Heb het zelf niet in huis maar ik vind dat best lekker voor zo af en toe op bijv. een ei.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:13 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Aromat. Dat is toch zo'n vergif.
Ingrediënten: Zout, smaakversterkers (Mononatriumglutamaat, Natriumguanylaat, Natriuminosinaat), lactose, zetmeel, gehard plantaardig vet, ui, specerijen, aroma (met selderij), knoflook, maltodextrine, ui-extract, paddestoelextract.
Dat is al een zonde op zich... Eten om het eten is zo dierlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:24 schreef Isegrim het volgende:
...
Naar een restaurant gaan waar je veel kunt eten voor weinig geld.
Want moet altijd duur en weinig zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:26 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Dat is al een zonde op zich... Eten om het eten is zo dierlijk.
''Nee joh gekkie, als het van melk komt heet het toch roomboter!''quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Aan margarine refereren met het woord 'boter'.
Zo ken ik er ook nog een: aan fritessaus refereren met het woord 'mayonaise'.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Aan margarine refereren met het woord 'boter'.
Eten uit noodzaak á la. Maar je kapot eten omdat het kan? Decadentie ten top.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:31 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Want moet altijd duur en weinig zijn?
Bijna iedereen heeft toch wel eens bij zo'n onbeperkt wokken tent gegeten. Dat het culinair niet hoogstaand is OK, maar een doodszonde?
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:31 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Want moet altijd duur en weinig zijn?
Ik vind dat soort vreetschuren een verschrikking. Dan haal ik liever gewoon een patatje.quote:Bijna iedereen heeft toch wel eens bij zo'n onbeperkt wokken tent gegeten. Dat het culinair niet hoogstaand is OK, maar een doodszonde?
Als mensen dat thuis doen, prima, maar als ik bij een broodjeszaak de vraag krijg 'of er ook boter op moet' en ik krijg vervolgens margarine op mijn broodje...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
''Nee joh gekkie, als het van melk komt heet het toch roomboter!''
[ afbeelding ]
Nou nou, je kan iemand ook dat extra bordje nasi gewoon gunnen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:37 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Eten uit noodzaak á la. Maar je kapot eten omdat het kan? Decadentie ten top.
In Nederland? Waarom zou je?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:00 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Nou nou, je kan iemand ook dat extra bordje nasi gewoon gunnen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand niet een keer veel mogen eten?
Veel verschillende dingen kunnen eten voor relatief weinig geld is toch weinig mis mee? Ok, de mensen die 4 borden van hetzelfde nemen daargelaten, maar 30 verschillende dingen eten, gewoon omdat het kan vind ik geen doodzondequote:Op zondag 29 mei 2011 00:06 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]Het mag allemaal wel natuurlijk. Maar wat is het nut ervan?
quote:Op zondag 29 mei 2011 08:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Light-producten, 'want ik moet toch een beetje aan de lijn denken'.
Light chips en slagroom bijvoorbeeld, wat een gore zooi. Als je niet dik wil worden/blijven, neem dan de helft of niets... Dat quasi gezonde gedoe, blegh.
Dat is niet het ergste.quote:Op zondag 29 mei 2011 08:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Light chips en slagroom bijvoorbeeld, wat een gore zooi. Als je niet dik wil worden/blijven, neem dan de helft of niets... Dat quasi gezonde gedoe, blegh.
Eens!quote:Op zondag 29 mei 2011 08:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Net zoals alle chips van Lays nu 20% minder zout bevat en ik vind ze nu echt niet lekker meer.quote:Op zondag 29 mei 2011 08:35 schreef Specularium het volgende:
Dat is niet het ergste.
Fabrikanten passen de inhoud aan op dat soort gedrag.
Beste voorbeeld recent is Sultana. Presenteren ze het heel mooi op een manier
dat het makkelijker zou zijn voor iedereen, maar uiteindelijk zitten er minder
in dezelfde verpakking voor dezelfde prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |