijkt wordt je toch wel woedend.

Vraag me af hoe ik had gereageerd als ik Karremans was geweest.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:45:57 #144
330215 Monque
panta rhei
pi_97351418
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:10 schreef Breekfast het volgende:
Geweldig nieuws dat die verschrikkelijke man is opgepakt.

http://nos.nl/video/24358(...)ns-van-dutchbat.html
Als je dit filmpje kijkt wordt je toch wel woedend.

Vraag me af hoe ik had gereageerd als ik Karremans was geweest.
Tja, hij zat ook in een onmogelijke positie.
Aequam memento rebus in arduis servare mentem
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:49:37 #145
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_97351585
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:57 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

JIJ snapt het juist niet, JIJ kent de waarheid niet, JIJ snapt alleen wat het Westen wil dat je snapt.
Als jij eens in wat dingen gaat verdiepen in plaats van alles wat jij niet snapt of kent als onwaar te bestempelen.

Maar ik wil dat terzijde laten, want ik reageerde met mijn eerste comment op jou omdat je laat lijken alsof de Serven blij moeten zijn dat de EU hun wel in de ow zo geliefde EU wilt laten, al moeten ze daar we veel konten voor likken. En tuurlijk moeten ze Mladic afleveren, want dat is een grote misdadiger, maar de ander belangrijke misdadigers zijn de gene die Joegoslavië kapot hebben gemaakt, waarvan bestuurders uit Joegoslavië zelf maar ook heel veel invloeden van buitenaf waren er om het kapot te maken, en Servië in de EU krijgt niet dezelfde welvaart en status die Joegoslavië eerst had. Dat is wat ik ermee wil zeggen. Maar jij doet alsof de EU hun verlosser en messias is.
Neem je pilletje eens. Ten eerste is die geschiedenis zo klaar als een klontje. Er zal vast wat achterkamertjespolitiek zijn bedreven, maar de politieke historie van Servië, en dan doel ik op het regime wat achter deze daden zat, heeft niets te maken met het regime van nu. Ten tweede is het niet Europa wat de verlosser of messias uithangt. Landen doen hun uiterste best om toegelaten te worden, gezien de grote economische voordelen wat een EU-lidmaatschap betekent. Maar troost je, Servië is niet de enige hoor. Niet zo gek ver van hier ligt een land genaamd Turkije wat ook heel graag wilt toe treden en daarom aan bepaalde eisen moet voldoen.
Dit, dus.
pi_97351862
quote:
15s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Neem je pilletje eens. Ten eerste is die geschiedenis zo klaar als een klontje. Er zal vast wat achterkamertjespolitiek zijn bedreven, maar de politieke historie van Servië, en dan doel ik op het regime wat achter deze daden zat, heeft niets te maken met het regime van nu. Ten tweede is het niet Europa wat de verlosser of messias uithangt. Landen doen hun uiterste best om toegelaten te worden, gezien de grote economische voordelen wat een EU-lidmaatschap betekent. Maar troost je, Servië is niet de enige hoor. Niet zo gek ver van hier ligt een land genaamd Turkije wat ook heel graag wilt toe treden en daarom aan bepaalde eisen moet voldoen.
Ach de EU wil je juist niet in, vooral niet met de problematiek de laatste maanden rondom Griekenland, Ierland, Spanje etc..

Daarbij heeft Turkije de hoop opgegeven omdat de EU geen moslim land wil in de EU. Turkije is daarbij ook bezig met een eigen unie die al gesticht is.
If not now, then when.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:59:54 #147
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_97352065
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ach de EU wil je juist niet in, vooral niet met de problematiek de laatste maanden rondom Griekenland, Ierland, Spanje etc..
Zoals ik al eerder in het topic aangaf heeft de EU vele jaren geleden al aan Servië laten weten aan welke voorwaarden zij moeten voldoen om toe te kunnen treden. Nu Servië met het vangen van Mladic aan nagenoeg alle voorwaarden voldoet, vraag ik me af of de EU deze voorwaarden nu nog kan veranderen of deze verankerd waren.

quote:
Daarbij heeft Turkije de hoop opgegeven omdat de EU geen moslim land wil in de EU. Turkije is daarbij ook bezig met een eigen unie die al gesticht is.
Dat wist ik niet. Ik sprak er een aantal dagen terug nog met een Turkse jongen over en uit zijn verhaal kon ik dat niet opmaken, maar dat maakt het niet minder mogelijk natuurlijk. Wat ik wilde aangeven is de moeite die landen doen om bij de EU te mogen horen, en niet andersom zoals Malone probeert te doen geloven.
Dit, dus.
pi_97352271
Hij is ook gevonden bij het huis van zijn oom _O-

Wat voor briljante inlichtingendienst hebben ze daar om eens het huis van familieleden in de gaten te houden :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:06:13 #149
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97352362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Buitendam snapt het nog steeds niet, ik denk dat jij het wel snapt, want Joegoslavië was zijn eigen Unie, en nu moet Servië die wel iets te maken heeft met Joegoslavië hoor, Buitendam, nu moet Servië plus ook Kroatië, Bosnië en andere landen van voormalige Joegoslavië genoegen nemen met de Europese Unie terwijl ze het eerst perfect hadden.
Ik vind het best wel arrogant van Buitendam om te denken dat Servië en andere landen hun staart moeten kwispelen om bij de EU te komen, alsof dat een verrijking voor hun is of voor ons in de situatie waarin we nu zitten.
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef Buitendam het volgende:
Dat wist ik niet. Ik sprak er een aantal dagen terug nog met een Turkse jongen over en uit zijn verhaal kon ik dat niet opmaken, maar dat maakt het niet minder mogelijk natuurlijk. Wat ik wilde aangeven is de moeite die landen doen om bij de EU te mogen horen, en niet andersom zoals Malone probeert te doen geloven.
De EU wil Servië wel degelijk en natuurlijk moeten ze eisen voldoen, maar voor hun zijn er ook andere oplossingen, en ik denk dat ze het liefst weer één willen zijn, Joegoslavië dus, want eenmaal in de EU met Kroatië en Bosnië hebben ze toch weer opengrenzen met wel een veel lagere levensstandaard dan voor de oorlog.
Dus ik weet niet wat voor een quatsch je praat, maar beter ga jij je verdiepen in plaats van eenzijdige verhalen te geloven.
En FYI tegenwoordige Servië is geen regime en daarvoor was het Joegoslavië die fucked up leiders hadden in de districten die nu als onafhankelijke landen te bewonderen zijn, en als jij in deze post noninformatie ziet, dan ben jij ongeïnformeerd en kan je discussie beter achterwegen laten.
Kevin's Oma is bazin!
pi_97352414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:04 schreef Breekfast het volgende:
Hij is ook gevonden bij het huis van zijn oom _O-

Wat voor briljante inlichtingendienst hebben ze daar om eens het huis van familieleden in de gaten te houden :')
Het was algemeen bekend dat Servie Mladic beschermt heeft.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')