Ik vind 150 euro om lekker te slapen helemaal niet veel geld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef 7754 het volgende:
Moet ook een topper hebben. Maar ze zijn duur. Gister in een zaak geweest.. vanaf ¤400,-
Dag..![]()
Leen bakker heeft ze ook. De beste daar is 150 euro. En dan heb je een goede. Vind ik nog steeds veel geld.
schuimrubber ding en een topper!quote:PS: Zo'n schuimrubber ding er tussen werkt hier helaas niet
Nee, dat is wel zo. Maar het is 'maar' een toppertje. Waarom die dingen dergelijke bedragen moeten kosten snap ik niet zo goed. Echt niet zo duur om te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind 150 euro om lekker te slapen helemaal niet veel geld.
Mijn bed komt ook van beterbed. En de matrassen zijn 3 jaar oud... dus nee. Als ik het bed 'goed leg' voelt het ook wel normaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Conflict het volgende:
Wij hebben zo'n topper en bij ons is absoluut niet voelbaar waar het midden van het bed is
Bed hebben we compleet gekocht bij Beter Bed.
Maar zijn je matrassen niet gewoon aan vervanging toe?
Ik heb ff gekeken, centimeter of 10 dik is het. Ons bed is twee jaar oud. Wij hebben de zachtste matrassen die ze hadden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef oZner het volgende:
[..]
Mijn bed komt ook van beterbed. En de matrassen zijn 3 jaar oud... dus nee. Als ik het bed 'goed leg' voelt het ook wel normaal.
Twee mensen in het midden van het bed maakt gewoon een kuil (vrij zachte matrassen). Wat voor top matras heb jij? Dik?
Oh ja, dan kan ik het me wel voorstellen. 10cm is best dik. Dan passen de hoeslakens denk ik ook niet meer! Haha.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, centimeter of 10 dik is het.
Draai je je matrassen weleens? Vrijwel ieder matras gaat vervormen.
Ja, handig met opmaken, met omdraaien, en zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:01 schreef dandybleu het volgende:
ja ik koop niet zo graag nieuw ( stop het geld liever in lekker eten en vakantie enz )
ik zou in jou geval? de twee matrassen aan elkaar naaien....heb je zo gedaan en werkt wel goed (?) denk ik ....
wanneer draai je nu een matras om? doe ik nooit....in principe maak je van twee matrassen eentje op mijn manier.....quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, handig met opmaken, met omdraaien, en zo.
Al was het maar om te luchten. En voor de levensduur is het beter om ze regelmatig te keren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef dandybleu het volgende:
[..]
wanneer draai je nu een matras om? doe ik nooit....in principe maak je van twee matrassen eentje op mijn manier.....
Je moet je matras wel af en toe omdraaien hoor. Dat is goed voor het luchten en tegen doorgezakte plekken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef dandybleu het volgende:
[..]
wanneer draai je nu een matras om? doe ik nooit....in principe maak je van twee matrassen eentje op mijn manier.....
Iedere twee weken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha oke mijn moeder heeft de oorlogwinter nog meegemaakt.....dus ja zo ben ik opgevoed....een matras die gaat bij mij thuis 30 jaar mee....tot ie helemaal verpulverd en uit elkaar valt......nou ja verder spring in elke avond met plezier in mn bedje....quote:
Na 30 jaar is draaien nutteloos inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha oke mijn moeder heeft de oorlogwinter nog meegemaakt.....dus ja zo ben ik opgevoed....een matras die gaat bij mij thuis 30 jaar mee....tot ie helemaal verpulverd en uit elkaar valt......nou ja verder spring in elke avond met plezier in mn bedje....
De zwaartekracht trekt er gewoon dezelfde kuil in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Na 30 jaar is draaien nutteloos inderdaad
Ik heb twintig jaar op een oud matras geslapen. Op de grond!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:16 schreef dandybleu het volgende:
ha ik vind hollanders zo verwend.....ha ha
is het opeens eer mode om massaal allemaal een nieuw matras te kopen.... ( en dan zeggen ze nog dat er crisis is in holland )
nou ja als ik milionair ben later? dan verander ik geen snars.....ik ben al blij als ik een matras bij de vuilnis vind....waar een echtpaartje 10 jaar op heeft liggen hatsenflatsen ...ha ha
in de new age? zeiden ze vroeger dat een oud matras beter was....quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb twintig jaar op een oud matras geslapen. Op de grond!
Nou zijn ineens hollanders verwend omdat ze niet dertig jaar op een stinkend matras blijven slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:16 schreef dandybleu het volgende:
ha ik vind hollanders zo verwend.....ha ha
is het opeens weer mode om massaal allemaal een nieuw matras te kopen.... ( en dan zeggen ze nog dat er crisis is in holland )
nou ja als ik milionair ben later? dan verander ik geen snars.....ik ben al blij als ik een matras bij de vuilnis vind....waar een echtpaartje 10 jaar op heeft liggen hatsenflatsen ...ha ha
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef dandybleu het volgende:
maar iig een oud matras? voor mij? die ruikt zo lekker naar mens en is lekker ingeslapen ....
en nu stinkt opeens alles omdat half nederland bijna een geur dispenser onder zijn bed heeft staan met 90 000 verschillende geursymphonie-en?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou zijn ineens hollanders verwend omdat ze niet dertig jaar op een stinkend matras blijven slapen.
Veeg mij maar op, hoor! De zotheid!!
Welke geuren zijn dat? De 'ik vind een keer per week douchen genoeg', de 'waarom zou ik mijn tanden poetsen dat deed men vroeger ook niet' en de 'schoon beddengoed is voor mietjes'?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef dandybleu het volgende:
[..]
en nu stinkt opeens alles omdat half nederland bijna een geur dispenser onder zijn bed heeft staan met 90 000 verschillende geursymphonie-en?
ha oke dan en ik er ook nog eentje "snel even mn kut sprayen.....met een luchtje want mn man houd tijdens het beffen niet kan kutluchtjes"quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke geuren zijn dat? De 'ik vind een keer per week douchen genoeg', de 'waarom zou ik mijn tanden poetsen dat deed men vroeger ook niet' en de 'schoon beddengoed is voor mietjes'?
Goh, die dandybleu heeft altijd weer van die vieze praatjes, vanaf zijn vieze matras.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:33 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha oke dan en ik er ook nog eentje "snel even mn kut sprayen.....met een luchtje want mn man houd tijdens het beffen niet kan kutluchtjes"
af en toe? ha ha...half nederland die opeens via de reclame verteld worden dat ze niet meetellen als ze een matras hebben van 5 jaar oud.....quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef Conflict het volgende:
Als jouw bedje gewoon ok is in jouw ogen, dan is dat best. Maar je moet niet doen alsof het vreemd is dat mensen af en toe eens een nieuw matras kopen omdat ze dat fris vinden.
joh jij bent zo in de veronderstelling...dat als ik jou op straat tegen kom dat ik dan denk "pjeemig wat ruikt die lienenekien lekker"quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh, die dandybleu heeft altijd weer van die vieze praatjes, vanaf zijn vieze matras.
Ik zal een t-shirt bestellen met Lienekienekien erop en dan zullen we zien!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef dandybleu het volgende:
[..]
joh jij bent zo in de veronderstelling...dat als ik jou op straat tegen kom dat ik dan denk "pjeemig wat ruikt die lienenekien lekker"
ha tofquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:38 schreef Flixxy het volgende:
Ik slaap op de Auping waar mijn opa op gestorven is
Pics van je zus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha tof
ik ook ...ik heb nu het tweedehandsje die helemaal naar mn zus ruikt ( twintig jaar bij haar in haar huis en slaapkamer gestaan )
Doet je zus iets aan haar kutluchtjes?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:39 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha tof
ik ook ...ik heb nu het tweedehandsje die helemaal naar mn zus ruikt ( twintig jaar bij haar in haar huis en slaapkamer gestaan )
Nee, wij hebben het bed vervangen omdat het oud was en omdat we er niet lekker op konden slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:35 schreef dandybleu het volgende:
[..]
af en toe? ha ha...half nederland die opeens via de reclame verteld worden dat ze niet meetellen als ze een matras hebben van 5 jaar oud.....
ha sorry hoor...mischien zit ik weer eens als donki sjotte een beetje tegen windmolens te vechten ha ha....quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, wij hebben het bed vervangen omdat het oud was en omdat we er niet lekker op konden slapen.
Don Quichot.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha sorry hoor...mischien zit ik weer eens als donki sjotte een beetje tegen windmolens te vechten ha ha....
ja dat valt mij ook op hey? ik woon dan in de armste buurt van nederland.....en ha daar zie je alleen maar autos staan...met geen enkel krasje erop .....die helemaal nieuw lijken.....ja dan denk ik altijd ummm....ja dan voel ik me nooit zo thuis....quote:
hadden ze geen geld voor benzine?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:52 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja dat valt mij ook op hey? ik woon dan in de armste buurt van nederland.....en ha daar zie je alleen maar autos staan...met geen enkel krasje erop .....die helemaal nieuw lijken.....ja dan denk ik altijd ummm....ja dan voel ik me nooit zo thuis....
ha mijn neefje en ik zijn het vaak met elkaar eensquote:
Ik woon in een straat en we hebben een ieniemienie voortuintje. En in die straat, daar wonen allemaal mensen met katten. En die katten hè, die schijten bij ons in dat voortuintje. We hebben zelf ook een kat, maar die komt niet op straat. Die komt wel in de tuin. Maar ze schijt op de bak. En dat mag ik dan weer opruimen. Maar mijn vriend brengt de vuilniszakken weg. Dat scheelt dan weer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:52 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja dat valt mij ook op hey? ik woon dan in de armste buurt van nederland.....en ha daar zie je alleen maar autos staan...met geen enkel krasje erop .....die helemaal nieuw lijken.....ja dan denk ik altijd ummm....ja dan voel ik me nooit zo thuis....
mn neefje van 18? die is hetzelfde...die verlangt ook een beetje ooit in cuba te gaan wonen...daar is alles nog wat alternatiever.....mensen zijn sneller blij met iets ouds.....
waarom moet je zonodig bukken? en dan in de aarde wroeten? en dan grijp je automatisch in de kattendrollen? ha ha haquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik woon in een straat en we hebben een ieniemienie voortuintje. En in die straat, daar wonen allemaal mensen met katten. En die katten hè, die schijten bij ons in dat voortuintje. We hebben zelf ook een kat, maar die komt niet op straat. Die komt wel in de tuin. Maar ze schijt op de bak. En dat mag ik dan weer opruimen. Maar mijn vriend brengt de vuilniszakken weg. Dat scheelt dan weer.
Mijn nicht had ook ooit een kat, maar die is nu dood.
Ik wroet niet in de aarde. Dat doen die katten!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef dandybleu het volgende:
[..]
waarom moet je zonodig bukken? en dan in de aarde wroeten? en dan grijp je automatisch in de kattendrollen? ha ha ha
Ze deuken in. Dan helpt een tweepersoonshoeslaken ook niet echt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:07 schreef Sjeen het volgende:
Om weer even ontopic te komen, misschien eens een tweepersoonshoeslaken eromheen doen?
Een kwart slag? Met de hoofdeinden of met de voeteneinden aan elkaar?quote:
Dat lijkt me echt handig: in een bed van 2.00 x 1.80 overdwars gaan liggen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:33 schreef Tanin het volgende:
als ze | | liggen ze = neer leggen, en met je hoofd dezelfde kant uit blijven slapen
Als er iets verschrikkelijk is, is het wel een bed wat te klein is. Mijn vriendin heeft een bed van 1.90 en ik wordt vaak 's nachts wakker en heb de volgende dag gewoon last van mijn lijf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Tanin het volgende:
Een beetje matras is toch 2x0.90? dus 2 matrassen is 2x1.80
Niet iedereen is 1.80, en de meeste mensen trekken hun knieën op bij het slapen. Desnoods ga je een beetje schuin liggen.
Mijn vriendje lost dat op door zich diagonaal over mijn bed te placeren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Als er iets verschrikkelijk is, is het wel een bed wat te klein is. Mijn vriendin heeft een bed van 1.90 en ik wordt vaak 's nachts wakker en heb de volgende dag gewoon last van mijn lijf.
ik sliep ook regelmatig in een 1.90x1.20 bedje met mijn vriendin. Zij is 1.63 dus dat was geen probleem.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Als er iets verschrikkelijk is, is het wel een bed wat te klein is. Mijn vriendin heeft een bed van 1.90 en ik wordt vaak 's nachts wakker en heb de volgende dag gewoon last van mijn lijf.
Heb ik ook, een Auping van zowat 4000 euro, twee matrassen met een topmatras erop en nóg rol ik zowat naar het midden terwijl ik er erg weinig in slaap.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef dynamiet het volgende:
±5-6cm topmatras en ik heb nergens last van
[ afbeelding ]
Ik heb vloerbedekking, en mijn hoeslaken zit erg strak (speciaal voor dikke matrassen) omdat mijn matras zo dik is. Dus liggen mooi tegen elkaar aan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:25 schreef static het volgende:
[..]
Heb ik ook, een Auping van zowat 4000 euro, twee matrassen met een topmatras erop en nóg rol ik zowat naar het midden terwijl ik er erg weinig in slaap.
Ben ermee teruggegaan (naja, het bed thuisgelatem) en het bleek dat mijn parket te glad was en beddelen dus gingen 'kruipen'.
Heb speciale stickers (soort profiel erop) gekregen voor de poten die dat tegen moeten gaan, maat het helpt maar een beetje.
Ze hebben daar toch gewoon verbindingsstukken voor om die bedden aan elkaar vast te maken? Tenminste, hier welquote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:25 schreef static het volgende:
Heb speciale stickers (soort profiel erop) gekregen voor de poten die dat tegen moeten gaan, maat het helpt maar een beetje.
Niet alle matrassen kan je keren. Nouja, kan wel maar zijn ze niet voor gemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Conflict het volgende:
Draai je je matrassen weleens? Vrijwel ieder matras gaat vervormen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |