Ik vind 150 euro om lekker te slapen helemaal niet veel geld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef 7754 het volgende:
Moet ook een topper hebben. Maar ze zijn duur. Gister in een zaak geweest.. vanaf ¤400,-
Dag..![]()
Leen bakker heeft ze ook. De beste daar is 150 euro. En dan heb je een goede. Vind ik nog steeds veel geld.
schuimrubber ding en een topper!quote:PS: Zo'n schuimrubber ding er tussen werkt hier helaas niet
Nee, dat is wel zo. Maar het is 'maar' een toppertje. Waarom die dingen dergelijke bedragen moeten kosten snap ik niet zo goed. Echt niet zo duur om te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind 150 euro om lekker te slapen helemaal niet veel geld.
Mijn bed komt ook van beterbed. En de matrassen zijn 3 jaar oud... dus nee. Als ik het bed 'goed leg' voelt het ook wel normaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Conflict het volgende:
Wij hebben zo'n topper en bij ons is absoluut niet voelbaar waar het midden van het bed is
Bed hebben we compleet gekocht bij Beter Bed.
Maar zijn je matrassen niet gewoon aan vervanging toe?
Ik heb ff gekeken, centimeter of 10 dik is het. Ons bed is twee jaar oud. Wij hebben de zachtste matrassen die ze hadden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef oZner het volgende:
[..]
Mijn bed komt ook van beterbed. En de matrassen zijn 3 jaar oud... dus nee. Als ik het bed 'goed leg' voelt het ook wel normaal.
Twee mensen in het midden van het bed maakt gewoon een kuil (vrij zachte matrassen). Wat voor top matras heb jij? Dik?
Oh ja, dan kan ik het me wel voorstellen. 10cm is best dik. Dan passen de hoeslakens denk ik ook niet meer! Haha.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, centimeter of 10 dik is het.
Draai je je matrassen weleens? Vrijwel ieder matras gaat vervormen.
Ja, handig met opmaken, met omdraaien, en zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:01 schreef dandybleu het volgende:
ja ik koop niet zo graag nieuw ( stop het geld liever in lekker eten en vakantie enz )
ik zou in jou geval? de twee matrassen aan elkaar naaien....heb je zo gedaan en werkt wel goed (?) denk ik ....
wanneer draai je nu een matras om? doe ik nooit....in principe maak je van twee matrassen eentje op mijn manier.....quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, handig met opmaken, met omdraaien, en zo.
Al was het maar om te luchten. En voor de levensduur is het beter om ze regelmatig te keren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef dandybleu het volgende:
[..]
wanneer draai je nu een matras om? doe ik nooit....in principe maak je van twee matrassen eentje op mijn manier.....
Je moet je matras wel af en toe omdraaien hoor. Dat is goed voor het luchten en tegen doorgezakte plekken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef dandybleu het volgende:
[..]
wanneer draai je nu een matras om? doe ik nooit....in principe maak je van twee matrassen eentje op mijn manier.....
Iedere twee weken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha oke mijn moeder heeft de oorlogwinter nog meegemaakt.....dus ja zo ben ik opgevoed....een matras die gaat bij mij thuis 30 jaar mee....tot ie helemaal verpulverd en uit elkaar valt......nou ja verder spring in elke avond met plezier in mn bedje....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |