Nja ik weet niet, ze zullen wel wat resultaat boeken anders zouden ze er al niet meer zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:05 schreef captainkid het volgende:
dat hele Sire mag v mij sowieso wel opgedoekt worden.
ach en bloedend tandvlees bestaat ook niet......quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een onzin, van speeksel uitwisselen kun je zelf geen HIV krijgen. Snap je probleem niet, lees je misschien eerst eens in HIV. Misschien doe je dan minder domme uitspraken.
Dan zou het twee bloedende lappen tong moeten zijn die minimaal een paar minuten tegen elkaar aangedrukt moeten worden wil er überhaupt een kans zijn dat de ander geïnfecteerd wordt. Zoals ik al zei, lees je eens inquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ach en bloedend tandvlees bestaat ook niet......
nee mij zul je niet zien tongworstelen met een HIV patient
van een piepklein beetje bloed vanuit het tandvlees krijg je geen hiv! Zelfs al zou je beide een wondje hebben en deze minuten lang precies tegen elkaar aan drukt; tadaah géén hiv!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ach en bloedend tandvlees bestaat ook niet......
nee mij zul je niet zien tongworstelen met een HIV patient
ach dan ga jij dat toch lekker uitproberen en de resultaten hier meldenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
van een piepklein beetje bloed vanuit het tandvlees krijg je geen hiv! Zelfs al zou je beide een wondje hebben en deze minuten lang precies tegen elkaar aan drukt; tadaah géén hiv!!!
Kortzichtig (en onnodig) zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ach dan ga jij dat toch lekker uitproberen en de resultaten hier melden
ik blijf gewoon uit de buurt van personen waarvan ik zou weten dat ze HIV hebben
? Dat is dus niet gewoon!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ach dan ga jij dat toch lekker uitproberen en de resultaten hier melden
ik blijf gewoon uit de buurt van personen waarvan ik zou weten dat ze HIV hebben
blijkbaar wel als een stichting zoals SIRE het blijkbaar nodig vindt om de publieke opinie om te moeten buigenquote:
nee precies andersom: het is niet gewoon en het moet dus ook niet gewoon gevonden worden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
blijkbaar wel als een stichting zoals SIRE het blijkbaar nodig vindt om de publieke opinie om te moeten buigen
maar als meerendeel van de mensen het 'gewoon' vind om niet intiem te zijn met een HIV patient dan is dat dus 'gewoon' (de meerderheid bepaalt wat gewoon is)quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
nee precies andersom: het is niet gewoon en het moet dus ook niet gewoon gevonden worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |