Het is dan ook ironisch bedoeldquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lang leven de EU? Weet jij niet hoe het gesteld is met de EU op dit moment? Niet bepaald goed idd.
Idd, maar de VS is er ook niet bij betrokken, dus ineens is er ook geen complottheorie voor degene met de aluhoedjesquote:
Slaat nergens op, er is hier niet te spreken over onduidelijke dingen zoals met Bin Laden wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, maar de VS is er ook niet bij betrokken, dus ineens is er ook geen complottheorie voor degene met de aluhoedjes
Zowel goed nieuws voor Eurofielen als voor fans van 'het Nederlandse belang' in de EU. Weinig reden voor dit type ironie, aldus.quote:
Toch zit NOS al uren en uren live.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slaat nergens op, er is hier niet te spreken over onduidelijke dingen zoals met Bin Laden wel.
O wacht, nu een spotje van Wilders over de EUquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Toch zit NOS al uren en uren live.
Ach, merkt aan de hele post dat er 0 kennis over het onderwerp in zit. De EU stelt voorwaarden, Servië voldoet hier na vele jaren bijna 100% aan met als klap op de vuurpijl het binnentrekken van een oorlogsmisdadiger en dan nóg ironisch gaan posten. Stupiditeit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zowel goed nieuws voor Eurofielen als voor fans van 'het Nederlandse belang' in de EU. Weinig reden voor dit type ironie, aldus.
Wat wil je zeggen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, merkt aan de hele post dat er 0 kennis over het onderwerp in zit. De EU stelt voorwaarden, Servië voldoet hier na vele jaren bijna 100% aan met als klap op de vuurpijl het binnentrekken van een oorlogsmisdadiger en dan nóg ironisch gaan posten. Stupiditeit.
Zoals het er staat. Ze presteert het om ironisch te zijn, nadat een land aan nagenoeg alle voorwaarden voldoet. In plaats van "goed, ze hebben aan alle voorwaarden voldaan, als ze aan de eisen voldoen heet ik ze welkom en wens ze veel succes" komt er een semi-grappige "hoezee, hoezee", terwijl er zojuist één van de ergste oorlogsmisdadigers van de afgelopen dertig jaar in Europa is gepakt.quote:
Geen onduidelijke dingen? Ik kan een heel episch verhaal over de complottheorieën rond de Serviërs en Mladic schrijven. Met als titel: Waarom nu pas?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slaat nergens op, er is hier niet te spreken over onduidelijke dingen zoals met Bin Laden wel.
Maar niet over onduidelijkheden, gewoon over het nieuws zelf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:56 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Toch zit NOS al uren en uren live.
Als Mladic voor de persconferentie in zee gegooid was en niet naar Den Haag zou komen dan zou ik ook sceptisch worden of in ieder geval de werkwijze veroordelen. De VS heeft gewoon belachelijk gehandeld, Servië weet wel hoe het hoort.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef waht het volgende:
[..]
Geen onduidelijke dingen? Ik kan een heel episch verhaal over de complottheorieën rond de Serviërs en Mladic schrijven. Met als titel: Waarom nu pas?
Het draait puur om de VS. Mensen zien Amerika en hun radar slaat rood.
Oké, duidelijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals het er staat. Ze presteert het om ironisch te zijn, nadat een land aan nagenoeg alle voorwaarden voldoet. In plaats van "goed, ze hebben aan alle voorwaarden voldaan, als ze aan de eisen voldoen heet ik ze welkom en wens ze veel succes" komt er een semi-grappige "hoezee, hoezee", terwijl er zojuist één van de ergste oorlogsmisdadigers van de afgelopen dertig jaar in Europa is gepakt.
Dat zou briljante provocatie zijn geweest die in vele landen met lof zou worden ontvangen, meest epische actie ooit zou dat zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als Mladic voor de persconferentie in zee gegooid was en niet naar Den Haag zou komen dan zou ik ook sceptisch worden of in ieder geval de werkwijze veroordelen. De VS heeft gewoon belachelijk gehandeld, Servië weet wel hoe het hoort.
Nee, je zou jezelf to-taal buitenspel zetten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dat zou briljante provocatie zijn geweest die in vele landen met lof zou worden ontvangen, meest epische actie ooit zou dat zijn.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dat zou briljante provocatie zijn geweest die in vele landen met lof zou worden ontvangen, meest epische actie ooit zou dat zijn.
Dus, dat heeft het westen met die oorlog al hun aangedaan, zo kunnen ze tenminste de Chinezen aanhalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, je zou jezelf to-taal buitenspel zetten.
Vooral de VS zou hier juichend kennis van nemenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
En een persconferentie geven waarbij ze hun lach inhouden en bijna moeten proesten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:12 schreef msnk het volgende:
[..]En maar volhouden dat je achterlijke opmerkingen niets te maken hebben met je pro-Servisch-nationalistische houding
Amerika kon zich er toen al niet om bekommeren laat staan nu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze hadden gewoon eerst een persconferentie moeten geven dat ie in zee was gegooid. Dan twee dagen wachten om Amerika's reactie af te wachten en daarna hem alsnog naar Den Haag sturen. Was een epische actie geweest.
Jij bent alles behalve grappig, dat jij mijn reacties hier als pro Servisch beschouwt zegt meer over jou dan over mij? En je komt er nu pas mee in plaats van er op in gaan als ik het over die oorlog heb, en nu val je pas aan als ik een grappost plaats, jij bent kk zielig mattie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Amerika kon zich er toen al niet om bekommeren laat staan nu.
Nee, dat er één of ander wijf in Frankrijk zwanger is is veel belangrijker nieuws voor Obama
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij bent alles behalve grappig, dat jij mijn reacties hier als pro Servisch beschouwt zegt meer over jou dan over mij? En je komt er nu pas mee in plaats van er op in gaan als ik het over die oorlog heb, en nu val je pas aan als ik een grappost plaats, jij bent kk zielig mattie.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
En een persconferentie geven waarbij ze hun lach inhouden en bijna moeten proesten.
Wat wil je hier nou mee? Onderbouw het dan in plaats van dat je andere topics mee lurkt en zwijgt omdat je inhoudelijks niet kan reageren en nu zeg je opeens dat ik pro-servisch ben? Jij kan alleen praten als je een chickie ziet waarop je wilt fappen en dan voor nog meer pics vraagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |